lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 13]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hey douche samen was echt heerlijk. " natuurlijk laat ik je niet in de steek " zei ik zacht een knuffelde haar terug. Mij gedachtenis waren we tot rust gekomen een kon alles nu een plekke geven. Ook wat Eric gezet had voor ik in het ziekenhuis belandde. Toen we op bed lagen viel ik vrij Snel in tjqah kom net uit het ziekenhuis.. Was nog steeds dood op. Maar mon nachtrust was van korte duur. Lina ging verliggen waardoor ik wakker werd. Ze lege mr zo neer dat ik hun beide knuffelde. Ik luisterde naar kind die tegen haar praten dat was echt super schattig. Wat zou ze eb goede moeder zi..... Nee kei niet SBB kinderen denken . eerst school een wil geen kinderen! ¡!!.

Ik viel bijna in slaap tot iets mijn Dick aan raakte shit deze was gevoelig als ik net wakker was... Een dan maakte het niet uit wat er net gebeurd was. Ik bleef zo sol mogelijk liggen. Maar het viel meer op dat ze zoende. Kijk normaal zou ik het echt leuk vonden met twee meiden in bed. Die elkaar zoende een aanraakte. Maar niet na wat er net gebeurd was.. Een waarin deed ze dit zo makkelijk. Net vroeg Lina me nog of ik altijd bij haar wilde blijven. Een dat ze andere al een aantal keer verkracht zou zijn. Ja maar als je iedereen maar zoent een neemt. Geen wonder dat ze jr dan willen nemen. Ik lied de beide meiden los een keek best noord voor mr uit. NS even toen ze nog niet stopte een Joyce steeds met aan Lina zat. Stapte ik uit bed. Uit haar. Nee jaloezie en.... Urgh hersens..

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik hoorde wat uit bed strompelen. Ik keek om en zag Leo half naast het bed. 'Wat ga je doen?' Vroeg ik en drukte joyce van me af. Ik pakte zijn hand beed en keek hem aan. Zijn hand trok ik naar me gezicht toe en legde ik op mijn wangen. 'Omg zo lekkere warme handjes!' Zei ik vertroetelend en pakte ook zijn andere beed. Deze legde ik op mijn andere wang. 'Krijg je tenminste geen ijs piemel als je gaat plassen Hihihi.' Grapte ik en legde zijn handen in mijn koude nek. Joyce legde haar hand op mijn buik en speelde aan mijn shirt. 'Joyce af.' Zei ik zachtjes. Ik wilde echt geen sex nu! 'Ga slapen meisje.' Zei ik en trok me T-shirtje weer terug. Leo kon echt nooit sniekie ontsnappen uit bed hij struikelde hoe dan ook overal over heen. Zelfs nog over een donsveertje. Ik hield zijn handen vast en sloot eventjes me ogen. Ik was echt moe.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Aahhh fijn ze had het door. Met mr handen op haar gezicht glimlacht ik. "Het moet naar de wc" zei ik een gaf haar snel een kus op haar hoofd. Ik probeerde mee handen los te krijgen. Maar deze verdwenen naar haar nek toe. Toen Joyce aan haar zat trok ik mee handen los. Een stadie naar achteren. Recht op me eigen riem. Ik bleef me wangen op in niet in pijn uit te barsten. Ik liep naar de keuken. Ik hoefde niet naar de wc moest gewoon alleen zijn. Ik wist niet echt wat ik moest doen. Ik wilde niet daar iemand anders haar gelukkiger zou maken dan ik. Want dat betekende dat ik niet goed genoeg was. Ik wilde niet daar iemand anders aan haar zat.. Of in haar. Maar ik wilde ook niet dat ze zo deed met Joyce maar als dat haar vriendschap naar haar was kon ik er toch moeilijk tussen komen.. Ik zag niet dat ik het super sexy vind. Maar wil haar gewoon niet delen. Ze was van mij.." Zou maar uitkijken dadelijk is ze uit gehobbyd op jouw" galmde de stem van Eric door me hoofd. ( als angina in bed Blijft gaat Leo met Liam roken

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
het duurde echt ved lang voordat loe terug kwam. dadelijk was hij door de pot heen gezakt of op de wc in slaap gevallen? ik duwde joyce meer van me af en stapte uit bed. 'effe kijken waar me baby blijft.' fluisterde ik en trok de dekens over haar heen. ze was echt ved vervelend aan het worden maar dat was ze altijd als ze dronken was. daarom had ik ook liever niet dat ze dronk. eerst wagelde ik naar de wc maar daar was leo niet. vervolgens sloop ik naar de woonkamer daar zat leo op de bank als een zielig leeuwtje. hij was echt in gedachte verzonken. hierdoor kon ik aardig dichtij komen. 'waarom kom je niet bij me liggen het is zo koud zonder jouw.' fluisterde ik vertroetelend en omarmde mijn zielige leeuwtje. ik drukte een kus op zijn wang en sloeg me armen rond hem heen. 'het spijd me van deze rare avond. als die laim er niet was geweest dan was er niks gebeurt.'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik wist niet hoor lang ik hier al gezeten had. Maar ze de ineens zat Lina voor me. Ze vroeg waar ik bleef. Ze vertelde dat het kloof was zover mij. Ik glimlachte. "Yeah kon zo terug." ze zei dat het allemaal Liam schuld was. Ik keek haar aan. "Als je niet weg was gerent had ik kunnen uit leggen dat ik hem in bed zou stoppen een weer d rest van de avond gewoon samen g hadden." zuchtte ik een stond op. "Agh laten we gewoon gaan slapen" ik liep terug maar bed een legde mr naast Joyce neer. Eerder tussen Lina een Joyce zodat ze van elkaar af zouden blijven.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
leo keek me aan, 'Als je niet weg was gerent had ik kunnen uit leggen dat ik hem in bed zou stoppen een weer d rest van de avond gewoon samen g hadden.' vertelde hij. 'die kwal hoorde helemaal niet hier op school te komen! hij is van de opleiding af.' viel ik hem in de reden. ik pakte zijn hand vast en trok hem terug. 'laim is een eikel en ik hoef hem niet meer te zien of bij hem in de beurt te zijn. wie weet wat er met jouw gebeurt dadelijk beland je weer in het ziekenhuis.' zei ik bezorgt en keek leo recht in zijn ogen aan. 'ik hou van je. maar laim heeft je te vaak in de steek gelaten.' zei ik treurig en lied zijn hand tussen mijn vingers weg glippen en plofte met me kond op de bank neer. dit was echt de meest kutste avond effer. dacht ik bij mezelf.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik draaide me om. Het is niet Liam door dat doet.. " jr beseft toch wel dat het steeds Eric een zijn handlangers zijn... " ik zuchtte. Lag ik net in bed kwam zij niet mee. Ik stond op een liep terug naar haar. Ik legde me hand op der hoofd. "Ik red me wel. Maar Liam is een blijft een vriend van mij. En ik zit nog steeds in dat bandje dus blijf ook contract met hem houden. Waarom kon ze niet accepteren dat ik hem gewoon als vriend zag. Net als ook probeer te accepteren.. Daar ze Joyce zoent een zo. " kom laten we slapen je voelt koud aan ".

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik probeerde hem te negeren en keek de andere kant op. het ging niet om eric maar om zijn waardeloze vriend. Samen stond je sterker tegen eric dan alleen. ik beed op me lip en staarde naar het raam waar de gordijnen voor hingen.

na een tijdje kwam leo weer terug.
'Hoe kun je hem een vriend noemen?! een vriend hoort er voor je te zijn en je te helpen waar het nodig is. het enigste wat ik van hem zie is dat hij constant weg rent en er tussen uit knijpt en jouw aan je lot over laat. hij heeft zelfs mij bij eric achter gelaten zelfs toen ik hem vroeg om te blijven. en dat zou ik hem nooit vergeven.' vertelde ik en keek eventjes van hem weg. vervolgens pakte ik zijn hand van me hoofd en legde hem op mijn wang. 'ben gewoon bang.' zei ik zachtjes en sloot me ogen om van leos hand te genieten.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
"Ik vergeef hem steeds omdat hij al jaren een vriend is. Vroeg was hij anders. Een nu hij misschien dit iets zwaars gaat ga ik hem niet laten vallen. " zei ik een plofte naast haar neer. " jr zou me vast niet geloven maar hij kan ook hen aardig zijn. Net als de eerste keer dat je hem ontmoette. "

Ik zat naar jaar een keek haar aan toen ze met mee handen bezig was. "Ik zal Eric een aak zo goed mogelijk ontlopen als jij dat ook doet." ik kon niet geloven dat er niks meer zou gebeuren want ik wist dat het hoe dan ook fout zou gaan. Erich zout mee nooit meer rust laten zolang ik hier op school was of rond Lina. Na even trok ik haar in een knuffel. Ik omhelsde haar. Een bezaaide haar hoofd met kusjes. " I love you" zei ik zacht een dat meende ik wel

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik luisterde naar hem maar bleef stil en lied me hoofd tegen hem aan leunen. sommige mensen hadden meer kwaat in zig dan goed. en dan wil je toch nog altijd het goede er boven uit halen. mijn moeder zij altijd dat je het wel kan proberen maar dat de mensen altijd terug vallen naar wat ze het meest in zich hebben. ik voelde me steets downer worden tot ik naar hem toe getrokken werd en hij me besaaide met kusjes. 'nuuuh.' piepte ik en probeerde los te komen maar zijn sterke asian armen bleven rond me heen geklemt. bij elk kusje schoot ik steets meer in de lach. 'i love you.' zei hij zacht met zijn lieve stem. ik sloeg me armen rond hem heen en drukte me hoofd in zijn lichaam. 'ik zo veel meer van jouw.' fluisterde ik terug en snoof zijn heerlijke geur van waspoeder op. dat spul was echt rustgevend. hoewel de sigaretten lucht het langsaam steeds meer deed vervagen wat ik eigenlijk best jammer vond.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ze lag te tegen me aan. Ik verteld nog wat lieve dingen over hoeveel ze voor me betekend. Tot ze in slaap gevallen was. Ik tilde had heel voorzichtig de slaapkamer in een legde haar in bed. Met een kusje op haar voorhoofd lied ik had even alleen. Want ik ruimde de keuken op de kamer een alles zodat heer schoon was een niks meer te vinden was van deze avond. Daarna kroop ik het bed in tegen Angelina aan.

De volgende dag sliep ook best wel vast. Was echt moe dit het ziekenhuis een al daar ik een mee lichaam het vrij wel op gegeven hadden om wakker te worden. Een misschien ook omdat ik zo heerlijk lag met Angelina in me armen.

Zane

Ik klopte aan Please Joyce doe open. Ik moest soort zeggen.. Ik ging niet meer aan de alcohol zitten. Want ik wilde Joyce niet bepaald kwijt. Ik plukte aan de bloemen door ik mee had. It would be legit of she hits me and slam the door het n my face. But atleast i tried to tell het that im sorry.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik voelde dat er wel iets gebeurde maar besefde me het pas toen leo me liefdevol lag te omarmen. ik kroop zo ducht mogelijk tegen leo aan ookal betekende dat dat ik letterlijk alles van hem voelde. zijn ademhaling, het geklop van zijn hart, het gegrom van zijn lege buik en niet te vergeten zijn ochtend boner.

de volgende ochtend lag ik nogsteets in zijn lichaam vast gewurgt. heerlijk warm en vertrouwt in zijn armen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik was al eerder wakker en het eerste wat ik deed was overgeven. heel me lichaam deed zeer me hoofd, me onderbuik. en vreemt genoeg ook mijn sterretje en vagina. wat was er gisteren ook al weer gebeurt. ik dacht hard na maar wist het niet. vermoeit trok ik de wc door, waste me gezicht schoon en poetste mijn tanden. plots wist ik het weer. shit... ik was van achteren genomen. en nog al hard ook. gisteren avond hat ik met zane af gesproken dus het moest met hem zijn geweest. en toch bleef het gezicht van leo voor me hangen. shit neeeh.... nee!!! hij had me gevingert oh damn... ik wist het weer. ik was eerder van leo gekomen dan van zane. damn. urgh me ass... zoon pijn. en me poesie tintelt zo erg. ik bleef hoe dan ook ziek thuis vandaag.

onverwachts hoorde ik gebonts. ik stak me hoofd om de hoek van de badkamer en hoorde nogmaals gebonds het kwam van de voordeur vandaan. stilletjes liep ik er naar toe en deed voorzichtig open. het eerste wat ik zag waren de bloemen. 'heh?' kon ik enkel uit brengen. me ogen dwaalde omhoog naar de jongen. shit het was zane. en toch en toch was het zo lief. ik had nog nooit bloemen gekregen van een jongen! zelfs niet van eric! pijnlijk begon ik op me lip te bijten de pijn schoot me in me reed zodra ik zane aandachtig had bekeken. meteen pakte ik me buik beed en boog lichtjes voor over. aish me kond... de pijn schuten maakte me gewoon spontaan misselijk. 'zijn die voor mij? vroeg ik nieuwschierig, toen ik terug kwam van de wc was je weg?' vroeg ik lichtjes beteuterd en dacht gelijk weer aan de pijnlijke momenten die me ter plekken binnen schoten. zane had me echt hard genomen en dat voelde ik duidelijk. het zou me niets verbazen als ik lijk bleek zag.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
*slaapt nog steeds*

Zane:
ZE deed de deur open maar sloeg me niet of niks. Ze vroeg juist of de bloemen voor haar waren. Ik knikte ''jah omdat ik sorry wil zeggen'' zei ik zacht Maar Joyce bukte voorover en zag echt lijk bleek ik keek haar aan. ''omo beter ga je zitten!'' zei ik en probeerde haar naar de bank te krijgen. ik wist niet goed of ik haar beet mog houden of iets dus dit deed ik ook niet echt. ''Ik wilde iets regelen om te laten zien dat het me echt speet. Maar kwam er achter dat er savonds laat hier niks meer open was.. Dus ben thuis gaan slapen om vervolgens zo snel mogelijk iets te regelen. Want het spijt me echt. Ik verlies me rem als ik dronke ben.'' ik kek haar bezorgt uit. ''wat zie je er uit!''

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
me mond hoekjes krulde op toen ik hoorde dat hij het goed wilde maken. eerlijk gezegt had ik dat niet echt verwacht eric maakte het nooit echt goed als ik hem te lang niet meer zag. en eigenlijk was ik de laatste maanden niet eens meer naar hem op zoek geweest. 'beter ga je zitten.' stelde zane voor.
ik lied de deur los 'en bedankt.' zei ik toen hij zei dat ik er vreselijk uit zag. ik schuivelde naar de bank toe. ik wilde wel lusteren naar zane zijn zinnen maar het drong niet tot me door wegens de steken in me buik. maar voor dat ik bij de bank aan kwam viel ik op de grond van de pijn. ik rolde half op. 'au, zoon pijn.' jamerde ik en omarmde mijn buik.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Zane:
ik was achter haar aangelopen.. maar ze zakte neer ik bukte bij haar en durfde haar nog steeds niet aan te raken. ''joyce!!'' ik keek haar nerveus aan niet weten wat ik moest doen. daarom liep ik de slaap kamer in en maakte de twee wakker. ''please!! I dont know what to do!'' piepte ik. ''please wake-up!''

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum