lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 25 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 42]

106Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
En daar ging haar kleding. Ze vertelde me dat ze ginge laten voelen hoe een meid een jongen een pleziertje deed. Ze verdekte me nek met kusjes... kom op,, je bent single gewoon in mee gaan! het was lastig maar uiteindelijk lied ik me handen toch op har rusten. 'u sure?' vroeg ik voorzichtig me vingertoppen gingen over haar rug heen naar haar nek waar ik de haren weg haalde. Haar nek was nu haar vrij en daar gaf ik haar een kusje hel zachtjes wat over ging in meerdere tot zachte bijtjes en sabbelen. de andere lied ik over haar onder rug gaan

Lennie:
langzaam dropen de jongens af.. Ze vonden me oortjes super schattig... Met gezakte schouders keek ik de groep even na. ze zagen er echt uit alsof ze hun dag van hun leven hadden... En ik voelde me een dierentuin diertje. Na even gestaant te hebben draaide ik me terug. 'Laten we terug gaan' Ik stak me hand naar hem uit. Glimlach terug op me gezicht. 'had je nog iets voor de ost gevonden?' vroeg ik toen we langs het water liepen.. Ik keek hem aan. 'kan je zeggne of het goed is die vna mij?' ik trok hem op een bankje bij het water en ging zo zitten dat ik eh man kon kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=PUBlw65Xaa4

Zong ik zachtjes met em ogen op op alles behalve luhan. De reden dat ik dit nummer met veel emotie kon zingen was omdat ik het geoffend had toen luhan afstandeljker was geweest en ik me gedachte op hem kon zetten. En het nu voor hem zingen..

107Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik voelde op een gegeven moment zn vingertoppen over mn rug een glijden got him ik grijnste zachtjes tegen zn nek aan. mn handen gingen onder zn shirt over zn buik en borst heen. hij haalde mn haren uit mn nek en begon kusjes te geven. wat niet veel later overging naar bijten en sabelen. wat was dat ook al weer? je zal nooit sex met me hebben? hij vroeg nog of ik het zeker wist. ik ging weer rechtop zitten en keek hem aan. ' i wouldnt be doing this if i wasnt sure' zei ik en begon zn shirt omhoog te trekken.

Luhan:

ik keek toe hoe de jongens liepen te fanboyen over lennie. ze hadden de tijd van hun leven.. en ik meost mn best doen om niet jaloers te worden.. het zijn maar fans... niks om je zorgen over te maken lu... na even gingen ze dan eindelijk weer hun eigen weg en waren we weer met zn tweetjes.

' snap zowiezo niet echt dat je wat nodig bent voor je ost. het is alleen maar schrijven en inzingen. voor de rest niks' lache ik zacht toen ze vroeg of ik wat had kunnen vinden voor de mijne. we gingen bij een fontijn zitten en ze vroeg of ik naar de ost wou luisteren. ik knikte.

het was echt prachtig. zoveel emotie erin. ik kreeg de smile niet van mn gezicht af. ' echt super! je uitspraak word ook steeds beter. die lessen met kris en suho toch geholpen?' zei ik tegen dr met nog steeds een smile.

108Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
daar ging me shirt ik lied het toe met me ogen dicht. opnieuw veel slikken en zachtjes nee schuddend. Me handen trilde flink deze probeerde ik te verbergen door de rugleuning beet te pakken. 'You are drunk. Ik vroeg het aan marlon niet agma'

Me shirt was nu uit. Ik blij dat ik in ieder geval train. OPnieuw een zucht en ik pakte de fles opnieuw deze keer dronk ik het zette het weg waarna de fles op de grond viel recht op het witten vloerkleedje. Ik pakte Marlons achterste beet en tilde haar op waarna ik zelf opstond. Even wankelde ik en pakte haa rbeter beet. Ik draaide haar zo dat toen ik der lied zakken ze op de bank belande. Me eigen lichaam tussen de haren en me mond terug in haar nek. Opnieuw kwamen de rillingen terug

Lennie:
'Ja heb een toner nodig voor de piano die op school werkt neit goed' legde ik uit en lachte daarna. 'De docent wilde er niemand naar laten kijken maar er zit een false toon in. Dus wilde zelf kastje aan sschaffen omte kijek nwelke het is en het aan te passen' legde ik uit toen we liepen en luhan er naar vroeg.

Luhan complimenteerde me dat het god was!. Trots wiebelede ik op me plek. 'Ja vooral die van suho Kris is natuurlijk hopeloos' Lachte ik blij ne keek hem aan. Nog niet zeggend dat natuurlij zong met hem in me achter hoofd. Maar zoals vandaag vaker gebeurd was.. werd dit mooie moment verstoort. Me glimlach ging weg. Toen een vna de fans kwam voor een foto. Ik wilde nee zeggen en weg gaan. gwoon samen met luhan zijn. Maar de fans was super opdringer.. Dus tone ik me hoofd schudde. sloeg hij gewoon zijn hand rond me schouder en kwam naast ons zitten. 'sorry nu niet het spijt me' zei ik nog maals

109Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' soo... alleen maar omdat ik dronken ben betekent niet dat ik geen beslissingen kan nemen.. and agma and i are one and the same sooo' zei ik terwijl eindelijk zn shirt uit kwam.

het was misschien onbeleeft om te staren... maar he wie zou dat niet doen! hij had zeker 1 van de beste lichamen die ik tegen gekomen was in mn leven. opeens pakte hij me bij mn kont vast en stond op. we wankelde even want mijn evenwicht was helemaal ver te zoeken op het moment. ik lag nu op de bank met gidae boven me en zn mond weer terug naar mn nek. ik spreide mn benen zodat hij er beter tussen kon en ging met mn nagels lichtjes over zn rug heen. ik voelde hem rillen, en nam aan dat het was omdat hij het fijn vond.

Luhan:

' jah he! dat is niet voor je ost' lachte ik toen ze vertelde dat ze een toner nodig was voor de piano op school. ' had chanyeol gevraagt man.. die kan dat gewoon op gehoor doen.. echt freaky is dat' zei ik en schudde mn hoofd. echt dat was een muziek instrument genie... er was geen instrument die hij niet kon bespelen.

we liepen terug naar school toe want het was nu al redelijk laat geworden.. het feit dat de winkels dicht gingen was al bewijs genoeg. maar er kwamen alweer fans op lennie af.. en ik kon zien dat ze er geen zin meer in had... en dat zei ze ook heel netjes maar ze moesten er niks van hebben. te waren echt opdringerig ' jongens kom op. het is laat, je wilt toch niet dat cheonsa te laat terug op school is en er straf voor krijgt toch? je krijgt je kans nog wel, ze gaat nog lang niet weg' zei ik tegen ze en probeerde dr mee te nemen.

110Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
''hahha hoor jejezelf. chanyeol die mij onhandige lennie helpt?; ik lachte en schuddeme hoofd blij.

toen we met de jongens stonden en Luhan me held as vonden de jongens het minder. 'WAt. Een foto is al te veel gevraagd!' riep er eentje. 'Geef ons er gewoon een... Zo moeilijk is dat niet... Paar secoonden komt ze echt niet vnate laat op school. Hij sloot me zowat in een wurg houden met zijn arm. Forceerde de camera in me gezicht. Dit lied zo veel terug komen.. Van de eerste keer in het hotel toen met chen hoe de jongen deden.. Andere dinge waar ik het leivern iet over heb.. En dan die keer van de club.. Alles kwam in een klap terug. Tranen kwmaen op zetten. Ik prbeerde te lachen voor hem.. Een foto en we zijn weer weg!. Maar het lkte niet de vent bleef foto's maken en mijn blij gezicht verdween. Met me pink proberde ik Luhan vast te pakken. Ik wilde weg...

Gidae
haar nagels gledenover me rug heen. Ik bracht me hand naar net onder haar borsten hier lied ik hem liggen. Ik stopte met sabbelen en bijten, Me hoofd leunde naast die van marlons. Just keep going... als dit de manier is om haar blij te houden... Of iets.. Het was niet dat ik haar kende of dergelijke.. Maar in de laatset maar paar maanden wilde ik graag mensen iets geven wat ze graag wilde.. en als marlon sex wilde.. of dronke wilde zijn.. Dan deed ik dat. Alleen me lichaam stribbelde zo hard tegen.

111Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

' hij hielp je toen ook in de club.. ' zei ik nog zacht maar ik wist wel dat chanyeol alles behalve aardig tegen dr was geweest..

ze hielden maar niet op met zeuren. ik werd wel een beetje pissed. zeker toen hij die camara gewoon in dr gezicht duwde. ik pakte hem bij zn schouder en trok hem naar achteren ' kappen nu. je kan toch wel zien dat ze niet wil. heb een beetje respect man of is dat te veel gevraagt' zei ik boos. ' wil je nou echt foto's van haar dat ze moe en geirriteert is? wil je geen foto's waar ze blij is en ook gewoon even met je kan praten zonder dat je de camara in dr gezicht drukt? echt heb wat normen en waarden en respect voor andere mensen' zei ik en trok lennie nu gewoon mee. snel weg terug naar school. ' verschrikkelijk zulke mensen... echt...'

Marlon:

ik raakte ongeduldig... hij deed niet zoveel en ik kon ook vrij weinig doen.. ik wou recht op gaan zitten, en zeker toen hij weer rilde zonder dat ik ook maar wat deed. ik beet op mn lip en kreeg flashback terug naar de laatste keer dat ik het met baekhyun probeerde... toen lukte het ook niet ' ik denk dat de betere vraag is if u are sure..' zei ik ging zitten. ik ging niet liegen.. het deed enorm pijn dat ik hem niet kon krijgen... ookal had ik geen gevoel voor hem. al die andere gasten was allemaal zo makkelijk.. die stonden te springen op een kans met me..

112Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Ik hees me zelf omhoog en keek haar aan. Me pupillen waren veel te groot voor de hoeveelheid licht in de kamer. De kringen rond me ogen waren donkerder.. Als ik te veel engergie verbruikte.. Achohol dronk of wat dan ook. Sloot me lichaam zich af.. Kwam door de gemische reactie in de antibiotica. 'I want to help you.. And want.. You to smile for real.. Als dat bij ouw is met drank en sex..' Ik zuchte legde me hand nu op haar nek. De redne dat ik een onbekende blij wilde maken.. was. simpel.. Ik zou dood gaan en kon niks meer met me eigen leven doen.Daarom wilde ik andere iets geven waardoor ze zich beter voelen.. Ik ging zitten trok haar naar voren.' Maar ik denk dat jij de macht in handen moet houden. Me lichaam vind het plan niet zo heel goed' nu trok ik har oz dat ze over ij heen kwam te liggen.

Lennie:
Luhan trok me nu best hard mee en de man lied me los. 'urgh walgend zun vriendje.. Je moet is leren delen man... Zo verpest je heel haar leven!' snauwde hij. Ik wilde me rugrechte en hem tegen spreken. hij moest zjin tering bek houde.. Luhan verpeste me leven echt niet!. Hij was de rede dat ik hier nog was en me best deed!.. Op school aangekomen begon luhan er over dat die mense vreselijk waren. 'Ik ahd wel gehoord dat fans in korea ver gaan.. Maar dit.. en dat terwijl ik maar een scholier ben.' Ik lied me hoofd zakken. 'bedankt' Ik pakte beide handen beet terwijl we in de hal staan. 'Bedank voor vandaag.' Ik keek op luhan recht in zijn grote bruine deer eyes..

113Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:23 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik keek hem aan en om eerlijk te zijn wou ik dat niet gedaan had... hij zag er niet uit. dikke kringen rond zn ogen.. hij trilde en zweette als een gek. ik had geen sex om mezelf blij te maken... naja.. zei er geen nee tegen ofcourse.. ik kon het niet... allemaal zijn schuld... you are here to please me! that is your only purpose je zou toch denken dat ik wel door had dat hij complete onzin uitkraamde... maar nee.. helaas... maar he.. als het hem blij zou maken denkent dat hij mij blij maakt.. das genoeg reden. 'ok, ga gewoon zitten. dan help ik je wel' zei ik en ging zelf van de bank af. toen hij zat ging ik voor hem op mn knieen zitten en begon zn riem en broek los te maken.

Luhan:

ik trok me niks meer van die gast aan.. hij moest zn kop houden en leren dat zulke dingen gewoon echt niet kunne... idool of niet... het duurde niet lang voordat we op school aangekomen waren. ' ze zitten er helaas tussen... maar het aantal gewone normale leuke fans zijn gelukkig hoger... de kunst is denk ik om daar maar aan te denken in plaats van je neer te laten halen door zulke..' zei ik tegen dr. ik gaf dr nog een kus ' graag gedaan, laten we maar naar de dorms terug gaan voordat we daadwerkelijk problemen krijgen' lachte ik zacht

114Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
Ik zag een twijfeling in haar ogen.. Voor een split geseconden maar ze gign utienidelijk door knielde voor me en zat aan me broek 'wait no bj!' meteen hees ik haar omhoog. Ik begon te lachen. 'I dont think this is going the right way; lachte ik deed me haren naar achtere. Ik gooide me hoofd naar achtere toe. De maid die ons binnen gelaten had kwam de kamer in.. 'Heer kim!,' Ik hees me lip op. 'Zg nou is gewoon gidae!' gromde ik terug. 'Wat doet u!' Ze pakte de fles op en keek ons aan. 'Zitten op de bank...' Ik lachte zacht. 'Als uw vader hier achter komt!'

Lennie:
'Goodnight~!' nog een keer afscheit nemen en daarna was het tijd om terug te gaan Die nacht sliep ik goed.!

115Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik liet een geïrriteerde zucht uit. ' jah wat wil je nou dan' ze ik tegen hem. echte welke normale jongen wijst nou een bj af? op dat moment kwam de maid die ons binnen gelaten had ook binnen. gidae raakte weer geirriteert van haar. ok dit ging dus echt niks worden hea.. ik pakte mn shirt en vest weer en kleedde me weer aan en liep, naja half strompelend, richting de deur. ' bedankt voor de drank' zei ik en ging er maar vandoor. 1 klein probleempje toen ik buiten stond... ik had geen idee waar ik was... 'great... ' misschien als ik langs een club komt herkent iemand me..kan ik daarmee naar huis

116Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Ik zuchte stond op en liep achter haar aan trok haar terug naar binne. 'Sorry meid je bent te dronken om naar buiten te gaan.' Ze iik en wees haar terug. je mag hier misschien drinken op straat maar zo ladderzat zin door de week is niet toe gestaan.' Ik wees terug de kamer in 'Sorry dat ik niet en zoalsje gehoopt had, Dat zou ook wel de reden zijn dat me ex bij me weg gegaan is' Ik trok de deur dicht en wees marlon opnieuw terug naarbinnen toe

117Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

hij trok me gewoon weer mee naar binnen.. ik deed mn armen over elkaar en keek hem boos aan ' would you stop trying to help me!' zei ik boos. ' hoeveel mensen lopen wel niet laderzat over straat zonder problemen. wat je zegt is echt dikke bullshit. ' zei ik. ik wou niet hier blijven.. wat als ik nachtmerries kreeg, dan ging hij me ondervragen en ik ging toch niet antwoorden. ik wou gewoon weg hier.. gewoon een vreemde vinden en daarmee naar huis gaan. ik wou weer langs hem lopen om naar buiten te gaan. en als hij me weer tegen hield... dna drukte ik hem gewoon aan de kant.

118Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'I DONT LIE!' meteen ging balde ik me vuist. Als er iets was wat ik haatte wat het als mense zeiden dat ik loog. 'jij blijft' ze duwde me aan de kant en natuurlijk... haalde ik heel me arm open aan de schanier van de deur. 'wtf' ik keek er naar. owjah zwakke uit... 'jij blijft gewoon...' Ik trok haar terug en deed de deur dicht. 'Loop is niet steeds weg. Ik weet het ik ben eenvreemde voor je.. Maar jij slaapt hier. de slaapkamer is boven. De badkamer er naast en de achoholkast weetje te vinden!'

119Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:41 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' i fucking hate you' zei ik zacht. ik liep naar de keuken, nam de sterkste alcohol mee en ging naar de slaapkamer. ik ging vannacht wel gewoon weg. ik bleef hier niet. noway. het maakt me niet uit dat hij rijk was.. dat hij stervende was.. dat hij blijkbaar iemand belangrijk was waar ik geen idee van had. ik lag op bed en was zelfs erg geneigd om misbruik van jongin te maken en te vragen of hij me op wou halen... maar ik weerhield me nog.

120Seoul school of art (new) - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Marlon liep naar de slaapkamer toe met een fles achohol. hier lbeef ze een tijdje mokkend zitten kijeknd naar de deur. Alles zat op slot, morgne mocht ze weg.. ik ging in een stoel zitten met een boek voor me. Marlon dronk zo veel dat ze na even in slaap viel. En het was een onrustige slaap. ik bleef toe kijken. Tot het echt te erg werd. Ik stond op legde me boek weg ging naast haar zitten en trok der tegen me lichaam aan. de dekensrond haar gewikkeld. 'Sst little one. Try to wake-up iets just a dream.' Ik haalde me hand door haar haren heen. 'It isn't bad to show your weak site but don't fight it alone'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 25 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum