lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 1 - is this real

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

76seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'oed plan. Maar dat gaat niet. Daar komen ze achter. Je wil niet weten hoe freaking eng Fans kunnen zijn, Ze zullen me toch herkennen aan mijn lichaams bouw. en ik ben ongeveer 10 cm kleiner dan jouw' zei ik terwijl ik mijn hand vanaf mijn hoofd richting zijn ogen wees. Ik stapte de wc weer uit. Toen ik besfde hoe raar dat was om eerst 2 jongens een Wc in te zien lopen en vervolgens eentje weer wegloopt. Hier door moest ik best hard lache.

77seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:49 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
' ik loop achter hem aan oke dan word je gepakt. door je fans ofzoiets.' ik loop met mijn handen achter mijn hooft achter james aan.

78seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:49 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'Ik bel me manager wel' ik pakte me mobiel en belde mijn manager. Die verteld dat ik gewoon naar buiten moest gaan of er niks aan de hand was. ''wees de perfecte lieve Jay en niks anders'' Waren zijn laatste woorden.

'Okey, Setto ga je met mij mee naar huis? want me manarge staat straks bij de voorkant met de auto. We moetne dan door de menigte heen.

79seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:53 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'ummh, weet je zeker dat je met mij op de foto wilt?' ik krap over mijn wang heen. ''sommige jongens denken nogsteets dat ik homo kan zijn.'' dacht ik bij mezelf. ik duw hem naar voren toe door de deuren heen. alle fans gillen en maken foto's

80seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:53 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'Hey je bent me klasgenoot das niks vreemd' zei ik lief. We liepen samen naar buiten toe. ik zwaaide lief naar de fans en bij sommige bleef ik staan zodat ze foto's konde maken. Affentoe trok ik express Setto mee op de foto's

81seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:56 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
ik glimlag een paar keer lief en steek 2 vingertjes op.

Minako
'zie ik je morgen weer op school?' ik gaf haar een vriendschap knuffel en huppelde weg.

Tayoni
drake negeerde me een beetje. 'oke dus je bent verlieft op minako de gluipert die naakt foto's van je neemt.' ik trek me kleren uit en spring onder de douches. tja setto was er toch nog niet.

mellanie
zodra ik naar buiten liep knalde ik tegen een jongen op. 'sorry!' zei ik stoteret. ik kijk hem aan en ik begin hevig te blozen.

82seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk


Jay/James
We liepen door naar de poort van de school. Daar werden allemaal microfoons onder mijn neus geduwt. 'Geef me de ruimte en ik zal een paar vragen beantwoorde' Zei ik lief en lachte naar een van de reporters. Setto die nog steeds lief achter me liep stond ook even stil ne lachte lief naar de rest ''Als tie lacht is hij best knap'' dacht ik.

Mijn manarger kwam door de menigte heen gedrukt. 'geef onze jay de ruimte hij heeft een zware schooldag achter de rug' Hij duwde de reporters weg. 'Manarger hanfu ik wil best een aantal vragen beantwoorden hoor' zei ik lief. De manarger keek me geirrtiteerd aan. 'Okey,'

De reportes vormde een kring grond ons heen.

'Hoe was je eerste schooldag?':
Jah het was vermoeiende dan ik dacht. antwoorde ik

Bevalt het schoolleven?:
'voor zo ver ik het nu meegemaakt heb wel. Maar het is me eerste dag dus weet het nog niet zeker' zei ik waarna ik lief lachte.

Wie is deze meid
Ineens werd er een foto onder mijn neus geduwt. De foto die iemand gemaakt had toen Mellanie perongelijk voorover viel in mijn armen. Vanaf de kant waar de foto van genomen is leek het net op een liefdes hug.

'Dat is een van mijn klasgenoten. we hadden gym en ik vroeg of ze toevallig in ons team wilde. Omdat ze alleen op de bank zat.' Ik keek hun aan en glimlachte nog steeds lief. 'Hierna hielp ik der omhoog maar ze struikelde en daarom belande ze in me armen. Niks raar.' Zei ik terwijl ik nog steeds lachte ''wat een gezeik zeg'' dacht ik bij me zelf.

Wie is de jongen achter je
'Dit is ook een klasgenoot die me vandaag geholpen heeft, Dankzij hem was ik overal op tijd en als ik vragen had kon ik dat aan hem stellen'

Zouden we er nu door mogen ik ben erg moe en wil me graag opfrissen en naar huis vervolgde ik voordat de reporter meer vragen kon stellen.

Ik pakte de bovenarm van Setto beet en trok ik hem mee door de menigte, bij hde bus aangekomen lied ik setto achter in de auto stappe en ging zelf voor inzitten

Drake
Ik liep richting de deur om me help te halen in mijn kluisje. Tot ineens iemand tegen me aan botste. 'Kijk ui..' Wilde ik schreeuwen maar toen bedacht ik me. '''Dat is die meid van de weddenschap'' Ik keek haar aan 'sorry!' zei ze stoteret.. 'Oh, maakt niet uit hoor. ik heb nog niet de gelegenheid gehad om me voor te stellen. Dan is dit een mooi moment vind je niet' Ik stak me hand uit en wachte tot ze die aan zou pakken om me voor te stellen ''Ik krijg haar wel ze is vast makkelijk''

Lucy
'Jaah tot morge~~!' ik zwaaide en ging ook richting huis.
*thuis*

Abi
Ik stond aan de schoolpoort te kijken waar Jay en dat blonde meisje waren. Jay liep al buiten maar waar is zij. Ik hield het plein goed in de gaten.''niemand komt aan MIJN jay..''


Lola
ik kleedde me om en stapte naar buiten. Heel het plein liep vol met mensen. ''wat is dit nou weer'' Ik drukte me door de menigte heen en liep naar me fiets. Met fiets en al probeerde ik er weer doorheen tekomen. Na een tijdje was ik aangekomen bij de weg. ''pff hopelijk hoef ik niet elke dag te doen'' Ik stapte op en fietse naar huis. *thuis*

83seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:57 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
james beantwoorde wat vragen van mensen met een raar aperaat op hun schouder. ''waarom is hij zo... gewilt, bijzonder? wat het ook is. waarom maken mensen foto's van hem?'' ik zwaai een paar keer lief. james stapt in een busje. ik moest achterin zitten en hij zat voorin. 'na~h, waarom zit jij voorin? ee~h, zo kan ik toch niet gezellig met je praten of zoiets?'

Minako
ik wandel de roeten langs het speeltuintje en het parkje en kom uiteindelijk thuis. 'hoi mam.'

Tayoni
ik droog me af en tek me schone kleren aan. de nate handdoek stop ik in een plestik zak. ik gooi me tas over mijn schouder heen. ik open de deur en bots tegen drake aan. drake viel een beetje naar voren waardoor hij vol tegen mellanie op knalde. ik kijk hem nors aan en loop rustig verder de gang op.

mellanie
De jongen stak zijn hand uit om zig voor te stellen. ik kijk hem verlegen aan. ''wat heeft hij mooie ogen. ik pak zachtjes zijn hand beet. ik glimlag lief en zei: 'meh...mellanie <3' ik kantelde me hooft ietsjes schuin. ik laat zijn hand los en vriemel aan de onderkant van mijn topje. ik kijk even verlegen naar beneden en dan weer naar zijn mooie ogen. de jongens kleedkamer deur gaat open en een andere jongen loopt naar buiten toe. de jongen knalt tegen drake aan. waardoor drake vol tegen mijn lichaam aan bots. mijn borsten staan tegen zijn borstkast aan. mijn mond was zo dicht bij die van hem gekomen, dat ik knal roze wangen kreeg. 'hu?' ''kawaii!!!''

84seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'na~h, waarom zit jij voorin? ee~h, zo kan ik toch niet gezellig met je praten of zoiets?' Ik keek over me sschouders en lachte lief naar hem. klik'We zijn zo bij het appartement. We hoeven alleen maar paar kilometers. Even naar de stad toe.'

Drake
Drake liep tegen me op. ''wat is dat vandaag idereen loopt tegen iedereen op 'Ow sorry' en stapte naar achter ''oei wat was ze dichtbij en rook ze lekker'' 'Ik wil het goed maken dat ik net zo hart tegen je opliep. wat denk je van een ritje op mijn moter en breng ik je meteen thuis' Ik nergeerde tayoni volledig en had me aandacht gefocused op Mellanie. 'Ik ben trouwens Drake'



Abi
ik zag dat Jay en die blonde jongen de auto in gingen. ''Wie is dat'' nog steeds zocht ik naar het blonde meisje. ''We zullen der krijgen''

85seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:59 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'De~h. stad? ben nog nooit in stad geweest.' ik ga achterover leunen uitgebreid op de achterbank. ik streel door mijn haar heen. ''mmmh ik trap met mijn voet tegen een hendeltje waardoor james met zijn stoel leuning naar achteren vliegt. (leuning licht over setto heen) ik aai james wilt over zijn haar heen. 'hehe!'

Tayoni
ik wandelde buiten en zag een menigte van fans en mensen. 'damn!?' ik duw een paar jongens omver en sla tegen een kont aan van wat meisjes. ik liep langs een meisje genaamt abi. ik sta achter haar en tik hard tegen haar kond aan. daarna kijk ik niets vermoedent naar achteren zodat ze mijn gezicht niet zag.

mellanie
'hihi, leuk. kun je gelijk mijn huisje zien.' ik leg met een gesloten hand voor mijn mond. ik knipoog naar hem en streel met mijn hand door mijn haar heen. mijn wangen zijn nog steets een beetje roze. 'leuk je te ontmoeten drake.' zeg ik nog even snel net alsof ik het was vergeten te zeggen. ik stond klaar om achter hem aan te lopen. 'dusss? waar staat je moter?' zei ik met een schattig meisjes stem. ik liep zelf voetje voor voetje. dat er best vrouwelijk en sexy uit kon zien.

86seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 10:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
ineens klapte me stoel naar achteren. En setto begon door me haren heen te aaien. 'goh jij houd van aandacht eh' zei ik Ik sloot me ogen en lied Setto door me haren heen aaien. In de tusen tijd was me manarger boos aan het praten in het koreaans.
bij het apartement aan gekomen deed ik me stoel omhoog. 'We zijn er Sethy~!'

klik'We zijn zo bij het appartement. We hoeven alleen maar paar kilometers. Even naar de stad toe.'

Drake
'Die staat bij de fiesten stalling. maar we moeten eerst ff de twee helmen uit mijn kluisje halen. Je zou toch niet willen dat er iets gebeurd met dat mooie gezichtje van je' ik liep de deur uit maar stond al snel stil. Heel het plein was nogsteeds bedekt met mensen. En zodra Mellanie naar buiten kwam werd er booh geroepen. Op een paar foto's zag ik een afbeelding van James en Mellanie met een groot rood kruis er doorheen 'owow'

Abi
Ineens sloeg een van de jongesn op mijn kont. 'HEY BLIJF VAN MIJN KONT AF. alleen jay mag daar aanzitten.' toen ik me omdraaide dag ik dat het die enige jongens it Jays klas was. 'hey jij... weet jij wie dat blonde lelijke meisje was... die jay aanraakte...'

87seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 10:00 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
een man sprak op een boze toon Koreaans. naar james toe.
ik ga met mijn hooft boven james hangen. ik kijk hem aan in zijn ogen ik ga wat meer naar voren toe en geef hem een speelse lik over zijn neus heen.

Minako
ik pak de foto van drake tussen mijn bh vandaan. ik streek de foto recht. ik breng de foto naar mijn lippen en kus hem op zijn blote lichaam.

Tayoni
het meisje draaide zig om en riep iets. 'blonde lelijk meisje? ik zie helemaal geen lelijk meisje?' ik kijk naar de foto die ze aan mij lied zien. '~eeh van af hier kan het ook lola zijn.' ik grijns breed naar het meisje. 'voor een nachtje sex met jouw wil ik best vertellen wie dat is.' ik maak een hairflip en kijk haar met een cutey blik aan. ''dat werkte meestal bij meisjes.'' 'en ten slotte is dat meisje niet lelijk maar ontzettend cutey, te minsten dat vind ja~y.'

mellanie
'Die staat bij de fiesten stalling. maar we moeten eerst ff de twee helmen uit mijn kluisje halen. Je zou toch niet willen dat er iets gebeurd met dat mooie gezichtje van je' zei drake ontzettent stoer en lief. ik kijk hem aan met twinkelende oogjes en roze wangetjes. 'hihi, wat ben jij, umh... hihi.' ik giegel wat en maak me zin niet af. ik loop met hem mee net als altijd loop ik het liefst naast jongens in plaats van achter hun. tijdens het lopen kijk ik een paar keer stiekem naar zijn ogen en dan weer terug naar voren enzovoort.

88seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real wo aug 24, 2016 4:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Net voordat we bij het appartement aankwamen gaf Setto een lik over mijn neus. Dat was nat en koud. Hier door schrok ik eenorm en ging razend snel met mijn hoofd om hoofd. Ik botste vol tegen zijn kin op. 'Oef, wat was dat' Zei ik lachend., ''ow likte hij me neus nou, Dat had ik niet verwacht. Zou dit een verborge cameragrap zijn?'' dacht ik terwijl ik niks liet merke.

De manarger stapte uit de auto en liep al naar de deur. 'Opschieten James...'

Ik ging recht zitten met me hand op me voorhoofd. 'Oei jij hebt een harde kin' En ik hen nu hoofdpijn. Ik keek hem aan en begont lief te lachen. klik 'Kom je mee we gaan naar binnen.'

klik'We zijn zo bij het appartement. We hoeven alleen maar paar kilometers. Even naar de stad toe.'

Drake
'hihi, wat ben jij, umh... hihi.' giegelde Mellanie. 'Wat ben ik?' ik keek haar lief aan. Samen lopen we richting de kluisjes. Iedereen die zich verzameld had op het plein was bezig met vertrekken. 'Leuk eh een idool op school...' zei ik een beetje grommend. Bij de kluisjes aangekomen pakte ik de helmen. Eentje zette ik voorzichtig op bij Mellanie.

Abi
~eeh van af hier kan het ook lola zijn.' antwoorde hij schattig. 'Deze lola gaat er aan..'. 'voor een nachtje sex met jouw wil ik best vertellen wie dat is.' ging hij verder mijn ogen werden groter. Wie denk het wel neit dat hij is. Ik bewaar mijn lichaam voor Jay.. Hij word mijn aankomende man... Alleen de hairfilp die hij maakte was erg schattig. Even wilde ik ja zeggen maar al snel bedacht ik me. 'Het zal die lola wel zijn.' zei ik grommend en draaide me hoofd weg 'en ten slotte is dat meisje niet lelijk maar ontzettend cutey, te minsten dat vind ja~y.' hoorde ik de jongen nog zeggen.
Ik draaide om. 'Dus Jay vind zo iets schattig. Ze is gewoon een hoertje.' Gromde ik boos. 'Ik zal er voor zorgen dat die lola niet meer zo schattig zal zijn...'

Ik zag dat de politie kwam en iedereen naar huis stuurde.

89seizoen 1 - is this real - Pagina 6 Empty Re: seizoen 1 - is this real zo aug 28, 2016 7:30 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
james ging recht op zitten en ik knalde met mijn kin tegen zijn voorhooft aan. 'auwh' ik vrijf over mijn kin heen. 'haha hard? valt wel mee hoor' ik gaaf hem een knipoogje.
'wacht! moeten we eerst de hele stad af lopen voordat we bij jouw huis zijn?' antwoorden ik verbaast.

Minako
ik ga liggen op mijn bed met de foto van drake tegen mijn borst aan. ''word nou eens verlieft op mij!''

Tayoni
'dawh jammer' en ik weet zeker dat die james al lang sex heeft gehad met iemand anders. ik draai me om en swaai naar haar. terwijl ik met mijn rug naar haar toe sta. rustig loop ik verder. de straat over.

mellanie
'hihi' ik giegel weer en kijk hem aan met mijn hooft iets gekanteld. 'umh hoe zeg je dat?' ik giegel weer even. drake zet zachtjes bij mij een stoere moter helm op. 'lief en st...st.tt..t....' ik kijk verlegen naar beneden. ''waarom krijg ik nouw dat woord niet uit me mond.'' ik glimlach vriendelijk. en loop met hem mee. 'i...ik..ik weet nog niet w..wa...wat ik van die idool vin. binnen 3 dagen heeft hij vast al een nieuwe vriendin.'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Soortgelijke onderwerpen

-

» seizoen 2 - Is this trust
» Seizoen 2 Is this trust

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum