lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 1 - is this real

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

31seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:11 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
stiekem moes ik blosen op de reactie van james. ik duw met bijden handen james vooruit en trok mellanie mee. 'kom naar recht. nu naar links. renne!!!' mijn haar beweegt van links naar rechts tijdens het rennen.

32seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Ik werd vooruit geduwt. 'kom naar recht. nu naar links. renne!!!' zei setto. 'SETHYY~! niet zo snel' zei ik speels terwijl ik net deed of ik hem nie bij kon houden. Tijdens het rennen viel me capusion af. Hierdoor word ik herkent door te veel mensen. En pakte ze me beet. 'Shit.' Ik stopte met rennen en draaide me om. Met een fake glimlach zette ik handtekeningn op de papiertjes die ze onder me neus duwde.

Drake
Ik keek Tayoni aan. 'Jaah en dat moet ik geloven.' Ik greep nar zijn onderbroek.

Lucy
In de kleed kamer ging Minako in de aanval. Ze kietelde me overal. Ik kon me lach niet inhouden 'Okey okey Minaaa je krijgt je foto terug.' Zei ik met de tranen in mijn ogen. Ik probeerde naar me tas te komen. En zocht nog steeds lachend in mijn tas.. 'owow... Ik denk.. dat hij uit mijn tas gevallen is Mina'

Lola
Ik kleedde me om en liep de gymzaal in Op dat moment viel me op dat het nieuwe meisje er nog niet was. ''Waar is ze'' dacht ik

33seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:11 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
op e grond zag ik een wit plaatje. ik bukte en pakte het op met mijn linker hand. ik draaide het blaatje om en zag een half naakte foto van een van de leerlingen die ik vandaag les zou geven. 'is dat niet....'

Setto
james werd belagen door meiden toen zijn kapje af vloog. ze vroegen allemaal om een handtekening. waarom willen die meide dat allemaal? daar heb je toch niets aan? ik pakte een boekje uit me tas en een pen. 'ike eerst!!! schreeuwde ik speels. ik ging voor de meisjes staan en dringde dus voor. 'ike wil er ook een!!!' zei ik met een glimlach op mijn gezicht. 'ren!' fluisterde ik. ik pakte james bij de hand en rende de kleedkamer in van de jongens. even stond ik stil toen ik de deur was binnen gelopen ik keek naar de jongen die naakt stond met zijn broek en al tot zijn knieen. even was ik vergeten dat ik altijd wachte totdat iedereen klaar was en naar buiten liep.

Minako
'ik stopte met kietelen. 'DAT MEEN JE NIET!!!!!' gilde ik hard genoeg zodat de jongens het konden horen. 'ik moet een nieuwe hebben!!! vandaag nog.' zij ik nog harder met een pruillipje.

Tayoni
'en dat moet ik geloven?' vroeg drake terwijl hij naar mijn onderbroek greep. 'giiiih' ik gilde even omdat drake een beetje in mijn kruis kneep. 'dat vind jij wel leuk he aan mijn vriend zitten.' zei ik pijnlijk. ik trok zijn broek in een keer van zijn kond af hierdoor gleed zijn ondergoed ook mee.

mellanie
ik keek naar de 2 jongens ze waren alletwee even knap. ik begon steets meer te blozen ook omdat setto nogsteets mijn hand vast hield. de andere jongen deelde handtekeningen uit.

even later rennen de jongens weer weg ik loop achter ze aan en vind uiteindelijk de meisjes kleed kamer. ik stap verlegen naar binnen. daar hang ik me tas netjes op aan de kapstok haakjes die er hingen.

34seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Gelukkig trok Setto me uit de menigte, naar de kleedkamers. 'Thanks Sethy~!' Zei ik met een zweverige stem. Jij wilde een handtekene eh, ik pakte snel zijn boekje af en zette er een handtekening in met een hartje. ''For my special fan *wink wink* ' Schreef ik er op. Ik gaf hem terug en legte mijn spulle op de bank. Ik keek hoe 2 jongesn elkaar zowas uit stonde te kleden.

Drake
'AAAAH' gilde ik toen mijn broek op de grond lach. Snel trok ik hem weer omhoog. Ik gaf een flinke harde karate trap tegen kont aan. 'WAAROM zet je me altijd voor lul..'Gromde ik een beetje.

Lucy
'Lucy nee, Je gaat toch niet.... weer de jongens douches in' ik ga die foto wel zoeken

Lola
*wacht in de gymzaal op de andere klasgenoten*

35seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:12 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
'drake...' waarom zou hij naakt foto's van zigzelf nemen? ik bekeek de foto aandachtig.

Setto
mijn mond voel open en mijn ogen werden wijder. ''wat moet ik doen? weer naar buiten gaan?'' voorzichtig loop ik naar de overkant van de jongens en ga daar op een bankje zitten. mijn blik is gericht op de grond ik zag in mijn oog hoeken dat hij zijn broek weer optrok. ''ik wacht wel totdat iedereen klaar is.''

Minako
'ik heb daar een geheim trukje voor.' spreek ik wijs uit met een wijsvinger half omhoog en met mijn ogen dicht. 'ik ga gewoon via de sluip ruimte in het plavon.' ik kleed me om en fauw me kleren netjes op.

Tayoni
ik spring naar achteren en kleed me aan in me gyme kleren. ergens van binnen schaamde ik me wel aangezien er geroddelt werd dat setto homo kon zijn. ik ga met mijn hooft dichter bij die van drake staan en fluister: 'weet je Het van setto.'

mellanie
ik klede me om in me gym kleren ze waren schattig roze lila van kleur. op mijn t-shirt staat een vlinder. ik doe een staart in mijn haar met en lila kleurige vlinder er in.

36seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Ik begon met uit te kleden. Het viel me op dat Setto zich niet omkleedde en in een hoekje van de kleedkamer zat. 'Setto?,' Vroeg ik. Ik keek hem aan. 'Wat is er?, En waarom roddelen ze over jouw?' Ik ging naast hem zitten. En deed me shirt uit, Op mijn getrainde bovenlichaam blinkte een groot litteken. Van mijn linker sluitelbeen tot aan mijn heup. Ik legde mijn hoofd schuin. 'Schaam jeje voor iets?'

37seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:14 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
james begon zig uit te kleden. 'Setto?,' Vroeg james. hij keek me aan.
ik kijk naar hem met een blik die hij nog niet kende.
'Wat is er?, En waarom roddelen ze over jouw?' james ging naast mij zitten. En deed zijn shirt uit, Op zijn getrainde bovenlichaam blinkte een groot litteken. Van zijn linker sluitelbeen tot aan zijn sexy heupen. james trok een cutey gezicht. 'Schaam je je voor iets?' vroeg hij lief aan mij.
N..ne...neeh, hoor. ik draai me gezicht naar de andere kant op en bleef naar de grond staren. 'umh... wil je zonder t-shirt gymen ofzo. want, ik dacht dat je niets bij je had?'

38seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'N..ne...neeh, hoor.' Hij draai zijn gezicht naar de andere kant op en bleef naar de grond staren. 'umh... wil je zonder t-shirt gymen ofzo. want, ik dacht dat je niets bij je had?' Zei hij. (klik) Ik keek hem aan, ''wat bedoelt hij met ,zonder tishirt'' dacht ik. MAar toen viel het kwartje 'Owjaah das waar. Ik heb nog geen gymkleding.' Ik sloeg me zelf voor me hoofd. 'Toch maar goed dat ik mijn zwarte asian haren blond geverft heb eh' Zei ik en pakte me blonde haren beet. Snel trok ik mijn t-shirt weer aan.

Drake
'weet je Het van setto?.' Vroeg Tayoni. 'Wie is setto?' Vroeg ik verwacht. Ik hield me nooit bezig met jongens. Omdat ze anders achter kwamen dat ik geen moeite had om met jongens te zoenen. Want ik had toch best intressens in het jongens.. Ik keek rond in de kleedkamer.

Lucy
'Ik ga echt niet met je mee hoor. Dadelijk word je betrapt..., en ik moet na school direct maar mijn naai cursus.' Zei ik. 'Je moet geen gevaarlijke dingen oen Mina' Zei ik op een strenge moeder manier, waarna ik in lache uitbartse. Ik legde mijn kleding op de bank en trok me zelfgemaakte sportkleding aan.

39seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:15 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
james stond met mond open te kijken van verbazing. dat zag er zo schattig uit. dat ik lichtjes moest blozen. ik kijk en mijn ooghoeken naar james. 'blond is wel opwindender dan zwart.' zeg ik met een flirterige stem. ''wacht, zij ik nouw opwindender!'' mijn ogen worden groot ik kwam er achter dat ik iets verkeerst had gezegt. ik begon nog heviger te blozen.

Minako
'hihihi, haha.' ik pink een traantje weg. ' als je mee gaat, kun je misschien jay ook naakt zien.' zij ik met een grijns.

Tayoni
'die blonde achterin die zijn kleren nog aan heeft, je weet wel met die gitaartas.' fluisterde ik terug

mellanie
ik liep itsjes dichter naar de andere meiden toe. 'w..waarom zouden jullie de jongens naakt willen fotograveren?' ik tik met bijden wijsvingers tegen elkaar aan.

40seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
'blond is wel opwindender dan zwart.' zei hij met een flirterige stem. Ik keek hem aan. 'hahaha, Jaah sexy eh. Zwarte uitgroei met Blonde haren. En donkere ogen. RAWR' Ik haalde me hand voor me gezicht langs. 'IM A SEXY WOLF' zei ik speels en grommend. (klik) waarna ik opstond. 'SETHY~! kleed je nou is om.. We moeten zo beginnen' Zei ik en liep de gymzaal in

Drake
'die blonde achterin die zijn kleren nog aan heeft, je weet wel met die gitaartas.' fluisterde hij terug. 'Is die homo?' Vroeg ik verbaast. 'Moeten we die Idool dan niet waarschuwen dat hij nietin het verkeerde daglicht komt?' Vroeg ik.. Maar al snel haalde ik me schouders op . 'Niet mijn problemen,' Zei ik er achterna. Kom Tayo we gaan. Ik trok hem nee richting de gymzaal

Lucy
'WAT' Ik gebon te blozen. 'Jay.. naakt, Dat dat... zou geweldig zijn...DAAR kunnen we bakke met geld voor krijgen..' zei ik en dacht er overna 'Nee Mina doe het niet. En zeker niet van jay.. STraks komt hij in de problemen als hij al iets fout doet weet de wereld het. Das niet goed. Straks moet hij vna deze school af. Vanwegen dat soort dingen' Zei ik heel wijs

Lola
*wacht in de gymzaal op de andere klasgenoten*

41seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:16 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
'oi, drake wacht even.' ik houd hem aan voordat hij de gymzaal in ging. 'is deze foto misschien van jouw?' ik laat de half naakte foto zien die duidelijk onder een douch was genomen.

Setto
'ik wacht totdat de meeste weg zijn.' zeg ik verlegen.
het duurde erg lang maar eindelijk was ik alleen. ik trok mijn t-shirt uit en maak mijn riem los. ik durf me nooit uit te kleden bij andere jongens in de beurt want tjah... of ik krijg plots een stijfe of ze zien mijn rug. 'die kut jonges in de eerste jaar grr...'

Minako
ik zucht hard. 'je moet die foto ook voor jezelf houden lijst hem mooi en in dan ga je elke avond naar kijken en misschien hihi.' ik kreeg glinstertjes in mijn ogen. 'dat word lekker dromen vanacht.'

Tayoni
'oi, dadelijk valt hij op jouw.' zei ik serieus. de leraar van gyme houde ons aan. en liet een foto zien. 'wat dat ben jij NAAKT!'

mellanie
ik liep itsjes dichter naar de andere meiden toe. 'w..waarom zouden jullie de jongens naakt willen fotograveren?' ik tik met bijden wijsvingers tegen elkaar aan.

42seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
Ik merkte dat ik mijn straat schoenen nog aan had en draaide me om. En liep de kleedkwamers weer in. Ik liep naar de plek waar me tas stond. 'Setto hoever ben je?' Vroeg ik terwijl ik er heen liep. (ik zie setto nog niet.)

Drake
'WHAT..... WAAROM.. Jij bent echt een smerige docent...' Als je foto's van me wild doe het niet onder de douche. Zei ik geergerd. Ik trok de foto uit zijn handen.'' Deze is denk ik vorige week gemaakt......'' Ik keek hem best boos aan. Ik liep door en gaf hem een blik van walging klik




Lucy
'Nee echt niet. ik zou wel zijn kleding willen ontwerpen..' zei ik. Dat zou ik veel leuker vinden dan hem naakt zien. Ik heb meer met kleding.

43seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:18 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
'drake ik zag deze foto uit de tas vallen van een meisje. uit jouw klas.' zij ik met een glimlag. ik loop naar hem toe en pak van achteren zijn schouder beet. drake deze foto is waarschijnlijk in de kleed kamers gemaakt. als jij weet wie het gedaan heeft moet ik weten wie. en ik ben hier pas sins 2 dagen dus ik kan de foto niet genomen hebben.

Setto
ik hoorde de stem van james ik schrok en zei uit angs. 'jaah~' ik probeerde me gym broek aan te trekken maar ik kreeg hem niet zo gemakkelijk aan.

Minako
maar maar als je kleren wild ontwerpen moet je wel elke lengte weten van zijn lichaam. hahaha, nadruk op elke lengte. ik knipoog naar haar. terwijl de kleed kamer uit liep.

Tayoni
ik loop met drake mee. 'mmh, die leraar is hier pas nieuw hoe kan hij hem dan gemaakt hebben?'

mellanie
ik loop achter de meisjes aan naar de gymzaal. ik zag jay weer terug de kleedkamer in lopen.

44seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jay/James
langzaam liep ik verder en schopte me schoenen uit. Ik pakte ze op en gooide ze naar me tas. Op dat moment zag ik dat Setto onhandig zijn broek aan het aantrekken was. 'Yo schiet is op yo. We beginnen bijna' ik zag zijn litekens op zijn rug. ''Arme jongen'' dacht ik. Ik legte mijn grote warme handen op zijn rug. Het was bedoelt als een rustgevende. waarna ik me omdraaide en terug naar de gymzaal liep op me blootte voete

Drake
Ik draaide me om. 'Okey' Ik hielt de foto omhoog. wel zodat er niks op te zien viel 'Heeey Lieve schatjes uit mijn klas.. Wie heeft mijn sexy lichaam gefotograveerd?' Zei ik en keek rond naar de reacties van de meiden of jongens.

Lucy
Mijn gezicht werd rood.'hmm... hmm' ik wist niet goed wat is moest zeggen.

Lola
uit het niks gilde Drake zowat door de zaal heen. Volgens mij hield hij een foto omhoog. ''Wat een kleuters hebben we in de klas'' ik zuchte en keek vermoeit de gymzaal in.

45seizoen 1 - is this real - Pagina 3 Empty Re: seizoen 1 - is this real di aug 23, 2016 9:18 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

gym leraar
ik legde en hand tegen me hooft aan. ''omg'' ik loop de gymzaal binnen.

Setto
james kwam achter me staan en schopte zijn schoenen uit. ik kijk naar achteren en zie zijn blik in zijn ogen een blik die ik nog niet ken een gevoel die ik nog niet begrijp. hij legt een hand op mijn rug ik stap naar voren uit angst. james loopt weer naar buiten toe. ik trek mijn t-shirt aan en mijn gymschoenen. ik schuifel achter james aan. hopelijk hoorde hij me niet. ik glimlach liefjes zijn richting op.

Minako
ik kijk naar drake en zie dat hij mijn foto in zijn handen heeft. mijn bijden handen trek ik naar mijn gezicht toe. ik word een beetje rood van kleur en kijk met grote oogjes naar de foto. 'lucy, dat dat dat is hem maar hoe?' fluister ik naar haar.

Tayoni
met een verveelt gezicht loop ik de gymzaal in. ik ga naast een meisje zitten genaamt lola.

mellanie
ik zit op een bankje en speel met een touwtje die aan mijn broek zat.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» seizoen 2 - Is this trust
» Seizoen 2 Is this trust

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum