lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 13]

121sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 8:17 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

ik zuchtte en pakte mn telefoon... wist dat het te mooi was om waard te zijn dat ze daadwerkelijk gewoon verder gingen met hun date, of weet ik veel wat het was. ' Ik heb dr al geappt.. daarom kan ik niet te ver weg gaan van hier' zei ik tegen dr. jongdae vroeg opeens waarom ze mij moesten hebben. 'guess they dont like the fact that I keep her from going out, en dus zo hun kans verpest om dr te krijgen voor de avond' zei ik. jongdae hoefte niet te weten over onze friends with benifits relatie,.. hij zou het toch niet begrijpen.

Marlon:

oke was nu in de straat aangekomen die chanyeol op de foto gezet had.. nu moest ik hem nog vinden.. ik had mn helm gelukkig op dus niemand herkende me. tot ik opeens een paar jongens een steeg in zag lopen.. en helaas herkende ik een paar van het uitgaan.. maar nu wist ik wel waar ik heen moest gaan om chanyeol te vinden.

122sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 8:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
vond het goed opgelost van Chanyeol! dus ik stemde in met wat hij zij tot er ineens een scooter aan kwam en een groep fans.. ik keek echt boos want hey! nu ook al een scooter! wist ik veel dat het marlon was die haar oude scooter uit de schuur getoverd had om Chanyeol als een redder te komen halen!.. Ik keek toe ne uiteindelij toen de scooter steeds dichter bij kwam pakte ik jongdae;s hand beet en verborg ik me steeds meer. Ook de fans kwamen steeds en steeds dichter bij

123sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 8:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

come on, come on... die gasten hadden ons.. naja mij alweer gevonden. Jongdae hield Lennie achter zich om dr te beschermen als het nodig was. maar opeens kwam er een scooter door de groep heen geraced. ik kon niet zien wie het was tot het vizier wat om hoog ging. Yes! ' hop on!' riep ze. dat liet ik me geen tweede keer en ik sprong achterop. zag er wel beetje raar uit klein meisje voor op en lange gozer achter op maar dat maakte me nu niet uit. ik draaide me nog naar jongdae en lennie 'go!' zei ik tegen ze voor dat marlon weg scheurde.

Chen:

ik hield lennie achter me. je weet maar nooit wat dat soort tuig in hun schild voeren. opeens kwam er een scooter door de groep heen gesjeest en nam chanyeol mee achterop. het ging allemaal zo snel dat ik niet zag wie het was, en dat maakte me ook niet uit... dit was onze kans om weg te komen. ik pakte lennie dr hand en trok dr mee 'lets go' zei ik

124sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 8:44 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ineens werd Chanyeol we getrokken en herkende ik marlons helm.. het had even geduurd hoor voor dat kwartje viel. Het viel pas toen ik aan het lope nwa met Jongdae ik hield jongdaes hadn nog steeds beet.. Toen het weer wat rustiger was lied ik jongdaes hadn ook niet los.. het voelde zo goed.. ik wilde dat het niet ophield.. Steeds dichter kwamen ze bij de bios. moest ik los laten??? mocht ik gewoon zo lopen? we hadden niks te verstoppen!..

125sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 9:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

toen ik zeker wist dat we weer veilig waren stopte ik met lopen en draaide ik me naar lennie. 'gaat het?' vroeg ik aan dr. had geen idee hoe ze zich daadwerkelijk voelde, ze deed zonet wel even stoer maar daarna bleek ook wel weer dat ze bang was. 'dat was Marlon net op de scooter of niet.. het komt wel goed met ze.. 'zei ik rustig. ik zag hoe laat het nu was.. 'we zijn alleen wel laat voor de film nu'

126sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 9:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
ik keek chen aan en zuchtte flink.' Ja was marlon dus dat is positief' ik gaf Chen wel een glimlach waarna ik mee keek naar de tijd. 'Dat is jammer.. zullen.. we dan maar terug gaan? of?' ik lied Chens hand wat losser om ze maar in me eigen zakt te stoppen.. 'Of ergens iets gaan drinken?'

127sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 9:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik haalde opgelucht adem toe ze bevestigde dat het Marlon was op de scooter. ik knikte 'ok dan komt alles goed!' zei ik blij. toen ze mn hand los liet en hem terug deed in dr zakken fronste ik lichtelijk, maar schudde het snel van me af. 'Karaoke?' stelde ik voor. ' we gaan nog niet terug hoor! kom daar kunnen we drinken en ook wat eten, en zingen.. nou ik zeg deal' zei ik met een grote glimlach

128sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 9:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
blij stemde ik in met Chens plan om naar de kareoke te gaan en dat deden we dus ook. De eerst paar rondens was het serieus zingen! Tot het steeds valser of juist hoger ging!. hoe later het werd hoe mer ik tegen jongdae aan ging zitten. 'Kan je.. Sakura zingen? of stained?' ik keek hem aan waarna ik een brede glimlach gaf. Ik wilde nu zo graag gewoon tegen em aan zitten en luisteren naar zijn stem

129sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 9:55 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ze stemde gelukkig in met mn idee voor karaoke! we boekte een ruimte, lieten wat eten en drinken komen en hadden het gewoon super gezellig.op een gegeven moment was het gewoon een competitie we expres het valsts of wie het hoogste kon zingen. ze vroeg of ik een specifiek nummer kon zingen en ik schudde mn hoofd. 'nee onze laatste doen we samen' zei ik en trok dr weer van de bank af'. 'kom als afsluiter van een dan toch nog leuke avond' zei ik met een glimlach

130sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 10:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
uiteindelijk stonden we daar samen en zongen we een nummer.. het was heerlijk! en blijkbaar hadden andere het ook gehoord want er stonden mensen te luisteren. Ik zelf ging op in het nummer samen met Jongdae het was gewoon magisch als dat de woorden waren. Zoals in elk duet keken we elkaar soms aan en dan ging me hart helemaal te keer. aan het eind hoorde we geklap maar ik was nog steeds verdronken in Chens ogen.. Snel schudde ik me hoofd.. 'Dat was echt leuk.. Maar laten we terug gaan' ik wreef in me ogen terwijl ik me spullen pakte.. bijna automatisch greep ik naar jongdaes hand..

131sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 4:44 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik was bijna vergeten hoe geweldig het was om met haar samen te zingen. het viel blijkbaar bij de andere ook in de smaak, ook al zijn het prive ruimtes, we hadden al een redelijk publiek verzameld bij de deur. toen we klaar waren kwam er een hoop geklap de ruimte in en ik kreeg de grootste lach op mn gezicht. dit was de reden dat ik idool wou worden.. om anderen te entertainen. ik hoorde lennie zeggen dat ze terug wou, en ik keek op mn mobiel en het was inderdaad al aardig laat geworden. 'laten we inderdaad maar gaan. dit is toch een stuk vermoeiender dan een film kijken' lachte ik

Marlon:

ik lag op bed naar het plafond te staren. chanyeol lag naast me te snurken met een verkoelende ooglap in de hoop dat de zwelling zou afnemen voor morgen. ik pakte mn telefoon en fronste... Lennie en ik hadden een afspraak.. dat we zouden appen zodra we weer thuis waren na een avond uit. * Yah! nog niet thuis! zie je nou wel dat het een date was! mn kleine meisje is een vrouw geworden T^T*  stuurde ik naar dr.

132sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 4:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
toen we weer buiten liepen en me mobiel afging moest ik toch even reageren. '*GEEN DATE! je weet dat ik niks wil verpesten* ik keek op naar chen de glimlach om me gezich widle ern iet meer vanaf. het ws een zeker geslaagde dag. 'Marlon en yeol zijn weer veilig thuis gekomen!' ik gaf de jongen een glimlach waarna ik nog een appje stuurde *ik word geen vrouw!.. wil ik niet Sad We lopen nu terug naar school!*

133sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 6:08 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

het duurde niet veel later voordat mn telefoon weer af ging. * suuuureeee Razz nee snap je wel.. anders krijg je net zoiets als ik nu met Jongin heb..* stuurde ik terug. ik draaide me om richting chanyeol en glimlachte. agh wie heeft jongin nodig als je een vriend hebt zoals hem! geen gedoe of wat dan ook, gewoon lekker chill * weet je het zeker? je mist veel hoor! bedoel wie wil nou niet naast zo iets wakker worden* *Marlon heeft een foto gestuurd* http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/13741432_144622275973068_323708036_n.jpg?ig_cache_key=MTMwNzk3ODA3MTcxMzg2ODIwNQ%3D%3D.2 ( bedenk maar ff dat dat zo half naakt naast me ligt)

Chen:

we liepen naar buiten en gelukkig was het zomer en nog lekker aangename temperatuur. we waren nog geen 5 minuten buiten of ze had dr telefoon al weer in dr handen. ik zuchtte extra had om dr te laten merken dat we nog steeds samen waren. maar ze ging gewoon door dus nu pakte ik de telefoon wel van dr af 'We zijn nog steeds samen, die telefoon kan je thuis wel checken' zeurde ik. dr beeldscherm stond nog aan en ik zag de foto. 'waarom heb je een foto van een half naakte chanyeol in bed op je telefoon' zei ik lichtelijk jaloers.. neit wetend dat deze van marlon kwam ofcourse

134sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 10:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
zachtjes gichelde ik toen ik die foto kreeg. ineens werd het uit me handen gerist! ik blies me wangen op. 'Hey! ik moest toch controlenen of alles goed ging met marlon!' ik probeerde me mobiel terug te kijken. het gezicht van Jongdae toen hij de halfnaakte foto van Chanyeol in bed zag was.. priceless ik wist alleen niet wat ik er mee moest doen.. Was het afschuw? dat moest wel.. meteen trok ik wit weg..' het isn iet wat het lijkt! ' zei ik snel... 'jongdae! geef terug please!' ik keek de jongen met puppy ogen aan..

135sickness - Pagina 9 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 10:22 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'En wat heeft controleren of alles goed gaat met marlon hier mee te maken?' Vroeg ik daarna nog door. Ik zuchtte en gaf dr telefoon terug.. het is niet eens mn business wat ze op dr twlefoon heeft.. wait.. ' debk dat ik mn vraag anders moet stellen... waarom stuurt Marlon jou die foto. ' ik legde nu pas de connectie, maar ik snapte er nog niks van. Ik bedoel snap dat ze misschien iets voor hem zou doen voor zn oog enzo.. maar.. aish kk kreeg er hoofdpijn van ' ik snap het niet meer...' zuchtte ik

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum