lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 13]

61sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness di dec 06, 2016 7:43 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik beet op mn lip en draaide mn hoofd weg. I dont want to worry her... ik nam diep adem 'nothing...het waren een stelletje eikels.. ik weet dat ik makkelijk ben maar verwacht wel een beetje respect. ' begon ik. Ok niet helemaal gelogen... maar ook verre weg van de waarheid. ' en.. ookal zal ik het nooit toegeven aan hem.. maar jongin zn rejecting did hurt allot.. misschien als ik wat verander kwa kleding enzo... misschien...aish i dont know ' geloofwaardig genoeg toch?? Hoop ik.. 'en heb gewoon echt geen honger nu...'

62sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness za dec 31, 2016 11:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'dan gaan we naar huis! nog genoeg games om te doen en je moet dat kleding stuk nog afmaken voor ons optreden ana het iend van deze periode!' We gingen naar huis toe en daar aangekoen keek ik marlon nog is aan. 'Als je me nodig hebt zeggen heh. en dan hebi k het over steun en zo' ik glimlachte breed maar ging erniet verder op in

63sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness za dec 31, 2016 11:38 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Aish girl' begon ik te lachen ' ik zei net dat ik moest trainen. Jongin kennende wil hij ballet erin gooien..' maar we gingnen toch naar mijn huis toe. 'I know. En als je honger hebt moet je het zeggen dan maak ik wel wat voor je.' Ik pakte ook de kleding erbij waar ik mee bezig was zodat ze kon passen voor eventuele aanpassingen.

64sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness za dec 31, 2016 11:41 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
Ik pakte me haren beet. 'Blond' lachte ik snel om mijn faal weg te lachen. Daar as ik goed in. luistseren en dan binnen no time een grote fout maken!. Maar in de kamer aangekomen gign ze toch eerst naaien want hey dat was toc hbelangrijker dan trainen voor de jongen die Haar afgewezen had!. Ik zat op het bed met me ds. muziek stond aan. 'Zullen we een parodie mee zingen op dat nummer lekker vals en gewoon in het enges wat we verstaan''

65sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness za dec 31, 2016 11:50 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Ja doe het gewoon net zoals mij. Paars!' Zei ik terwijl ik mn eigen haren pakte. Ik ging bezig met de laatste dingen voor onze outfits terwijl lennie verder ging op de ds. Die moest nog wel ff tot ze bij mij in de buurt kwam met hoever ik was.'ik vind twee optredens wel ff genoeg voor deze periode 'lachte ik. ' en ik versta koreaans wel hoor' lachte ik 'oke done! Probeer nog eens aan' zei ik tegen dr

66sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness za feb 11, 2017 10:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
langzaam keek ik op toen marlon me zowat beval iets aan te doen. Maar toen i kzag was ze beet had sprong ik meteen omhoog griste het uit haar handen en trok het aan. 'hey!' ik trok het bandje opzij waar het strak hoorde te zitten. 'ben niet meer zo dik als in de eerste!' nu lachte ik toch best hard. 'lekker ben jij! subtiel hinten dat ik nog dik ben heh!'

67sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness za feb 11, 2017 11:09 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen ze eenmaal door had wat ik wou dat ze deed, sprong ze op en trok ze het snel aan. ik had het expres wat groter gemaakt, en moest dus ook lachen toen ze zei dat het te groot was. ik kwma met mn speldenkussen aan zetten. 'ja ben zo subtiel als een olifant achter een grasprietje.'lachte ik en begon met het afspelden. 'het is veel makkelijker om groter te maken en dan innemen, dan te klein en opnieuw beginnen.' legde ik uit. 'ok mooi! trek weer uit dan kan ik hem aanpassen.'

68sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 10:33 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
ik lachte flink sarcaties, Wat uiteindelijk over ging naar een echte lach. Marlon spelde alles af en al snel stond ik weer halfnaakt en belande terug op bed. 'Wat... Als we vanavond de school uit sneaken en richting de club gaan!?' vroeg ik en keek haar aan. 'En deze keer moet je me wel thuis afzetten want de laatste keer was ik flink verdwaalt'

69sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 12:46 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik ging weer verder met naaien toen Lennie het weer uitgetrokken had en weer op bed belande. toen ze voorstelde om vanavond uit school te sneaken en richting de club te gaan, stopte ik even waar ik mee bezig was. 'osrry niet vanavond' zei ik zacht en ging weer verder. 'heb morgen training met jongin, en je weet hoe vroeg die jongen altijd wil beginnen.' lachtte ik daarna

70sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 2:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
ik keek verbaast op. 'dat klink beter' ik lachte flink want normaal zou ze wel gaan ookal moest ze vroeg op. 'Dan gaan we filmpje kijekn..the road to eldorado!' opperde ik op met een grote grijns

Alleen die avond hadden we toch besloten optijd te gaan slapen.

De volgende ochtend sliep ik zelf flink uit. Dit gelde niet voor jongin die al klaar stond in de danszaal wachtend op marlon

71sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 5:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Gelukkig merkte ze mn kleine awkward pauze niet op. En had aan de ene kant een legit reden...ookal had dat me normaal nooit tegen gehouden om toch nog uit te gaan. Ik ging weer verder met de nieuwe naden erin te naaien. 'Echt jij met die film van je'lachtte ik zacht. Ik deed de laatste steken en besloot er maar mee te stoppen en met haar de film te kijken.

Lennie bleef de nacht bij me slapen, of naja... we waren in slaap gevallen na de film. Ik moest vroeg op en kleedde me om in mn trainingskleding en ging naar school. Jongin xal al vast op me aan het wachten zijn. Ik keek op mn telefoon en realiseerde dat ik wat te laat was. 'Sorry.. sorry ' zei ik terwijl ik de danszaal in rende

72sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 6:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:

Jongin keek op daarna naar de klok. '10 minuten te laat' zei hij eerst streng maar daarna schudde hij zijn hoofd en werd zijn gezicht iets minder streng.' Wilde je ballet doen of?' vroeg hij waarna hij begon strekken en te rekken. 'Of eerst kijken wat we ophet nummer kunnen of nummer uitzoeken' Jongin was het vergeten hoe het nu werkte hij had namelijk gistere heel de dag getrained en was in de zaal in slaap gevallen. vermoeidheid begon de overhand te nemen ook geestelijk waardor hij dingen begon te vergeten

73sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 6:53 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Ik zei toch sorry ..' zei ik en zette mn tas neer. Hij vroeg wat ik eerst wou doen. Eerst ballet of eerst muziek uitzoeken. Ik pakte mn telefoon erbij ' ik had al wat muziek gevonden.. weet niet of je het wat vind' zei ik en begon het af te spelen. ( end dance step up 1) op dat moment bekeek ik hem ook wat beter.. hij zag er ook niet echt super uit... hem kennende weer te lang door getraind..' wat vind je er van?' Vroeg ik

74sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 6:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin:

Hij vond het niet zo heel leuk... Maar.. het was te doen; doen we' zei hij traag en draaide zich terug naar de spiegel. Net voor hij wilde beginnen vloog de deur open. 'jij bent jongin of wacht beter ben jij jongin?' het was de nieuwe jongen byun beakhyun. hij rende blij naar jongin toe .'Ik moest... extra les aan jouw bragen..kijk ' hij deed wat dansmoves; ik kan het niet... En de docenten rade me aan om vriende te worden met jouw. kijk en dan ben ik te eerlijk dus jah ga je niet gebruiken en net doen of we vriende nzijn alleen zodat ik samen met je kan dansen!.' Byun dacht overduidelijk na. 'oh nu moet ik ook eggen dat ik graag vrienden wil worden met je maar dan niet om te leren dansne!' hij lachte even en haalde diep adem van eht veel te snel praten. Dat was ook het moment dat hij marlon zag staan. 'Ik verstoor zeker iets..'

75sickness - Pagina 5 Empty Re: sickness zo feb 12, 2017 7:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik fronste om zn reactie.. ' je vind het niks. Zeg dat dan gewoon.. normaal ben je ook zo eerlijk dus waarom nu niet' zei ik en deed mn armen over elkaar. Ik ging maar op de grond zitten en opzoek naar iets anders wat hem wel beviel. Deze muziek had ik uitgekozen omdat je er zowel ballet, als modern en hiphop mew kan doen. Op dat moment vloog de deur open en kwam er iemand naar binnen gerent en begon te ratelen tegen jongin. Baekhyun.. ' enige wat je verstoord is dat we het niet eens met elkaar zijn.. maar dat is niks nieuws' zei ik mwt een zucht

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum