lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 1 - is this real

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

16seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 8:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

leraarwiskunde
Ik ging weer zitten en legte me voeten op de tafel. Met me arme achter me hoofd sloot ik me ogen.

Jay-klas
Ik bukte iets verder voorover om te lezen waar hij was. Ik tikte perongelijk tegen zijn gitaar tas die nog steeds op tafel lag. de hals van de gitaar draaide rond en de onderkant van de gitaar zakte van de tafel af richting de benen van Setto. uit relfects greep ik naar de gitaar, Mijn hand gleed langs Setto's benen. Ik had nog net op tijd zijn gitaar beet. Mijn hand leunde op schoot van Setto. 'Sorry, ' Zei ik. 'is het goed als ik je gitaar even op de grond zet?'

Drake- klas
''200 euro.. daar kan ik een nieuw wapen van halen, En zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Met een meisje naar bed'' dacht ik. 'Jah is goed.~! deal' zei ik en sloeg zijn hand weg die aan mijn haar ana het trekken was.

Lucy -klas
'Hey dat is Drake' zei ik net iets te hard. en pakte de foto snel van Minako af. 'Wat een leuke foto. Maar ben je hem nou echt aan het stalke? Als je hem zo leuk vind stap dan op hem af'Zei ik en porde haar inde haar zij

Lola -klas
ik merk dat er iemand naast me gaat zitten. Vermoeit open ik me ogen. ''hey, een nieuw meisje'' Ik ging recht zitten en keek haar aan. Mijn ogen vielen bijna dicht. ik geeuwde

17seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 8:59 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

setto
de jongen laat bijna mijn gitaar vallen. hij streelt met zijn hand over mijn been heen. er komen kriebels in mijn buik. zijn hand komt steets dichter tegen het aan. ik kijk hem aan met mijn 2 kleurige blauwe ogen. 'pas je wel op?' zeg ik met een lachje. ik probeer de blosjes op mijn wangen tegen te houden.

minako
ze prate iets te hard en porde me in mijn zij. 'ze pakt de foto af en bekijkt hem grondig. 'geef het terug!!' ik porbeerde foto terug te grijpen. drake stond er best blood op. tja ik had hem dan ook tijdens het douche genomen. heheh nou ja hij was aan het douche.

tayoni
'yes!!' zij ik iets te hard. de leraar had het kunnen horen snel pak ik het boek van drake af en houd het voor mijn gezicht.
mellanie
'is deze les zo saai dat sommigen in slaap vallen?' ik kijk met een schuin hooft naar het meisje.

18seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

leraar wiskunde
'TAYONI EN DRAKE. graag jullie. Ik wil aan de eind van de les zien wat jullie gemaakt hebben.' zei ik streng en gooide doorvoor een stikje papier naar hun toe.

Jay-klas
'pas je wel op?' zeg hij met een lachje. ik glimlachte terug, 'Natuurlijk,' Voorzichte zette i kde gitaar op de grond neer en boog me terug over het werk van Setto.. 'sinds wanneer eet Axel schoenen' zei ik terwijl ik de vraag las. 'Ik kwam naar school om zinnige dingen te leren niet voor zulke vragen.' er verscheen een gilmlach op mijn gezicht. Ik denk dat het antwoord 'paars is' Ik keek naar setto. Opzich wathij schattig voor een jongen. 'Klopt het trouwens dat we vandaag ook Gym hebben? want ik heb geen gym spulle bij' zei ik terwijl ik op mijn ellebogen leunde en Setto aan keek.

Drake- klas
'hey' geef me boek terug.' Op dat moment kregen we een papiertje naar ons hoofd gegooit door de docent. 'Tay geef mijn boek terug~!'

Lucy -klas
'Hoe kan het datje deze foto genomen hebt? Was je bij hem thuis toen hij douche' Ik hield de foto vast. 'Okey ik vertel niks over deze foto dan vertel niet dat ik tayoni leuk vind~!'

Lola -klas
'is deze les zo saai dat sommigen in slaap vallen?' vroeg ze en keek me schattig aan. 'ehmm' ik schudde me hoofd 'nee eigenlijk niet' Ik pakte me boeken en sloeg hem open. ik geeuwde nog een keer en toen begon me buik te knorre. ik keek op hoopte dat niemand dat gehoord had.

19seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:00 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

setto
'ik... umh ike doe niet mee aan gym...' zeg ik licht gevoelig. 'ik denk dat de schoenen van chocola zijn zeg ik draag. ik knipoog naar de jongen. en heb jij ooit paars chocola gezien?'

minako
'umh nee tijdens gyme!!! ik ga niet vertellen hoe!' zeg ik iets zachter

tayoni
ik krijg en propje naar me hooft gegooit. 'vijn juis waneer ik geen boek bij me heb...' fluister ik naar drake.

mellanie
'wat is het dan?' zeg ik zacht.

20seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

leraar wiskunde
ik stond op en liep rond. 'Tayoni waar ben je nog steeds niet aan het werk?'


Jay-klas
waarom Gym je dan niet mee?Het is gezond en e bouwt er een goeie conditicie van op.' Zei ik met een glimlach. 'Chocolade schoenen kijk dat maakte teminste sence' Of ik paarse chocole gezien heb, Jah zeker ik heb doorvoor in een reclame gespeelt. ook wel kitkat ' Zei ik en deed het danse na om de kitkat te promenten. Het was een beetje een silly dansje zoals de macarena maar dan net iets anders. de docent liep lang naar de jongens achter ons. Snel dook ik weer terug in mijn boeken. Niet veel later ging er ineens harde muziek af. ' ~~'neaka wolf ~gaera wolf~'' klonk het hard door de gangen. Ik keek op en pakte snel mijn mobiel.. 'Shit het is mijn manarger'..

Drake
'Eigen schuld' siste ik en snel pakte ik het boek weer terug. De decont kwam naar ons toe gelopen. We kregen weer op onze donder. 'Beter gaan we werken. Deze sukkel verzint altijd van die stomme straffe' fluisterde k tegen Tayoni.

Lucy
'oooeeh~~! ik zie dat je begont te blozenn. Minakoo vind Drake leuk~!, Volgens mij is hij echt een sukkel en helemaal niet lief. Het zou me niks verbazen als hij homo is.' Flusiterde ik. Maar de docent ging rond lopen dus snel pakte ik me boeken en deed of ik heel hard aan eht werk was. De foto legte ik onder mijn boek zodat Mina er niet bij kon

Lola
'euhh. Ik heb niet zo goed geslapen.' Zei ik snel. Niemand hoefde te weten hoe het bij haar thuis aan de gang ging. Eignelijk had haar kleine broertje haar de rest van de nacht achter gehouden nadat ze thuis was gekomen van werk.
'Ben je nieuw hier?' vroeg ik uiteindelijk aan haar?

21seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:04 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'waarom Gym je dan niet mee? Het is gezond en je bouwt er een goeie conditicie van op.' Zei james met een glimlach. 'umh... het ligt niet aan de beweging maar tjha... umh.' zeg ik een beetje verlegen en twijvelent. james verandert inenen van onderwerp over een of andere reclame over kitkat hij maakt er een dansje bij. ik kijk hem droog aan, 'wat ga jij doen in de pauze?' zijn telefoon ging af. 'je wilde toch een normaal leven?' ik kijk hem lief aan met mijn 2 kleurige blauwe ogen. 'ik zou hem niet opnemen als ik jouw was.'

mellanie
'J..ja' ik doe het voorvakje van mijn tas open en haal er een pen uit. ik sluit de rits weer en maak een groter vak open daar haal ik een wiskunde boek uit. ik leg bijden op tafel. 'mijn ouders wilde dat ik bij mijn oom ging wonen.' ook komt er uit mijn tas een schriftje tevoor schijn. ik open het schrifje. met een potloot ga ik verder aan een tekening die er al in stond.

Minako
'niet waar!!' zeg ik vlug terug. 'en hij is niet homo. ik zou eerder denken dat die idol homo is.' de leraar kwam rond lopen net als lucy ging ik verder werken aan wiskunde opdrachten. 'geef die foto terug!' fluister ik zodra de leraar niet in de beurt was.



Tayoni
'ik krijg jouw wel terug tijdens gym.' ik hoor dat de bel af gaat. ''jes de les is voorbij!'' de leraar stond bij een ander groepje. snel pak ik mijn tas op en sprint geruisloos het lokaal uit.

22seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

leraar wiskunde
Ik liep door aan de nieuwe meid. Zag dat ze aan het tekenen was. Behandig pak ik de tekening af. 'We zijn hier om te werken.' Zei ik vriendelijk. Maar omdat je zo mooi teken mag je hem afmaken. De les is toch bijna af.

Jay/James
Ik pakte me mobiel op en keek naar Setto 'Sommige dingen zijn er om geheimt te houden. Zei ik toen ik zag dat Setto er niet over wilde praten. Ik keek naar me mobiel. Klopt is waar beter neem ik niet op. Ik legte hem op de tafel. Niet veel later ging hij weer af. Ik keek een beetje wanhopig maar uiteindelijk pakte ik hem toch op en liep de gang op.

Drake
'Wat wil je doen dan. We weet dat ik je er toch uit ren.' De les was over Ik pakte me pas in en rende achter Tayoni aan.

Lucy
'Jay gay?' fluisterde ik toen de docent weg was. 'Nee joh hij heeft 3GF gehad, waarvan eentje zelfmoord gepleegd had. Dat had ik je toch verteld, Hij doet wel aan fanservers. jongens zoenen en zo. Niet dat ik dat erg vind.?' Ik knipoogde ging aan het werk. al snel was het tijd om te gaan gyme. Ik pakte me spullen en tikte op de tafel van me beste vriendin. Kom Sofie en Minako. 'We gaan naar de gym. Minako deze keer geen foto's van Drake maken eh.'

Lola
Ik lette eigenlijk al niet meer op en legte me hoofd weer op de tafel. Ik sloot me ogen en viel meteen weer in slaap

23seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:06 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'james nam toch zijn telefoon op. de bel was gegaan en de les is voorbij. ik stond op en pakte me tas in. mijn blik dwaalde naar james zijn tavel. zijn spullen en boeken lagen er nog. ik sloeg het boek dicht en pakte de andere spulletjes. ik rits zijn tas open en stop alles in zijn tas. met 2 tassen op mijn rug loop ik naar de gang toe waar james zat te bellen. ik spontaan pak zijn telefoon 'hij zit op school.' zeg ik serieus. daarna druk ik op het rode telefoontje. 'later ben je me dankbaar.' ik geef hem zijn tas aan. en zijn telefoon terug.

Minako
'mhuuuh' ik steek boos me tong uit. shokkent loop ik achter de meiden aan. 'ik wil me foto terug.'

Tayoni
*rent* 'hahaha, die krijgt ont nooit te pakken kom we gaan alfast naar de kleedkamers.'

mellanie
de klas liep leeg en ik had me spullen in gepakt ergens hoorde ik dat we gym kregen. ik weet natuurlijk niet waar dat lokaal is. ik liep naar de gang en zag daar 3 meiden lopen die ik ook in de klas zag zitten. ik besloot maar om hun te volgen. zoon 3 meter loop ik achter hun. stil sluip ik achter de meiden aan.

24seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:07 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Op de gang nam ik op. 'Jah?' vroeg ik een beetje snauwend. Aan de andere kant hoorde ik mijn manarge aan een stuk door spreken 'We moetne je imago hoog houden. blahblahblah' Ik de tussen tijd was ik met mijn voeten tegen de muur aan het trappe. ik lette niet op en zei maar braaf 'jah' De man ging verder 'Als we niks doen dan gaat je idolen sterren naar beneden. Dus ga dingen doen op je school. Goede doelen of iets.' ik zuchte en ging met mijn rug tegen de muur aan staan. ik draaide met me ogen. 'ja, jah' zuchte ik. de man begon steeds meer te snauwe 'Anders haal ik je van school af,En kom je het huis niet meer in. Dan zoek je het zelf maar uit' Van dit schrok ik toch best wel. Want mijn manager was de enige bij wie ik terecht kon.

Ik had niet gezien dat Setto aan was komen lopen met mijn tas. Ineens werd mijn mobiel uit me handen getrokken. 'hij zit op school.' Zei hij serieus. Ik moest best wel lache. Maar was niet zo fijn op dit moment. Ik beet even op me onderlip en keek naar de grond. ''Als mijn manarger me er uit zet. Kan ik nergens heen'' dacht ik. ik keek setto aan. 'hehe dank je hij kon niet stoppen met zeuren' ik pakte mijn tas een. 'We hebben nu gym toch? loop je mee? Want ik weet de weg niet' Ik deed me capouson weer op en bevestigde een mondkapje zodat ik niet meer herkent werd.

Ik zag 4 meide uit de klas lopen. Eentje liep ver achter hun. Ik liep naar haar toe. 'Ben je ook nieuw?' Vroeg ik

Drake
*rent naar de kleedkamers*
Ik deed de deur open en gooide me tas richting de banken. Ik gooide me jas uit op de kapstok en ging op de bank zitten.

Lucy
We liepen in een groepje van 3 naar de gymzaal

Lola
*sjokt naar de kleedkamers*

25seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:07 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
in mijn gym pak loop ik door de gym gang heen. ik zag dat er al een paar jongens naar binnen liepen. ook kwamen er al een paar meiden aan lopen. 'goedemiddag damens, al zin in gyme van de nieuwe leraar?'

Setto
'james deed zijn kapigon op en een montkapje voor. 'haha ben je alergies voor de gym lucht?' zei ik met een lachje. 'we gaan samen naar de gym zaal.' ik gaf hem een knipoogje. ik zag een blond meisje voor ons lopen james sprak haar aan.

Minako
'mhuuuh' ik steek boos me tong uit. shokkent loop ik achter de meiden aan. 'ik wil me foto terug.' zeg ik tegen haar.

Tayoni
ik ga naast drake op de bank zitten vermoeit en een beetje hijgent trek ik me t'shirt uit. mijn vest had ik al over de bank heen gelegt.

mellanie
ik schrok een beetje en kijk flug achterom. 'je..j...j....je...jah.' stotter ik verlegen. ik kijk naar beneden en tik met bijden wijsvingers tegen elkaar aan.
Jay/James
haha ben je alergies voor de gym lucht?' zei setto met een lachje. ik keek hem aan. 'Was dat maar zo. Ik gebruik dit zodat Fan me neit herkennen. Niet dat het werkt.' Zei ik en haalde mijn hand door me haar heen. 'hehe'
Ik keek weer naar het meisje waar ik net naast was gaan lopen.

'Aawh' ik aaide over de bol van het meisje. 'Je kan altijd naar me te komen eh als er iets is. Ookal ken ik je nogniet zo goed. Maar we zijn beide nieuw hier dus we zouden elkaar goed kunen steunen' zei ik lief. waarna ik op mijn mobiel keek en zag dat de les al bijna begon. Ik greep nar de hand van Setto en trok hem mee. 'KOM KOM' ik wilde vooruit rennen tot ik bestefde dat ik de weg niet kende. 'Wacht ik weet de weg niet'. Ik draaide me om en ging achter setto staan. Met mijn grote zachte hande pakte Setto's schouders beed. 'Wijs jij de weg' En ik duwde hem zachtjes vooruit.

26seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:08 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
haha ben je alergies voor de gym lucht?' zei setto met een lachje. ik keek hem aan. 'Was dat maar zo. Ik gebruik dit zodat Fan me neit herkennen. Niet dat het werkt.' Zei ik en haalde mijn hand door me haar heen. 'hehe'
Ik keek weer naar het meisje waar ik net naast was gaan lopen.

'Aawh' ik aaide over de bol van het meisje. 'Je kan altijd naar me te komen eh als er iets is. Ookal ken ik je nogniet zo goed. Maar we zijn beide nieuw hier dus we zouden elkaar goed kunen steunen' zei ik lief. waarna ik op mijn mobiel keek en zag dat de les al bijna begon. Ik greep nar de hand van Setto en trok hem mee. 'KOM KOM' ik wilde vooruit rennen tot ik bestefde dat ik de weg niet kende. 'Wacht ik weet de weg niet'. Ik draaide me om en ging achter setto staan. Met mijn grote zachte hande pakte Setto's schouders beed. 'Wijs jij de weg' En ik duwde hem zachtjes vooruit.

Drake
Ik keek op zij. Nou Tayoo. 'Dat lichaam gaat de meiden laten smelten.' Hier na deed ik ook mijn shirt uit en spande mijn spieren aan. 'Maar e zal nooit zo veel spieren krijgen als mij' Zei ik plagend. Tewijl ik me spieren nog verder aanspande.

Lucy
'Neee, Die krijg je niet meer terug~!' zei ik plagend en rende de kleedkamers in. Net voor ik de deur open doe zie ik iemand staan. 'goedemiddag damens, al zin in gyme van de nieuwe leraar?' zei hij. Ik keek hem verontwaardig aan. Waarna ik weer weg keek. Ik haalde mijn schouders op en liep de kleed kamer in.

Lola
Ik liep heel langzaam en zag dat Lucy de nieuwe docent nergeerde. Ik liep naar hem toe en stak me hand uit 'Aangenaam meneer' Zei ik beleeft waarna ik heel moe de kleedkamer in liep.

27seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:08 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
'goedemiddag Tammie.' zei ik met een grijns omdat ik plots haar achternaam wist.

Setto
james duwde mij tegen me schouders aan zodat ik de weg kon wijzen. ik verzette me eerst. om de hoek kwam een groepje meiden aan lopen. ze kijken mijn kant op en gillen kei hard: 'kwaii~ dawh~ aaah~' ik verstopte me achter james.
(word vervolgt na reactie)

Minako
'kom op!!! geef terug' ik ren achter haar aan en negeerde de leraar. we zaten bijden in de kleedkamer. ik begon haar te kietelen in haar zij zodat ze misschien de foto terug gaf.
Tayoni
'hey hey' ik ga staan. 'wie zegt dat jij de meeste spieren hebt!.' ik trek mijn spijkerbroek uit en wijs met 2 wijsvingers naar mijn ondergoed. 'ik heb meer spieren hier dan in jouw arm.'

mellanie
de jongen aait over mijn hooft heen. 'neeeeeh kuh! MIJN HAAAAAR!!!' ik pak snel een kammetje uit mijn tas en borstel het weer goed. ik probeer boos naar de jongen te kijken maar dat kwam eerder schattig over dan iets wat op boos lijkt. plots word ik weg geduwt door een paar gillende meiden.

28seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'hey' Ben je bang van meiden? Vroeg ik toen Setto zich ineens achter me verstopte. 'Ze bijten niet~!'

29seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:09 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
‘dawh setto, SETTO~!! je bent weer terug <3’ riepen een groep met meisjes
ik verschuil me nog meer achter james. 'jah...' antwoord ik zachtjes naar de meiden. 'ik dacht dat het jouw fanclubje was, james.' zeg ik verlegen. ‘ik heb je een jaar lang niet meer gezien. setho~ kwaaa~h <3 ben je weer helemaal beter sethy?' vroegen de meisjes weer. 'sethy....' waarom noemen ze mij sethy al ik setto heet?' fluister ik in het oor van james.

30seizoen 1 - is this real - Pagina 2 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:10 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'hehehehehe' Ik moest best lache hoe Setto zich nog steeds verstopte voor de meiden. 'ik dacht dat het jouw fanclubje was james.' zei hij verlegen. Ik draai me hoofd en kijk hem aan.'Ik ben blij dat ze niet voor mij komen. Nu kan ik jouw body gaurd spelen'.

Ik keek maakte me iets groter zodat de meiden niet te dicht bij Setto konden komen. 'setho~ kwaaa~h <3 ben je weer helemaal beter sethy?'. Bij het woord Sethy kon ik me lach niet meer inhouden.
'Hahaha SETHY hehehehe' Tussen het lache door pakte ik een pen uit mijn zak en zwaaide er mee door de lucht.klik (dit maar met mondkapje enzoo) 'Hupsa meiden we moeten verder. Laat de heer SETHY er door heen.'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» seizoen 2 - Is this trust
» Seizoen 2 Is this trust

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum