lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 33 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 25 van 42]

361Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 03, 2016 5:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Een week ging voorbij en gidae mocht eindelijk terug naar huis toe.. hij was weer wat warmer geworden en de bloedneuzen waren niet meer terug gekomen. Gidae had het niet meer met marlon gehad over het kleine kindje dat in marlons buik groeide.. Maar hij wilde toch graag weten hoe marlon het ging doen en of... hij haar uiteindelijk toch mocht helpen. Dus hij ging het vragen.. Hij moest wachten tot marlon terug kwam van werk? winkelen/ hij wist eingelij niet wat ze aan het oden was

362Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 03, 2016 5:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Het duurde een week voordat gidae weer terug naar huis toe mocht. De bloedneuzen waren gestopt en hij werd ook eindelijk weer wat warmer. Ik was boodschappen aan het doen. Ik moest nu beter voor mezelf gaan zorgen.. net zoals gidae. Het moeilijkste.. was het volledig stoppen met drinken.. het ging redelijk goed deze week.. maar het is net zoals stoppen met roken.. eerste weken gaat meestal wel goed.. het volhouden is het lastigste.. ik kwam thuis en zag een extra paar schoenen bij de deur staan. Gidae was thuis ' je ziet er weer een stuk beter uit. Weekje ziekenhuis heeft je goed gedaan' zei ik toen ik de keuken inliep en de boodschappen begon op te ruimen

363Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 03, 2016 7:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Gidae keek op. 'mooi dat ik er beter uit zie hoe gaat het met jouw?' Gidae pakte was boodschappen over ne keek marlon lang aan.. hij zag gewoon aan der ogen dat ze niet gedronken had afgelopen dagen.. Hij zei er alleen niks over. hij begon over haar werk 'hmm je had gezegt dat.. nee.. hoe wil je het gaan doen met je werk of iets.' hij wees naar marlons buik.

364Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 03, 2016 7:32 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik voelde me een beetje awkward dat gidae zo lang aan keek. oh god ging hij dat nu de heletijd doen de komende 9 maanden.. of 8.. ik weet niet eens hoever ik al was. ik begon een beetje op te ruimen toen hij begon over mn werk. 'nou gewoon, blijven werken tot hoe lang het kan' zei ik tegen hem. 'ben niet bepaald van plan om de komende 9 maanden thuis te zitten namelijk' we waren klaar met opruimen en ik plofte op bed neer. ik keek naar mn buik ... 'oh man ik ga zo dik worden... ' zei ik terwijl ik in mn buik pokte

365Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 03, 2016 7:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'Je word pas misselijk vaak in je 2de of 3de maand' zei gidae en lachte even. 'sorry..' bracht hij tohc maar uit en keek naar marlons buik nog een keertje. Niet een keertje eingelijk want toen marlon er op tikte keek Gidae weer. 'HEt gaat prachtig worden.'' dit zei hij heel stil. hij meende het. Hij had mar al te graag zelf een zoontje of dochter gehad.. Het zien groeien in de meid waarvan hij hield.. Wetend dat het zijn zoontje zou zijn.. Ookal zou hij het niet aan kunnen dat hi jdat kind dan achter zou latne zonder vader.. Gidae besloot ook op het bed te gaan zitten me zij nhande tussen zijn benen. 'je gaat het verzwijgen tot je je buik niet meer kan verbergen of?' vroeg hij mega voorzichtig.

366Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 03, 2016 7:50 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik liet me achterover vallen op bed 'nee het gaat niet mooi worden.. ik ga opzwellen als een walvis.. het zijn altijd mannen die zeggen dat het mooi en bijzonder is.. maar dat is alleen maar omdat ze nergens last van hebben. ' zei ik. Ik had er nog geen geweldig gevoel bij... komt vast omdag het niet uit liefde onstaan is.. gewoon een random hookup.. ik zuchte nog een keer ' zal binnenkort wel naar het ziekenhuis moeten voor echo en shit... en ja ik was vanplan het te verbergen tot het niet meer kan.. its not like its amazing news everyone needs to know about'

367Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 7:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Gidae zakte mee het bed op en keek naar het plafon. hi jwas even stil..'wat als je je stijl gaat verandere? niet dat ik je niet sexy vind of iets. Maar als je nu langzaam over gaat op grote wijde kleding en truien.. het word toch winter. dan kan je het langer verbergen als je dat wilt. ' stelde hij voor en keek uiteindelijk opzei. 'En als je het echt wil verbergen kunnen we. de laatste maanden op vakantie gaan of iets.. Het is gewoon een voorstel .waar jij het het beste bij veoelt want het is niet niks'' Gidae wilde misschien iets te graag mee helpen met alles. Maar dat zat gewoon in hem.

368Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 7:34 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik dacht even na over wat gidae zei. Het was zowiezo vn plan om wat lossere en wijdere kleding dragen in de loop der tijd. Noway dat ik er mee rond ging lopen dat ik zwanger was... niemand hoefde dat te weten. ' we zien wel hoe het gaat lopen.. voor nu.. gewoon alsof er niks aan de hand is. En .. misschien opzoek naar "normaal" werk' zei ik. ' dat constant rond drank is ook niet goed... het is verleidelijk'

369Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 7:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
toen marlon zei dat ze normaal werk wilde draaide Gidae zijn hoofd naar haar toe. 'dans docent? of winkel.. Je zou een goede dans docent kunnen worden met wat oefening..'' Gidae zweeg.. 'okey dat loog ik...' hij begon te lahcen en keek terug naar het dak. 'Ik support je keuzes. En als ik eerlijk ben vind ik dit een van je betere keuzes' Gidae keek terug naar marlon en glimlachte. 'Maar... Mag ik je iets vragen? niet over' hij wees naar marlons buik. 'Maar.'

370Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 7:44 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' dans docent.. hoe graag ik het ook zou willen kan ik dat niet volhouden tijdens zwangerschap. ' antwoordde ik eerlijk ' dus een winkel zou wel het beste zijn.. dus laten we dat maar doen' gidae vroeg of hij me nog wat mocht vragen. En ditnkeer ging het niet om het kind in mn buik. ' sure shoot' zei ik

371Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 7:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Nu ging hij toch rechtop zitten en keek weg.. 'kan je hier blijven.. Nog geen eigen huisje. gewoon hier blijven?' gidae begon zijn nagels te breken en weg te kijken. Hulp vragen.. aandracht vragen.. of iets zeggen wath ij dil graag wilde was zijn sterkste kant zeker niet op zoiets groots omdath ij wist dat marlon dol graag uit huis wilde.. 'I need you here..'

372Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 7:56 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik ging ook weer rechtop zitten. 'ik zei dat ik opzoek ging naar een eigen huis als jij niet voor jezelf ging zorgen. en dat dreigement staat nog steeds. ookal zijn het voor mij alleen maar voordelen om te blijven... kan nog rustig doorsparen want een kind is ontiegelijk duur... en... i need you too... ik.. ik kan niet alleen sober blijven denk ik..' zei ik tegen hem. 'en ben je nodig voor ziekenhuis afspraken want noway dat ik alleen heen ga...'

373Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 8:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Nu keek gidea toch echt opzei met een kleine glimlach. 'Dus als ik voor mezelf zorg blijf jij voor 100% zekerheid?' Gidae wilde het heel graag weten maar toen werd het serieuser en gaf marlon aan dat ze hem ook nodig had hij knikte. 'Ik zorg voor jouw als jij aangeeft wannaar je me nodig hebt. En.. houd je niet in dingen te vragen of aan te geven.. Dan zal ik het ook doen ls het fout gaat met mij.; even was gidae stil en begon daarna te lachen. 'Wat een hoopje ellende bij elkaar ijzn we ook...'

En zoals ze dat afspraken gebeurde het ook.. Gidae was een stuk sterker geworden. misscehin ook omdat hij nu iets had om voor doorte gaan. Iets om te laten zien dat hij het echt wel wilde. hi jgaf het ook dadwerkelijk aan als het fout ging. Hij was heel gehoorzaam geweest. Maar marlon lichtelijk pesten met haar zwangerschap bleef ook. Ze waren nu al veel verder Marlon haar buikje werd zichtbaar en da vond Gidae maar al te mooi. Af en toe pakte hij dan haar vetjes op haar heuepn beet ne kneep er in. 'Je word dik joh; grapte hij dan waarna hij zijn hand door malrons harne haalde ne door ging met zijn eigen dingen.

Vandaag was het de dag dat ze samen iets zouden doen. En dat was winkelen geworden. 'kom op... schiet op! waarom moeten vrouwen altijd langaam zijn!' riep Gidae vanaf benede te trap op. 'Ik ben over 2 minuten zelf weg en dan kies ik jouw kleding uit!'

374Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 8:11 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

het ging wel lekker de laatste maanden.. gidae gaf aan als het niet meer ging, en ik ook.. we waren ook regelamtig in het ziekenhuis te vinden.. voor hem of voor mij. het ging tot nu toe nog goed. ik wou weten wat het word.. dan hoef ik het niet constant het te noemen.. en kon ik beginnen aan een naam te denken..

ik stond voor mn kledingkast opzoek naar kleding die ik aan kon zodat we weg konden winkelen. ik keek naar mezelf in de spiegel.. gidae had gelijk.. ik werd echt dik.. ik hoorde hem wel roepen van onder aan de trap. dat maakte het niet veel beter. ik was ook 1 groot hormonale bende... ik begon te huilen 'ik ga niet meer winkelen! 'riep ik terug 'ga maar lekker alleen!'

375Seoul school of art (new) - Pagina 25 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 8:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Gidae liep naar boven toe toen hij marlon hoorde huilen. 'kom op je ziet er goed uit, En straks met je nieuwe kleding ga je er nog beter uit zien..' gidea pakte wat kleding uit de kast waarvan hij iwst dat marlon daar zichzelf wel fijn in zou voelen 'hier trek dit aan dan' hij. Daarna stond hij voor marlon zijn duim ging onder haar ogen langs. 'geloof me nieuwe kleding en misschien je haren weer verven aangezien je dat leuk vind.. JE zla je weer helemaal top voelen!' En.. ijsjes eten. daar had Gidae zin in.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 25 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 33 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum