lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 13]

91sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 7:28 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik wou eigenlijk gewoon terug naar huis en gewoon niks doen, misschien vanavond weer uit.. maar baekhyun bleef me maar achterna komen vragend of ik hem aan chanyeol voor wou stellen. ik zuchtte en bleef even stil staan. 'fine ik stel je voor. zal hoop schelen als je iemand anders kent hier' zei ik en begon weer te lopen. waarom waren de music rooms aand de andere kant van de school... 'Lennie is mn beste vriendin. klein ontschuldig engeltje, vandaar de bijnaam cheonsa' antwoordde ik. 'oh en heeft de grootste crush op jongdae, zo schattig om te zien' lachtte ik zacht.

92sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 7:45 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
'oeeh! kalverromance!' lachte byun blij terwijl hij begon te huppele langs Marlon heen de verkeerde kant.. hier kwam hij al snel achter en rende weer teurg en waarom.. 'agma dan? das niet echt engeltjes gericht!' hij draaide zich zo dat hij achterste voren voor marlon liep. 'wel zeggen of er iets aan komt!'

93sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 7:56 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

baekhyun bleef maar om me heen huppelen en even later begon hij zelfs achterste voren oor me lopen. 'klopt! ben alles behalve een engeltje, maar om je alles te vertellen is ook zo saai. je komt er toch wel snel achter, people like to talk' lachte ik. 'paal' zei ik droog terwijl ik er langs liep. na een paar minuten te lopen kwamen we dan eindelijk bij Music room 3 aan. ik keek door het raam heen om te zien of Chanyeol er daadwerkelijk was. en gelukkig was ie er want dan kon ik baek dumpen bij hem en dan naar huis. 'nou ready om de grootste idioot te ontmoeten?'

94sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 8:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
Hard klapte Byun tege neen paal aan en begon te lachen. 'Volgende keer iets sneller!' met dat rende hij weer om naast Marlon te komen. 'Oh maar dingen die ze in de gange nzeggen zijn niet altijd waar! of overdreven!' hij probeerde oog contact te zoeken. Bij de muziek zaal keek hij door het raampje heen. 'Dus hij maakt muziek! daar kan ik wel iest mee' hi jdraaide zich naar Marlon in zijn oog hoeken kwam er een meisje aangerent
Lennie:
Ik rende hard door de gngen heen om uiteindelijk marlon te vinden met die nieuwe jongen.. 'Wacht.. moet jij inet in de danszaal zijn met jongin?' vroeg ik verbaast terwijl ik me handen achter me rug deed en op me tenen ging staan. Ik wiebelde wat heen en weer.. 'Oh!.. weet je dat gala nog over 6 weken... Groot schoolfeest wat live uitgezonden werd!?' ik beong op me me tenen te springen terwijl ik rond keek. 'Ben gevraagt!' zachtjes klapte ik in me handen..

95sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 8:10 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'nee dit is veel grappiger' zei ik tegen hem toen ie tegen de paal aan klapte. hij probeerde oogcontact met me te zoeken en begon vragen te stellen in de hoop dat ik hem ging vertellen waarom mijn bijnaam agma was. omdat volgens hem alles in de gangen overdreven waren of niet waar. 'geloof me, valt weinig te overdrijven over me. maar weet het goed gemaakt. weet zeker dat je binnen een week alles weet over mij wat je wilt weten, en zo niet, dan zal ik het wel bijvullen ok?' opeens kwam lennie uit het niets aan gerent. ze vroeg wat ik hier deed en niet in de danszaal met Jongin. ik zuchtte ' dat gaat echt niks worden hea.. ga wel vragen of we solo mogen ofzo...' ze begon over het gala dat over 6 weken was, blijkbaar werd het live uitgezonden en was ze gevraagd. ik begon zacht te lachen ' super jah! maar 1 probleem... je bent niet de beste danser, weet je nog 1ste jaar... had bijna mn enkel gebroken door jou' lachtte ik verder.

Chanyeol:

er was wat gemompel buiten de deur en dat stoorde me in mn werk. ik stond op om te kijken wie het waren en of ze misschien ergens anders hun gesprek konden voeren. ik deed de deur open 'agma en cheonsa, jullie weten toch dat ik me niet kan concentreren met dat geklep van jullie' lachtte ik naar ze.

96sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 8:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik wilde marlon tegen haar arm slaan. 'Nee een date!.. heb alleen nee gezegd! en of echt niet dat ik mee ga doen met die danswedstrijd! dan word ik laatste!' ik lachte en schudde me hoofd. 'Maar hey als je dan toch klaar bent.. Kan je voor 5 minuten het nummer overlezen dat ik gemaakt hebt?.. ' Nu beselfde het me pas dat Byun er bij stond.. Ik keek hem aan gaf een glimlach waarna ik weer naar Marlon keek met een blik of ik der moest redden.

97sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 8:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik wreef over mn arm heen waar ze me geslagen had en lachtte 'jij gaat tegen iedereen nee zeggen die niet Jongdae is' zei ik tegen dr. ze vroeg of ik dr nummer wou overlezen 'aish je weet dat ik geen componist of lyric schrijver of wat dan ook ben' zei ik maar pakte toch het papier van dr om het voor dr te doen. op dat moment kwam chanyeol de ruimte uit gelopen en ik draaide me om. 'awhh sorry! maar je kent deze kletskous! kan dr mond geen moment stil houden' grapte ik over lennie. 'oh maar nu je er nu toch bent. Chanyeol, baekhyun . baekhyun, chanyeo.' stelde ik ze aan elkaar voor. ik trok chanyeol wat naar beneden toe zodat ik in zn oor kon fluisteren. 'kun je hem van me overnemen.. hij is zo vermoeiend en bemoeiend. pleeaassee je weet dat ik je terug zal betalen er voor' zei ik op het laatst met een knipoog.

Chanyeol:

Marlon stelde me voor aan iemand die ik nog niet gezien had, vast nieuwe student ofzo... maar toen ze me bijna smeekte hem van dr rug af te krijgen glimlachte ik ' sure, maar als het echt zo erg is zoals je het beschrijft dan wil ik die betaling vanavond al innen' en ging weer recht op staan ' chanyeol, componist en music writing, en wat volg jij?' stelde ik mezelf nog extra voor

98sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 8:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
byun hoorde wel wat er gezegt werd hij het oren diealles op vingne maar hij trok er neit veel aandacht aan.. hij ging haar wel laten lachen!. 'zang acting en wil danser bij pakken!.. Maar kan niemand vindne die me wil helpen'! met dat gaf hij marlon een brede glimlach. daarna keek hij terug naar chanyeol// voor het eerst was hij even uit woorden
Lennie:
'NIETUS!' riep ik bijna beledigd.. meteen keek ik rod of het niet al te veel aandacht trok waarna hij me hoofd naar benede lied zakken om me rode wangen te verbergen.. 'doe ik niet..' me lip krulde op daarna keek ik natuurlijk gewoon weer op. Ik kende marlon en wist dat ze gewoon aa het klote nwas en zeker dat ik iet skon hebben. Want had er echt geen probleem mee dat ze zo deed!. Het probleem met de nieuwe jongen was al snel opgelost.

99sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 9:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

'zoo ambitieus hoor! meeste gaan voor maar 2 majors en heel af en toe 1 minor erbij' zei ik tegen hem. ik wenkte naar marlon toe dat dit dr kans was om weg te gaan. baekhyun begon nog over iemand vinden die hem wou helpen met dansen en zag hem naar marlon kijken. 'geloof me die wil je niet als dans docent hebben. ' lachtte ik ' die doet altijd maar wat en geluk voor haar ziet het er altijd goed uit. ga naar jongin of yixing of misschien zelfs sehun voor les' stelde ik voor.

Marlon:

ok dit was mn kans om weg te komen. ik trok lennie mee. 'ok laten we naar die lyrics van je kijken, en chanyeol! call me tonight ok' zei ik met een knip oog. ik trok lennie mee naar de kantine en plofte neer. 'hij maakte geen grap dat ie als een octopus aan je blijft plakken. ' zei ik met een zucht.

100sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 9:12 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'hey ey misschien moet je aandacht aan hem geven!' met dat begon ik te lachen.' Bij mij werkte het ook! en kiek nu! ik weet wanneer ik je met rust moet laten..' opnieuw schoof ik het papier naar Marlon toe. Een paar uur ging voorbij en we gingen weer uit elkaar. Marlon had het duidelijk gehad vooral toen Jongin de kantine in gekomen was samen met Chen en de rust..' Waarom.. laat je me achter!' ik keek met grote ogen naar Chen..

101sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 9:22 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik leunde achter over in mn stoel en deed mn armen achter mn hoofd' i dont have guy friends. op chanyeol na dan maar dat is een ander verhaal' lachtte ik op het eind. ze schoof het papier naar me toe en ik begon het te lezen en gaf dr wat pointers waar ik dacht waar het nodig was. na een paar uur rekte ik me uit en stond op. 'nu ga ik er echt vandoor. ben er alweer veel langer dan de bedoeling was.' gaf ik als excuus maar het was vooral omdat jongin er aan gelopen kwam met de rest.. en daar had ik dus echt geen zin in. en chen kwam er ook aan ' good lucckk' zei ik nog tegen lennie.

Chen:

we liepen met zn allen de kantine in, naja allen.. we misten chanyeol en yixing.. maar yixing waren we regelmatig kwijt. ik zag lennie zitten, maar marlon zat er nog bij.. en ze hield me altijd tegen om met lennie te praten als ze er bij was.. want ja, iedereen kent de verhalen over haar en ze was een beetje intimiderend daardoor. sure i dont judge, you do you. ik haalde opgelucht adem toen ze weg ging en we gingen bij lennie zitten. ' Baekhyun en ik zijn al bij elkaar gezet voor een duet. hoe crazy is dat' zei ik enthousiast

102sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 9:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'haha dank je wel voor de tips! ga ze zeker gebruiken!' ik stak me duim op.. Die ik snel weer lied zakken toen chen er bij kwam.. Ik deed het niet expres.. I kwilde ook zo zijn als de eerste lachen met de jongen.. Maar me gevoels voor hem waren te groot geworden en alels athij deed.. Lied me misselijk worden van alle gevoelens.. Ik gaf hem een glimlach. 'Het geluk is je nabij Jongdae!.. laat ze je pracht stem horen' Ik ging iets verzitten. 'Voor welk project dan?'

103sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 9:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ok nu niet awkward gaan doen,... gewoon normaal zoals je ook bij de rest doet! ' een cover project van oude jaren 60 nummers en die in een wat moderner jasje steken zonder het origineel te veranderen' antwoordde ik op dr vraag. 'we zijn bij elkaar gezet omdat onze stemmen goed bij elkaar passen.. maar ze hebben ons nog nooit samen horen zingen' lachtte ik op het eind. ik keek naar het papier waar zij en marlon mee bezig waren. 'mag ik zien?' vroegi k aan dr. 'iemand baekhyun nog gezien trouwens? ik moet hem nog vertellen dat we samen gezet zijn'

104sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 10:36 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Langzaam schoof ik het papier naar Jongdae toe.. Nervues ging ik verzitten.. MOest ik ehm mee vragen? nee het was korea dan hadden meiden niet zo veel te zeggen en te doen.. Dus ik wachtte af terwijl Jongade naar het papier keek.. 'Byun die nieuwe stalker van marlon. Zit als het goed is bij Chanyeol maar waar die twee uit hangen geen idee' Ik lachte even..' Heb jij wat te doen vanavond? misschien kunnen we weer een keer naar de film zoals in de eerste?'

105sickness - Pagina 7 Empty Re: sickness zo jun 04, 2017 11:11 am

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

Ik pakte het papier en begon te lezen. Er waren al een aantal aantekeningen gemaakt, vast door Marlon van eerder. Ik maakte zelf nog een paar kleine aanpassingrn en gaf hem weer terug. 'Ziet er goed uit, en zorda je die punten hebt verwerkt is het helemaal perfect!' Zei ik met een glimlach die al s naar een frons veranderde 'Marlon's nieuwe stalker huh...its not like you need to stalk her.. you ask her she never says no... had het eerlijk gezegt jiet achter baek gezocht.' Zei ik vooral tegen mezelf omdat ik het niet snapte. Ik rekte me daarna even uit. Film huh..? 'Klinkt goed! Dat is een tijd geleden' zei ik met een big smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum