lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 34 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 26 van 42]

376Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 8:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

gidae  kwam naar boven gelopen en zei dat ik er wel goed uit zag en begon kleren voor me uit te zoeken 'ik ben net een walvis. je had gelijk.. ik word echt dik... en ben nog maar op de helft!!' de kleren die hij uit gezocht had waren wel leuk... en konden er mee door.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'zouden,,, zouden we misschien eerst langs het ziekenhuis kunnen... ik wil eigenlijk wel weten wat het is... kunnen we ook meteen kleren daar voor kopen?' vroeg ik aan hem terwijl ik me uit eindelijk toch aan kleed . ja ik begon er gehecht aan te raken.. can you blame me?

377Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 8:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'goed plan. dan gaan we daar eerst langs. moet zelf ook nog iets ophalen. Weet wel die medicatie waar we laatst voor langs egegaan waren' gidae leip weer naar beneden nam afscheit van de schoonmaakster en keek te trap omhoog. 'je bent echt knap marlon. Je straalt veel meer uit dan je denkt. En niemand ziet dat je een babybuikje krijgt'

Bij het ziekenhuis aangekomen werd er ee nscan gemaakt. Gidae zat er naast kijkend naar het schermpje hij glilachte onbewust echt gelukkig. De vrouw lied zien hoe het was en hoe gezond het eingelijk wel niet was. gIdae keek echt trost naar marlon. 'Je bent gewoon al een goede moeder! nu al!' de vrouw lachte op die opmerking van gidae en ging verder. 'Je wilde weten wat het word? mag hij het ook weten? vroeg ze

378Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 9:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'stop saying dump stuff' zei ik tegen gidae. hij zei het wel zo vaak maar ik geloofde er niks van.. en ik wou het ook niet horen... ik trok mn trui nog wat verder over mn buik heen. 'ugh... ik weet ook niet wat ik wil... ik wil niet dat mensen weten dat ik zwanger ben.. maar wil ook niet dat ze dneken dat ik gewoon dik ben...' zuchtte ik,

bij het ziekenhuis aangekomen werd er een echo gemaakt. het scheelde dat we niet op afspraak hoefde te komen door gidae. de gel die op mn buik gesmeerd werd was echt vies koud. ze vertelde me dat het goed groeide en gezond was. 'oh please dit is het makkelijke gedeelte.. hoef er nu vrij weinig voor te doen' antwoordde ik. ik haatte complimenten... kon er niet mee omgaan... en toen kwam de vraag. meteen knikte ik 'jah wil het graag weten. en denk niet dat ik hem nu de kamer uit krijg ' lachtte ik om gidae zn hoofd

379Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 9:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Gidae knikte dat ze hem niet weg gingen krijgen en de vrouw lachte schuddend haar hoofd. ZE vond het maar al te mooi zun jong stel niet weten dat het kind vna geheel iemand anders was.En gidae geen realtie had met marlon. 'Maar dan vertel is wat het is. kijk hier en hier kan je zien dat er een prachtig mooie kerngezonden meid in je buik groeit.' de vrouw keek naar het tweetal. Gidae glimde gewoon helemaal van blijdschap. hij wist ook wel dat het niet zijne was of iets. Maar horen dat het een meisje was.. was gewoon beeldschoon. 'Dan is het vanaf nu Ze inplaats vna het! dat klnkt toch echt beter heh marlon;

380Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 9:40 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

best wel grappig dat iedereen denkt dat gidae de vader is... en dat we een koppel waren... snap wel dat ze zo denken.. hij ging elke afspraak mee, en die stomme smile die hij altijd op zn gezicht had. de verpleegster wijste ons weer terug naar de echo en liet wat dingen zien, en toen kwam het bericht dat het een meisje was. 'we're getting a daughter' zei ik zacht en keek daarna gidae 'we're getting a daughter!!' ik was zo blij! een meisje! kon ik lekker in mn zus dr gezicht wrijven. nee grapje zo gemeen ben ik niet. 'kunnen we eindelijk kleren kopen, en de kinderkamer in richten'

381Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 9:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Godae:

Hij beet op zijn lip en knitke .'zeker gaan we meten doen!' hij wibbelde bijna op zijn plek.Marlon de buik werd weer schoon gemaakt en even later stonden ze buiten. ook de medicatie was opgehaalt. nu was het tijd om de stad in te gaan, 'nu mag je een naam verzinnen!hij zei het niet hard alleen zodat marlon het kon horen. De eerste winkel waren kinderkleding en schoentjes.. Gidar verdween naar deschoentjes en hier bleef hij kei lang. hij had geven moment een paar gevonden waarvan hij voor 100% wist dat Marlon er verlieft op zou worden. DEze kocht hij zonder dat malron ht zou zien. vervolgens liep hij naar marlon toe en keek wat zei al had.

382Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 10:05 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen we de babykleding winkel in liepen schoot ik meteen weg. ze hadden de meest schattige kleren hier! ik had niet heel veel met roze... maar in babykleren was het te schattig. ik pakte heel wat jurkjes, rompertjes, shirtjes, leggings en nog zoveel meer. tot ik bij een vossen romper kwam.. die was gewoon te schattig! ik was echt zo verliefd op vossen. en wolven. ik zag dat gidae er weer aan gelopen kwam hield ik hem voor zn neus. 'kijk nou hoe schattig!' zei ik blij.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'die gaat aegi zo schattig staan' ik had nog steeds geen naam. het was nog steeds aegi. kleine baby. zal binnenkort maar eens aan het bedenken gaan. ging ik voor een koreaanse naam.. een westerse naam... ik weet het niet.. ik weet niet of fze op mij lijkt.. of op dr anonime vader... lastig..

383Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 10:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

'zeker dat ze het goedzou staan' Gidae pakte de rompertjes over en zo ook het winkelmandje van Marlon. hij liep mee en pakte soms wat dingen op en legde ze weer weg. Kleding ging marlon toch echt zelf doen. De verkoopster kwam aangelopen en begon vragen te stellen of ze kon helpen.

Gidae had marlon weer even met rust gelaten en vond wat kigurumi hij vond ze zelf allemaal wel leuk dus hij besloot ze gewoon alle 4 mee te nemen. Bij marlon aangekomen hield hij ze omhoog. 'kijk kijk deze!' zei hij trots en legde ze neer.

384Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 10:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik had me in dagen al niet meer zo goed gevoeld. ik voelde me oprecht blij op het moment. gidae nam mn winkelmandje over en begon zelf ook nog wat spul op te pakken en neer te leggen. als ik het zelf ook leuk vond pakte ik het er na gewoon weer. ik kon ook niet wachten om dr te zien. ik hoopte zo dat de asian genen beetje dominant waren. niet alleen omdat asian baby's zoveel schattiger waren, maar ook gewoon zodat dr leven hier niet extra zwaar werd alleen om dat ze er anders uitzag dan de rest.

we liepen nog wat rond toen gidae wat kigurumi's vond. 'te schattig!! die vos en panda!' meteen pakte ik ze over om mee te nemen. ' ben benieuwd hoe ze er uit zou zien.. i wanna meet her' zei ik zacht.

Chanyeol:

ik was door mn moeder en zus meegesleept naar een baby winkel.. een of andere achternichtje van ons was zwanger ofzo.. ik kende dr niet eens! en waarom moest ik perse mee... oh jah... ik was zo druk bezig met school dat ze vonden dat ik social family time nodig was.. ik zuchtte en sjokte wat achter ze aan. ik wou hier niet zijn.. ook al waren er wel super schattige kleren tussen. ik zag een jong koppel.. maar dan ook echt een jong koppel uit mn ooghoeken bij de kigurumi's. normaal had ik er geen aandacht aan besteed. maar die meid kwam me heel erg bekent voor.. 'no fucking way' zei ik zacht tegen mezelf. ik pakte me telefoon en maakte sneaky een foto.

385Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 10:51 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

marlon vond de kigurumi;s leuk maar ook echt leuk en stopte ze in hetmandje. Nu werd het tijd om toch te gaan betalen. gidae pakte alles van marlon over ne liep naar de kassa. 'jah jah ik weet dat je dit niet wilt je betaalt me maar gewoon terug ofzo' zei hij en haalde zijn creditcard te voorschijn. Hiermee betaalde hij. het was echt allemaal belachtelijk duur maar dat maakte Gidae echt minder dan niks uit. Hij draaide zich om en keek langs marlon heen. hij hees zijn wenkbraouw op en keek nogmaals. Hi jdacht het toenstraks al gezien te hebben dat iemand een foto maakte.. Maar die jongen bleef maar kijken.. Gidae volgde de jongen voor even en keek best gemeen naar die gast. hij was lang en zag er sterker uit,, Maar... Als hij ook maar iets fouts deed naar marlon... Hij ging er aan.. Weer die mobiel en Gidae besloot om een muts uit zijn tas te halen en deze over marlons hoofd te doen. Zodat ze minder zichtbaar was. hij keek nogmaals langs marlon naar de jongen

386Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 10:58 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

we liepen naar de kassa toe, want het was nu echt wel tijd om te betalen. het mandje was echt overvol. gidae haalde zn creditcard al tevoorschijn voordat ik ook maar iets kon inbrengen. ik glimlachte. 'neah,.. i guess.. she's kinda your daughter too' zei ik zacht. ik had hem de laatste maand meer beginnen te zien als de vader.. ookal wist ik dat dat niet zo was, hij hielp me met alles, ging mee met afspraken, en nu winkelen.. dus .. its kinda true..

toen we klaar waren met betalen en alles in de tassen aan gereken kregen, trok gidae opeens een muts over mn hoofd heen. ik keek hem aan 'als mn haar zo erg eruit ziet moet je dat zeggen' lachte ik. 'kappertijd?'

Chanyeol:

fuck die gast had me gezien. niet dat ik me er iets van aan trok. ik kon hem wel aan als het moest. liever niet natuurlijk.. benn iet iemand van zinloos geweld, maar toch. ik liet me niet intimideren. toen hij een muts bij marlon op dr hoofd trok was dat mn que om te kappen. ik had al redelijk wat foto's gemaakt. ik opende de groepsapp.
* jullie raden nooit wie ik zojuist gezien heb*
*chanyeol sends a picture*

387Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 11:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

'' she's kinda your daughter too' bij dat keek Gidae marlon aan. Zijn ogen gingen wijder staan. hij beet op zijn lip en nu vond hij het dest te leuker om te betalen. Hij was op dit moment bijna zelf het kleine kind. hij heild zich in en pakte de tassen aan waarna hij langs marlon keek.

De muts ging over marlons hoofd en marlon grapte dat het kappers tijd was.. Gidae keek nog een keer 'hehehe. vertel het straks wel laten we nu de winkel uit gaan' Gidae pakte marlons onderarm beet en liep wat meer naar de deur toe.

Baekhyun:
*nou mooi heeft ze ook geluk gevonden? was het toch beter voor der dat ze faalde*
Len:
*byun! gedraag je!.*
Byun:
*het is toch zo*
Len:
*Ze faalde niet.. Ze had gewoon haar tijd nodig.. En dat het goed uitpakt heeft niks te maken met haa tussenjaar! Dus geen negatieve dingen rondstrooien als het neit nodig is!*
Byun:
*oke oke... Ze zal in ider geval niet meer jouw concurrent*
Len:
*Ik heb der nooit als concurrend gezien.. en moten we nu iets voor der doen? of gewoon laten gaan? ze heeft nooit meer watlaten horen ook niet naar jongin*
jongin:
*Sad
Len:
*oh sorry*

388Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 11:14 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

echt die twinkeling in gidae zn ogen toen ik soort van toegaf dat ik hem als vader was gaan zien. misschien was zwanger raken toch niet zo erg als ik eerst dacht op een of andere manier ging alles juist nu lekker. had een normale baan, gidae hoefde niet meer zo vaak naar het ziekenhuis, en ik voelde me echt oprecht gelukkig nu.

gidae pakte mn arm beet en trok me licht mee richting de deur. oke dit was apart... 'is alles goed? ' vroeg ik lichtelijk bezorgd.

Chanyeol:
* zou me niks verbazen dat het een random hookup was die toevallig bij dr gebleven is*

Chen:
* baekyeol! gedraag je eens! lennie ik wil wel wat doen! kom op een baby! dat is toch geweldig!*

dyo:
*neem het niet persoonlijk jongin.. *

Luhan:
* ok hoe en wat gaan we doen dan?*

389Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 04, 2016 11:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

'nee maar vertel zo wel eerst hier weg' hij had marlon beloofd niet te liegen of iets dus dat ging hij ook niet doen en toen hi jbuiten was keek hij nog een keernaar binnen. DEj ongne was nu uit zich. 'Er was een lange jongen die foto's wilde maken.. Ik weet neit of hethem gelukt is of wat hij nou deed. hij stond hele tijd met ijzn mobiel omhoog.' vertelde hij waarna hij marlon beet pakte. 'als je wild dat ik terug ga? doe ik dat!'

NA alles zaten ze toch gewoon bij de kapper. Marlon in de stoel en gidae zat er naast. 'bedankt' zei hi jzacht ne glimlachte. Marlon werd geknipt ne geverft en Gidae werd onrustig. Hij tikte marlon even aan wees naar zijn hoofd. waarna hij weer ging zitten. HEt bleef rustig ne zo ook werd Gidae rustiger. 'oh was toch nisk' zei hij zacht tegen marlon..

Nu de verfer bij marlon in zat stond gidae op om naar buite nte kijekn 'marlon' bracht Gidae ineens uit, zijn ogen groot en zijn gezicht wit weg getrokken, .'..mar..marlon' zijn stem werd steeds heser.. 'please..' hij zette een stap richting marlon.. Een pijnlijke moan kwam uit izn mond terwijl hij zijn ogne dicht kneep. uit het niks was er heftige hoofdpijn gekomen.. Het drukte hevig tegen zijn hoofd aan.. Hi jvoelde het bij zijn slaap en voorhoofd het trok daarmee helemaal doornaar ijzn nek. Hij begon steeds meer naar lucht te happen. Zin hand naar marlon gericht de andere in zijn broekzak zijn mobiel pakkend. Zijn ademhaling werd steeds korter en steeds meer in paniek. De mobiel in zijn handen trilde heftig ne voor Gidae iets kon doen viel zijn mobiel opde grond. De jongen begon hard te hoesten. hij hoeste flink wat bloed op.. Dit hoeste hij in zijn hand die voor zijn mond zat en niet veel later. begon zijn neus heftig te bloeden. Bang keek hij naar marlon en schudde zijn hoofd.. Het ging echt niet.. 'Marlon please help..marlon' dat was het laatste wat Gidae zei voor hij inelkaar zakte naar de grond toe. hij kwam met een harde klap neer. Zijn lichaam koelde razend snel af en zijn huid werd steeds witter. izijn neus bleef bloede en stopte niet meer. Zijn ademhaling was razend snel en diep.

390Seoul school of art (new) - Pagina 26 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 05, 2016 6:47 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Gidae wou niet zeggen wat er nou was, en waarom we nou snel weg moesten. pas toen we een blok verder waren en hij me eindelijk weer los liet vertelde hij het. iets over een jongen die foto's wilde maken ofzo. ik gooide verwaant mn haren over mn schouder 'was te verwachten met mijn geweldig grote fanclub' zei ik ookal vond ik het best wel creepie.. maar niet aan denken nu.

we zaten nu dan toch bij de kapper. ik werd geknipt en geverft. opeens tikte gidae me aan en wees naar zn hoofd. een teken dat het niet goed ging. maar daarna zei hij dat het niks was. ik geloofde hem, want we hadden belooft niet meer te liegen over dat soort dingen.

de verf zat er nu in en ik zag opeens dat gidae helemaal wit weg trok. hij had het zelf ook door. hij had pijn.. en begon op een gegeven moment ook te hyperventileren. ik begon bang te worden. ik kon hem niet naar het ziekenhuis brengen! snel pakte ik mn telefoon en belde 119 (112 in korea)  ze waren bekent met gidae ofcourse dus ze zouden er binnen no time zijn. 'gidae, please hou vol. ze komen er aan!' zei ik tegen hem maar hij ging al knock out. ik draaide me naar de kapper toe en zei dat ze onmiddelijk de verf eruit moest wassen.

de ambulance was er echt binnen een paar minuten en namen gidae mee. ik ging ook achterin erbij zitten. ik was bang.. nee dat was zacht uitgedrukt.. ik was echt doodbang, scheitsbenauwd. ik pakte zn hand vast 'gidae please... dont leave me' zei ik zacht tegen hem. ik werd zelf ook best beroerd maar daar besteede ik nu geen aandacht aan.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 26 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 34 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum