lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 38 van 42]

556Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:35 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik stond buiten school te wachten.. ik mocht niet zonder toestemming het school terrein op.. echt vette bulshit maar oke.. had geen zin in meer gezeik met ze dan nodig was, dus hield me er maar aan. maar dat verpeste wel mn moment voor mn verassing.. ik zuchtte.. ze zal toch ooit wel die school verlaten of niet dan? toen het toch wel eerg koud begon te worden en ik ook erg last begon te krijgen van mn voeten en rug besloot ik dan toch maar te appen.. * kom je nou nog eens buiten of hoe zit dat... * stuurde ik uiteindelijk naar lennie toe.

Chanyeol:

ik zuchtte toen ze weer tegen me aan liep. ' ga alsjeblieft iets van een kattenbelletje dragen ofzo.. op die manier kan ik je aan horen komen en dan kan ik er voro zorgen dat je niet tegen me aan loopt... want zelf lukt het je niet echt of wel' zei ik zonder dr aan te kijken.

557Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik keek op zuchte stapte op zij en liep lang Chanyeol heen zonder enige iets te zeggen. Ineens ging me mobiel af.. Ik hoopte zo dat het luhan was maar hij was het niet. Het was marlon. *maar ik hoef niet naar buiten? hoezo is er iets? zit je iets dwars?* stuurde ik terug

558Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

*aish! kom gewoon naar buiten toe! het is koud en ik heb last van mn rug en voeten... toooeeeee* kom op doe niet zo moeilijk en kom gewoon naar buiten.. ik moest echt het huis ook gewoon even uit.. Gidae en ik waren weer aan het vervreemden van elkaar.. grootste gedeelte was mn eigen fout.. maar sins hij zo somber uit zn coma gekomen was.. ging het achteruit..

559Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik zuchte ne liep naar buiten toe *wat doe je dan ook buiten! gek..* stuurde ik nog terwijl ik het plein op liep ne rond keek. Ik zag der uiteindelij kstaan en liep op der was. 'Wat is ?' vroeg ik. 'oh god je ziet er neit uit...'

560Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

* jah he! dacht het niet dat ik mn laatste 3 maanden zwangerschap op bed ga doorbrengen..?*  stuurde ik terug maar zag dr al het plein oplopen. ' ben kapot... maar dat is het punt nu niet! '  zei ik pakte snel wat uit mn tas en drukte het in dr handen. ' nog bedankt voor die ene avond.. en.. gefeliciteerd met je verjaardag'  zei ik en keek dr niet aan. #TsundereMuch?
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

561Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
''haha nee kan ik me voorstellen dat je niet altijd in bed wil liggen!.En volgens mij groeit de kleine goed heh!.' Wat ik nooit verwacht was. WAs het knuffeltje dat ik daarna in me handen kreeg. Ik keek er naar. toen naar marlon en weer terug. 'dank je hoe wist je het?' vroeg ik voorzichtig en hield de knuffel stevig beet

562Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:02 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' ze is niet de enige die groeit... ' zei ik beetje zuur. ok mocht echt niet klagen... was nog geen 10 kilo in totaal aangekomen.. maar de laatste 3 maanden zijn het ergst voor je gewicht.. dus ik vreesde het ergste. ze vroeg hoe ik wist dat ze jarig was. ik lachte.. ' let je uberhaubt wel op tijdens je interviews? ' vroeg ik aan dr. ' en besides je hebt een officieel profiel op de site van school staan dus het was niet heel moeilijk' ging ik nog even verder.

563Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik sloeg me hand tegen me hoofd aan. Een grote facepalm had het niet kunnen zijn. waarna ik begon te lachen en pakte me pony beet,' Blond heh! nee ben er neit ech bij met em gedachtes.' ik keek weer n aar haar buikje. 'Hoe ga je dat later doen? blijf je gewon werken in een winkel of?' ik vroeg maar door over haar want praten over me iegne dingne deed ik niet graag..

564Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:11 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' nee dat excuus mag jij niet gebruiken! die mag ik gebruiken. ik ben orgineel blond, jij bent nep blond' zei ik terug tegen dr. ok ik moest nu echt gaan zitten. ik liep/waggelde naar het dichtsbijzijnde bankje en ging zitten. ze vroeg hoe ik dat straks ging doen. ik zuchtte ' geen idee... zolang die school daar niet accepteert dat ik het niet zie zitten om terug te komen, dan weet ik het niet. anders gewoon blijven werken en Hana naar de opvang.' antwoordde ik. ' en hoe gaat het met de super ster cheonsa.'

565Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'willen ze je echtn iet laten gaan? maar het is toch je eigen keuze of niet?' vroeg ik en keek haar aan. 'wacht contract... Ik haat die dingen hier echt erg; dat laatste ze ik mega zacht,. Toen ze vroeg hoe het et de super star Cheonsa ging zuchte ik half lahcend/ 'beter dan ik verwacht had. het gaat steeds beter en kan het nu ook accpeteren dat mensen gaan gillen en dat soort dingen. Vond dat eerst echt moeilijk. zelfs op het poduim staan gaat beter~!'

566Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' nope..' zei ik met een grote zucht. ' kom gewoon niet onder dat stomme contract uit.. wat ik niet snap.. waarom zou je iemand willen die door een domme fout zwanger is geworden, niet eens weet wie de vader is.. en opgepakt is door de politie.. ook al was dat niet mijn fout..' rante ik even. ze vertelde hoe het haar afging, en ik had verwacht jaloers te zijn.. maar dat was ik niet.. ik glimlachte ' gelukkig maar. ' zei ik en keek ever naar de paar sterren die te zien waren. ' hoe is het met baekhyun?' vroeg ik daarna aarzelend en best zacht.

567Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
''ze zullen wel iets raar verzonnen hebben' zei ik zacht otne ze alles opzei wat ze mee gemaakt had. 'Heo ben ej daar eigenlijk uit gekomen? want je was opgepakt voor drugs ne loopt nog steeds in korea? das like een mega wonder? en je huis en alles?'

Na even begon ze over byun.' hij gedraagt zich gelukkig maar alles ging zo snel.. En die meid is echt niet iemand die bij byun past.. Eigenlijk snappen we hem niet echt.. Maarjah zijn keuze toch?'

568Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:35 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ze vroeg hoe ik uit dat gedoe met de drug s gekomen was. ' ik had 1 telefoontje, je weet wat ze wettelijk moeten aanbieden.. ze waren alleen zo dom geweest om ff te melden dat alleen iemand met veel geld me kon helpen.. hadden hun ff pech dat ik de zoon van 1 van de meest belangrijke buisness gasten ken.' lachte ik zacht op het eind. ' echt hij liep binnen en het was meteen het spijt ons het zal nooit meer gebeuren blah blah.' ze vroeg naar mn huis. ' oh.. baek heeft het niet verteld? iemand met een grote haat tegen agma vond het nodig om mn huis af te branden...' zei ik zacht.

ze vertelde over dat baekhyun aar deed dat ie gelukkig was en dat die meid met wie hij was echt neit bij hem paste.. en dat niemand hem snapte. ' shit... had zo gehoopt dat het aan mij lag.. ' zei ik zacht. had gehoopt dat het mn jaloezie was die me zo naar hem liet kijken... maar helaas..

569Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

LEnnie:
'oh luxe!' zei ik zacht ne keek haar aan.' Daar had je echt geluk mee.! Ik zou hem echt dankbaar zijn. anders was je het lang uit gezet met grote schulden!' 'ja hik weet dat je huis afgebrand is. Waar woon je nu? want die nacht had je geen huis? slaap je op straat of hotels?' vroeg ik.

'nee. Niemand mag haar.. En we snappen het gewoon niet, MAar veel aan doe nkunnen we niet. iedereen moet zijn eigen weg keizen toch'

570Seoul school of art (new) - Pagina 38 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:44 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' ja heb echt geluk gehad, ben hem ook zeker wel dankbaar. hij is ook de reden dat ik niet op straat leef. snap nog steeds niet dat hij zelf me nog niet uit zn huis geschopt had. was zon bitch, elke avond uit en lamzuipen. 's avonds laat pas weer terug komen van weet ik waar of wie.. en ook nog lopen zeiken dat ie zich te veel met me bemoeide.'

' jap.. helaas wel.. zou soms makkelijker zijn als andere het voor je kon doen..'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 38 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum