lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 1 - is this real

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

61seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:36 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'haha, zal jij wel willen he james?' ik geef hem een knipoogje.

Tayoni had de bal gekregen al voor dat hij de bal los lied draaide ik me om Tayoni gooit de bal in mijn richting het was op middel hoogte ik rende tegen de kast op KLIK ( begind rond 0:14 seconde) de bal stuiterde tegen de kast aan en rolde over de grond heen. ik draai me weer om naar de tegenpartij toe en maak een haar flip. vervolgens streel ik een hand door me haar heen zodat het weer goed zat.


Minako
'kwaaaah kijk eens naar setto <3!' ik maak een hupeltje in de lucht 'lucy!'

Tayoni
'pfff uitslover hahaha.'
ik raapte de bal op een gooi deze hard in de richting van setto op middelhoogte. 'deze kan hij gewoon niet ontwijken!'

zodra setto zig omdraaide en tegen de kast op liep. en vervolgens een koprol maakte in de lucht, stond mijn mond open van verbazing. 'wathe maar hoe?'

mellanie
dit keer keek ik naar drake hij maakte zoon stoere beweging. mijn broer leerde mij dat ook eens toen we klein waren hij vond dat ik mezelf moest kunnen verdedigen.

ik wilde naar de bal toe lopen die over de grond heen rolde maar iemand anders had hem al op gepakt. vordat hij over de lijn heen rolde.

62seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
ik keek hoe setto ook een sprong maakte in de lucht.''okey dan.. jammer.. Hij is toch ook een uitslover. Had gehoopt dat hij chiller zou zijn, En niet alles zou doen om er 'stoer' uit te zien'' dacht ik.

ik draaide me om en zag dat Lola nog steeds verscholen zat. Ik ging naast haar zitten. 'Doe je best en gooi en van de meiden af' zei ik met een knip oog

'Ik had verwacht dat jij een gentleman was' zei ze lachten.'Je moest een weten' fluisterde ik in haar oor

Drake
'Dit gaat nog intersant worden' zei ik toen ik zag dat setto de bal wist te ontwijken.

Lucy
'waarom sloven de jongens zich zo uit, Dadelijk gaan hun kleding nog fout zitten' Zei ik terwlijk ik keek hoe Drake en setto zich uitsloofde.

Lola
'ow.. setto?' Wanneer heb je dat geleerd. Ik wilde me verplaatste maar me lichaam wilde niet mee. De nieuwe jongen kwam naast me zitten net voor de bal naar me toe kwam rollen. Ik pakte hem op 'Doe je best en gooi en van de meiden af' zei hij. Ik moest best lachen . 'Ik had verwacht dat jij een gentleman was' zei ik lachend. 'Je moest een weten' fluisterde hij in me oor. Ik keek hem met een schuin hoofd aan. 'hehe' Ik zag dat Mellanie de bal ook wilde pakken dus ik riep haar naam en gooide de bal richting haar 'Hier vang, jij mag gooien'

63seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:36 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
ik kijk naar de bal en hou mijn omgeving goed in de gaten.



Minako
'hun kleren? wat is er nouw zo leuk aan hun kleren ik zie ze liefer naakt.' zeg ik wat zachter met een giegel.

Tayoni
'he dat gaat nog lastig worden drake.' zei ik tegen hem terwijl ik goed oplette.

mellanie
lola gooide de bal naar mij toe onhandig vang ik de bal. hoewel ik hem bijna weer liet vallen. ik gooi de bal richting lucy die met mi aan het praten was. het was op hooft hoogte.

64seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Mellanie gooide de bal een beetje onhandig richting de meiden aan de overkant. ''Wat is dat met deze jongens.. allemaal uitslovers'' Dacht ik terwijl ik even uit me ogenhoeken naar Setto en Drake keek. De bal knalde tegen het hoofd van Lucy aan. 'oeff' Ik zag dat de bal terug kwam richting mellanie. Ik wist dat ik te onhandig was om de bal voor haar te vangen. Dus ik draaide me om en richte mijn rug naar de bal Zodat ik Mellanie kon beschermen.

Drake
'We zullen wel zien' de bal vloog richting het hoofd van Lucy Die stond de kletsen. Ik keek om en keek terug naar Tayoni 'hoe die gaat raak zijn' Zei ik en begon evil te lache 'hue hue hue'

Lucy
'Naakt?'Mijn gezicht werd rood. Neee Kleding is interstant, ik zou graag later een styliste willen worden. lekker aan het haar zitten en make-up aanbrengen' Zei ik en mijn gedachte dwaalde af. In mijn ooghoeken zag ik de val aan komen vloegen 'AAH tayoni`~!' Zei ik iets te hard. Maar te laat de bal tikte tegen me hoofd aan. gelukkig was het geen harde snelle bal. een van de jongens in de klas die dicht achter ons stond pakte de bal snel van de grond en gooide die naar mellanie.

Ik sjokte naar de lijn achter de tegenstanders.

Lola
Zit nog steeds achter de bunker

65seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:37 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
ik keek hem niets begrijpent aan. 'mellanie is mijn buur meisje.' ik kijk hem wat strenger aan. 'ik haad dokters en ziekenhuisen.' ik laat zijn hand los. het leek net alsof ier iets in me gebroken was. ik keek weer achterom voordat ik de kleedkamer binnen wilde stappen. 'james? j...j...je buik.... zal ik je helpen bij mij thuis?' zei ik wat liever. met een glimlag.

Minako
'hij ademde weer. meer weet ik niet.' zei ik sneu. ik ging naast haar op de bank zitten en kleede me om.

Tayoni
'oke, mmh ze je niet dat minako die foto van jouw had gepikt?' ik keek hem met een grijns blik aan. 'wat vind je van haar, haar lichaam enzovoort.'

mellanie
ik bleef aleen achter in de gyme zaal. langsaam slenter ik terug naar de kleed kamers. ik kom de kleedkamer binnen. ik ga zitten op het bankje en kleed me om. voor de spiegel borstel ik mijn haren mooi zodat ze weer los zaten inplaats van een staartje.

66seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'mellanie is mijn buur meisje.' hij keek me streng aan 'ik haad dokters en ziekenhuisen.' . 'okey' antwoorde ik kort. 'Mag ik me nu dan gaan omkleden?' zei ik 'james? j...j...je buik.... zal ik je helpen bij mij thuis?' hij keem me lief aan.. Ik keek naar mijn buik. ''Oei. hoe weet hij dat ik pijn heb in mijn buik..'' ik keek hem verbaast aan. 'Oh nee die bal kwam niet zo hard aan hoor. Er is niks aan de hand~!' Zei ik lief

Drake
Ik nergeerde Tayoni een beetje. ik had geen zin om te praten. want het deed me eingelijk best wel zeer toen ik op zijn rug zet en hij zo deed tegen mij. 'Ja. interstant' antwoorde ik kort

Lucy
'gelukkig' ik kleedde me snel aan een keek om het hoekje van de gymzaal. ik zag dat Setto al weg was. dit stelde me een beetje gerust

67seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:40 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'keh, liegbeest.' zeg ik grijnsent met een glimlag. 'kom je ook me douche? wel wachten tot dat iedereen weg is haha.' ik pak zijn hand weer vast en trek hem mee de kleedkamer in.

Minako
'zie ik je morgen weer op school?' ik gaf haar een vriendschap knuffel en huppelde weg.

Tayoni
drake negeerde me een beetje. 'oke dus je bent verlieft op minako de gluipert die naakt foto's van je neemt.' ik trek me kleren uit en spring onder de douches. tja setto was er toch nog niet.

68seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'Ehmm setto, ik moet echt gaan, En ik kan hier niet douche. Er mogen geen verkeerde foto's. Zoals die van drake op internet belanden dat zou grote problemen kunnen veroorzaken' Ik werd mee de kleedkamers ingetrokken. Ik maakte me hand los en liep naar me schoenen. voorzichting ging ik zitten en deed me schoenen aan

69seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
ik ga op zijn schoot zitten met mijn buik naar hem toe gericht. 'kom op james niemand weet dat je hier op school zit toch? ik weet niet eens waarom je zo bijzonder bent. meiden gillen enzovoort.' als er niemand meer is kun je makkelijke douche die ik ook altijd.' zij ik ik pakte zijn handen beed en legde ze tegen de muur aan.

70seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:45 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
ik keek setto aan. 'Nee setto ik ga naar huis.' Ik stond op en lied setto op de grond zakken. Ik pakte me jas en tas van de kapstok af. en wilde naar de deur lopen. 'Kom anders mee naar mijn huis.~!,'

71seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:46 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'dawh...' ik glijd van zijn schoot af en val zacht op de grond. 'gaan we daar samen douche? ummh. kuch kuch, heb je daar een douch.' zei ik schattig met mijn hooft schuin en bijden ogen dicht. ik trek me t-shirt uit en trek een andere aan. mijn gym broek hield ik aan. tjha ik ga me niet omkleden met die andere jongens in de beurt.

72seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
ik keek hem glimlachend aan. 'Als jij wil douche mag jij douche bij mij thuis' ik deed de deur van de kleedkamers open en liep verder ''Waarom wilt hij zo graag samen douche'' vroeg ik me zelf af. Ik liep door de gangen naar de deur. Wanneer ik hem opende hoorde ik veel gepraat. ''zou het pauze zijn'' dacht ik

73seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:47 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
ik ren snel achter james aan. ik omhels hem een beetje speels van achteren. 'oi je gaat toch niet weg zonder je bewaker?' ik zag dat de hele school plein vol zat met meisjes fotografen enzovoort. 'wow' klonk er zacht uit mijn mond. 'umh via de achterdeur?' zei ik met een glimlag terwijl ik nog achter hem hing.

74seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'haha, ik dacht dat ik jouw bewaker was geworden SETHYY~!' ik keek rond. 'Dit zijn geen scholieren eh?'.. Ik liep met Setto mee naar de achterdeur. MAar ook daar stond het helemaal vol. Ik zag een foto waarop Mellanie en ik stonden de te knuffelen. 'Shit...setto... Hoe komen we hier weg..'

75seizoen 1 - is this real - Pagina 5 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:48 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
..... ik rits mijn tas open 'oke james trek mijn trui aan. en mijn broek.' ik trek hem mee in de jongens wc. 'dan trek ik jouw kleren aan.' ik steek speels me tong uit en glimlag naar hem. (de wc was leeg)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» seizoen 2 - Is this trust
» Seizoen 2 Is this trust

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum