lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 42]

61Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:00 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'obessed met food much?'lachte ik toen ze het weer probeerde af te wimpelen waarom ze zo blij was. 'en met alle liefde laat ik je mn ost wel weer horen hoor! want hij is gewoon geweldig' we liepen richting de kantine, en lennie zoals gewoonlijk lette niet goed op. voordat ik het kon voorkomen knalde ze tegen marlon op. ok daar ging haar blij ochtend... ik zette me schrap voor de uitbarsting die altijd kwam...

Marlon:

ik liep de kantine in en op dat moment knalde iemand keihard tegen mn arm aan. ik beet hard op de binnenkant van mn wang om het niet uit te gieren van de pijn. ik keek op wie het was en wrd nog kwaaier. ' voor iemand die constant claimed dat ze me wil helpen, doe je me verdomt vaak pijn!' zei ik tegen dr. door de pijn was mn eetlust meteen weer weg. ik gromde zacht en ging er weer vandoor. maar niet voordat iemand het nog even nodig vond om me een standje te geven.

Luhan:

ik zag het hele tafereel weer gebeuren, en ik was dat gedrag van marlon tegen over lennie zat. toen ze weg wou lopen pakte ik dr linkerarm vast ' je gedraagt je echt ontzettend kinderachtig weet je dat? ze is wat klungelig.. so what? dat is niet het eind van de wereld. ' zei ik streng tegen dr 'en ik maar denken dat er wel een leuke meid in je verstopt zat na gisteren.. had het blijkbaar mis'

62Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie;

'sorry sorry ik zag je niet dacht er nog bijna niemand zou zijn!' meten veronschuldigde ik me maar ze vlamde flink uit. alleen deze keer stond ik er niet alleen voor. Luhan had het gezien en nam het voor me op. Me glimlach werd alleen maar groter ik stapte op hem af pakte zijn pink beet . 'dank je' fluisterde ik zacht terwijl ik half achter hem ging staan. We keken hoe marlon weg liep.' Waarom moest ik het weer verpesten we waren net zo ver met der..' Ik lied me hoofd zakken.

byun:
Ik rende door de gang zag marlon de kantine uit lopen met een donderwolk rond haar hoofd. dus het eerste wat i kdeed was in e rem me rug er na toe draaien en net doen of ik het nieuws op de muur aan het leze nwas. toen ze voorbij was zette ik mijn weg naar chens rug door. ik sprong en klemde me rond hem neer.' Gezien wat agma nu weer boos maakte?' vroeg ik bij het woord agma was voornamelijk pijn te horen

63Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:00 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik trok mn arm los van luhan zn grip. ' krijg het nou eens door tot die dikke koppen van jullie, laat me gewoon met rust' zei ik boos en liep weg. Echt waarom moesten ze zich constant met mn leven bemoeien... het was mijn leven.. ik redde me prima. Ik keek op de klok. Het was nog te vroeg om naar de les te gaan.. dan maar weer naar het dak.. dat was mn vaste plekje geworden.

Luhan:

Ik liet dr maar voor nu gaan. Lennie kwam naar me toe en ik wikkelde mn arm rond dr schouder. ' ik weet dat je dr graag wilt helpen maar ik ben echt klaar met dat gedrag van dr. ' zei ik tegen haar ' en zou niet zeggen dat we ver waren..' xei ik eerlijk. ' kom, laten we ontbijten' zei ik tegen dr met een glimlach.

Chen:

Ik was opgelucht dat het redelijk tam afgeliep. Er was iets anders aan die twee... hmmm.. mar voordat ik het kon vragen sprong baelhyun bij me op de rug. Ik hoorde de pijn in zn stem toen hij marlon als agma benoemde. ' lennie knalde tegen dr op..' zei ik tegen hem

64Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
'en dan reageerd ze zo echt hiederee nweet hoe onhandig lennie is.. Ze hoeft maar naar iets te kijken of het valt!' ik zuchte ne lied me van zijn rug af glijden. 'ALten we eten heb thuis nog niks op .' Ik rende de rij en en drukte me tussen lennie ne luhan in zinder na te denken. ik had hierdoor bij flink wat mensen voor gedrongen. 'Zullen we straks aan het eind va nde dag naar Jongin gaan en hem supporten?; vroeg ik de twee nog steeds niet door hebben wat er tusesn hun speelde.

Lennie:
Ik kreeg de glimlach niet van me gezicht af. me hand wikkelde ik nu un zjin shirt aan de achter kant en samen liepen we naar de rij toe. 'zullen we na school de stad in gaan. MOet nog eten kope...' me voorstel werd afgebroken door byun die zich tussen osn wierp

Sehun:
op de trap naar benede kawm ik donderwolkje tegen. 'hee... okey ik zwijg!' met me hande omhoog liep ik langs haar heen. In de kantine aangelopen liep ik meteen op de groep as.' je raad nooit welk opgeladne persoon ik tegen kwam!'

65Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

chen:

ik zuchtte samen met baekhyun om marlon haar reactie 'yeah... maar niet iedereen kan dat waarderen blijkt wel weer... ik bedoel chanyeol is er ook niet echt bepaald van gediend.' zei ik terwijl we de kantine in liepen. baekhyun had redelijk voor gedrongen om bij lennie en luhan terecht te komen.. ik had wat minder geluk helaas...

Luhan:

ik hield mn arm rond lennie terwijl we in de rij stonden. lennie stelde voor om na school de stad in te gaan maar werd al snel onderbroken door baekhyun die zich tussen ons wrong. hij stelde voor om aan het eind van de dag naar jongin te gaan om hem te supporten.. ik had eigenlijk wel zin om alleen met lennie naar de stad te gaan.. 'lennie moet hoognodig naar de stad toe voor wat dingen.. dus kunnen helaas niet mee' zei ik tegen hem.

Chen:

eindelijk waren we weer samen op onze vaste plek terecht gekomen en begonnen met eten. niet veel later kwam sehun er aan gelopen. ik keek op 'oh vast de lieftallige agma of niet?' antworde ik op zn vraag

66Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Sehun:
'ja man! geen sprankje liefheid... dus gistere was weg gegooit geld!' ik lied me bij de de rest neer zetten. 'hopeloos ik zeg op geven en focussen op Exo!' ik begon te lahcen en draaide me naar lennie toe. 'Maar laat me raden jij wil niet op geven want je wil je week afmaken in hoop dat je wat vooruit gang boekt' op dat knikte lennie, Ik zuchte 'Stiekem heb jij veel doorzettings vermogen.. Dus ik help wel zal k strak maar omhoog gaan ze zit op het dak' Op dat schoot byun ineens weg. i kkeek ehm na.. wat gaat er toch om in dat hoofdje..

Byun:
'aaawh' bracht ik uti en lied de twee niet met rust.. nee tuurlijk niet.!. aan tafel had ik heerlijk tot ik hoorde hoe ze over marlon praatte en dat ze op het dak was... Met me eten en al schoot ik weg het dak op. Daar aangekomen liep ik naar haar toe schoof me bord naar haar toe. 'had vernomen dat je nog niks gegeten had' daarna draaide ik em weer om en rende de trappen af naar benede daar anagekoemn was ik buiten ademn' Soo!! ik moet meer trainen ' heigde k.

Lennie:
Ik beet op me lip en knikte dat het waar was. 'ja hoog nodig.' Met eten pakken had ik luhan wel volldig los gelaten. ik was niet echt iemand die 24+/7 oemamd beet hoefte te houden. Ik hield echt veel van he men bleef hem in de gaten houden maar ik was ook vrij zelfstandig. Aan tafel was byun tussen on skomen zitten maar die schoot ook razend snel weer weg toen ik het met sehun over marlon kreeg. 'Sorry.. maar lijkt het er op dat hij naar het dak gaat??''

67Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:02 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Onderweg naar boven kwam ik sehun nog tegen maar hij had door dat ik niet gediend was voor een gesprek of wat dan ook, en liet me dus mooi met rust. Eenmaal boven keek ik rustig uit over op de campus. Ik kreeg het beeld van mn auditie video maar niet uit mn hoofd... waarom hadden ze die niu opgezocht.. dat lag achter me! Maar hoe graag ik me er ook van wou overtuigen... het lag niet achter me.. opeens hoorde ik wat naast me. Tot mn verbazig was het baekhyun met eten. Maar voor ik hem kon bedanken schoot hij ook weer weg. Ik keek naar het bord en lachte zacht.. hij had de komkommer er al weer uitgeplukt zoals gewoonlijk.

Luhan:

Ik wou inderdaad met sehun instemmen.. ik was er eigenlijk ook wel klaar mee.. zag er niet veel hoop meer in.. maar lennie wou graag nog door zetten dus ik zal dr steunen in die beslissing. Toen baekhyun te horen kreeg dat marlon op het fak was schoot hij ook weg. Ik draaide me naar lennie ' dat lijkt er inderdaad wel op. Gelukkig dat hij tenminste niet compleet harteloos tegen de geworden is' zei ik. 'Maar wat moet je in de stad halen?'

68Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
gelukkig stemde iedereen in om het nog niet op te geven.. Luhan merkte op dat byun nog niet gheel harteloos geworde nwas. 'Had ik ook niet verwacht. Snap dat hij er eigenlijk niks meer mee te make nwil hebben hij heeft het niet voor niks uit gemaakt. Maar houd ook van der dus dat hij er om geeft.. ik snap het wel e nben er blij om'

Ik at verder met de lache nie van m gezicht af te krigjen. me wangen gingen zelfs zeer doen. Luhan vroeg wat ik moest hebbne in de stad. 'Sowieso eten, En zoek een bepaald boek wat ik nodig heb voor de OST opdracht.' Ik keek luhan aan met twinkelingen in me ogen. Ik wilde zeggen dat ik ook gewoon graag met luhan op stap ging maar ... dan zou chen meteen opmerkingen gooien..

69Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:03 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

'zal echt niet weten hoe ik er mee zou omgaan... ten eerste uitmaken met iemand waar je eigenlijk nog steeds van houd.. en dan achter komen dat ze compleet door gedraaid is...' zei ik en keek dr aan. 'please promise you wont do that to me' zei ik zacht. we hadden nog niet echt besproken wat we nu daadwerkelijk waren... dus moest het ook niet te veel laten merken dat er wat gebeurt was tussen ons... chen kennende heeft die het zo door...

ze vertelde wat ze in de stad moest hebben. vooral gewoon boodschappen doen en ze was wat nodig voor dr ost opdracht. 'ohjah! was die al helemaal weer vergeten' lachte ik.

Chanyeol:

ze zat alleen op het dak. perfect! nu kon ik mn slag maken. ik liep nonchalant op dr af en ging naast dr staan zonder ook maar een blik naar dr toe te werpen. 'dus die auditie van je.. try.. ' begon ik en ik zag dr in mn ooghoek lichtelijk verstijven. ik grijnsde 'dus wat is de deal. fysiek of mentaal? of combinatie van beiden? zal wel hoop verklaren waarom je so messed up bent.. maar nooit verwacht dat je het zo duidelijk zou maken' zei ik tegen dr.

Marlon:

ik at rustig het eten op dat baekhyun gebracht had tot er weer iemand op me af kwam... great het was chanyeol weer... hij begon over mn auditie video... en die toon stond me niet aan [i] er is noway dat hij het begrepen heeft...toch?[\i] oh maar niks was minder waar... hij wist het ... waarom...waarom van alle mensen die achter de betekenis gekomen was... moest hij het zijn! ik beet op mn lip en kroop wat verder in 1. 'wat wil je van me...' vroeg ik zacht

70Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
DE dag ging goed. Ik had Chens OST weer gehoord en de rest was alles rustig. Marlon had ik niet meer gezien en met luhan had ik geen les meer tot rond 3 uur ikbuiten stond te wachten naast chen. hij wilde me niet alleen laten 'Jongdea! jaah je OST was mooi en nee je krijgt de mijne nog neit te horen!'

Sehun
Ik had gehoord dat marlon ruzie gehad het met chanyeol en dat ze nu op een mini lijntje liep bij de docenten.. Daarom liep ik op der af ging naast der zitten. 'Wil je mee naar jongin's optreden? kijken hoe hij het doet of?'

71Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:04 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

de dag ging echt kut... ik kon me nergens op concentreren door de bom die chanyeol vanochtend even gedroped had op me... 'wat wil je van me..' vroeg ik zacht aan hem. waarom moest hij me laten weten dat hij het wist... het is niet alsof hij me ging helpen of wat dan ook.. ik schrok toen ik opeens zn armen langs me zag schieten en sloot me in tegen de muur aan. die grijs op zn gezicht stond me helemaal niet aan.. 'ik weet nu wel dat mijn vermoeden goed was. en wat ik van je wilt? hmmmm... dat weet ik nog niet. maar ik verzin vast wel iets, en als ik dat doe... dan weet ik je te vinden' zei hij met een grijns en liep daarna weer weg. ik ging wel zoals beloofd aan de docent gisteren naar al mn lessen, en zat nu na school in de kantine voordat ik weer naar huis toe ging. maar sehun kwam naast me zitten en vroeg of ik mee ging naar jongin's optreden. 'ik weet het niet... voel me ontzettend schuldig dat ik hem zo heb laten stikken... zeker omdat ik gehoord heb dat het niet echt heel goed ging met zn nieuwe partner... denk niet dat ik het aan kan zien.. wetend dat het mijn schuld is ' antwoordde ik.

Chen:

hoe erg ik mn best ook deed... lennie liet haar ost niet horen. 'awwhh kom op! waarom niet... ah waeeeeee' zeurde ik. ze had me ook nog steeds niet verteld waarom ze zo happy was vanochtend.. wat het ook was.. het was goed genoeg om niet door marlon haar uitbarsting te laten bederven.. dus ik bleef rond dr tot ze me vertelde wat er aan de hand was! Ik wou het weten. 'en waarom ga je niet mee naar jongin's optreden... winkelen kan elke dag nog wel..' vroeg ik nog aan dr.

72Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

sehun:
'hij zou graag hebben dat je zou komen. Hij wacht al weken op je.' Ik legde me hand op haar goede schouder. 'Je hoeft niet te kijken naar de dans maar ik heb een extra kaartje dus als je wilt. Je zou jongin er blij mee maken' ik keek der aan daarna lied ik der los legde het kaartje neer. 'Ik weet dat e graag alleen ben op dit moment. Maar als jeje bedenkt kan je altijd komen. Echt marlon hij wacht op je' met dat lied ik haar weer alleen om zelf richting jongin te gaan

Lennie:
'Kap nou is! en ik ga niet naar jongin omdat ik weet hoeveel oeite hij er voor moet doen en hoe dan ook gaat falen.. En hoe erg hij zich daarna gaat schamen. Je hebt ze zien dansen het was echt vreselijk.. Als iedereen dan gaat kijekn hoe kut moet hij zich voelen als het volledig fout gaat?' Ik deed me mobiel omhoog. 'heb toenstraks nog met hem bebeld. Ja het moment datj ij niet mee de meisjes wx in mocht!' ik gaf hem een stoot tegen zijn schouderen begon te lachen. 'Maar dat is ook een van me redenen dat ik niet mee ga.'

73Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik wreef over mn schouder heen waar ze me gestoten had. 'dat is alleen maar meer reden om wel heen te gaan... wetend hoe kut hij zich gaat voelen... dan moeten we er met zn allen zijn om hem op te vangen. het is niet eens zn eigenschuld dat het zo gelopen is.. ' zei ik terug tegen dr
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'en dan ook nog dat luhan niet mee gaat.. we zijn een team.. we moeten elkaar steunen' er was iets tussen die twee gebeurt... en ik wou wten wat.

Marlon:

sehun liet me alleen met een extra kaartje om naar jongin te gaan mocht ik het willen. ik wist echt niet wat ik moest doen... sehun zei misschien wel dat jongin me graag er bij wou hebben.. en hij had me vanochtend geapped met het zelfde bericht... maar ik weet niet of ik het over mn hart kan verdragen om het te zien falen.. en dat het mijn schuld was.. ik zuchtte en pakte het kaartje en liep naar buiten. ik besloot te gaan.. en ik kon toch zo weg als het te veel werd...

74Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:06 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk


lennie:
damnt hij had gelijk.. *lu beter gaan we wel naar jongin toe.. daarna gaa nwe wel de stad in.. het is seoul die winkels zjn tot laat open!* stuurde ik hemterwij li me mobie lbij jongdae uit de buurt probeerde te houde. 'okey okey je hebt gelijk! even op lu's antwoord wachten!' ik bleef he mweg duwen. 'Vind het wel echt kut voor jongin!' zei ik nog waarna ik een rondje draaide.

75Seoul school of art (new) - Pagina 5 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:07 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'natuurlijk heb ik gelijk! ' zei ik tegen dr en hing over dr heen. ze pakte dr telefoon om iemand te appen maar kon niet zien wie wnat ze hield hem heletijd bij me weg. ah, het was luhan... was te verwachten.. 'echt wat is er met jullie twee gebeurt! ' vroeg ik aan dr en porde in haar zij. ik kalmeerde wat toen ze zei dat ze het heel kut vond voor jongin... 'yeah... en zou fijn zijn als iemand schuldig was... maar niemand had dit kunnen zien aan komen' zei ik terug.

Luhan:

ik werd wat langer achter gehouden door een docent die zei dat wat meer promotie kansen voor in china op me nam samen met kris. het was echt wel een geweldige kans.. maar we waren ook al bezig met exo.. ik wist niet zo goed hoe we dat goed konden combineren en we hadden maar een paar weken om een beslissing te maken.. ik stapte net het lokaal uit toen ik lennie's berichtje kreeg. ze wou toch wel naar jongin's voorstelling. * is goed! whatever you want Xx* stuurde ik terug. ik was best wel opgelucht, ik wou jongin steunen met de rest van de jongens..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum