lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 40 van 42]

586Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 10:40 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' jij was degene die zei dat ik een appartement moest zoeken.. dat was de hele reden dat je lucky gekocht had. en dan krabbel je weer terug dat je me hier wilt, en dan weer dat ik weg moet. ik ben niet de enige aan het jo-jo-en is.' zuchtte ik. ik kon dit ff niet meer gebruiken. was echt zo duizelig en kreeg koppijn. ' so dont put all the blame on me. i took all the blame with baekhyun.. not doing it again for you' zei ik en stond op en liep langzaam richting mn kamer.

587Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 02, 2016 9:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'Ja omdat je altijd zei dat je weg wilde, En je steeds meer aan ging geven dat je echt weg ging en ik dat niet aan kan.. wat ik al zo vaak zei' Gidae tikte tegen zijn hoofd aangevend dat het niet geod ging daar boven. maarh ij ging er niks aan doen hij schudde zijn hoofd en liep verder. hij hoorde wel wat Marlon nog zei. Gidae ging de keuken in. Het eerste rondje in de keuken at hij wat maar en liep rond. elke keer opnieuw kwam hij bij de kast met drank.. hij wist het voor een half uur te weerstaan maar hij bleef de zwarte fles zien.. deze pakte hij dus ook na even en nam hem mee naar de bank

588Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 02, 2016 9:58 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'ik had het helemaal niet meer over weg gaan gehad zins ik zwanger raakte.. jij was degene die er over begon. ' zei ik nog terug. eenmaal op mn kamer ging ik op bed liggen. waarom kon gidae me niet gewoon op mezelf laten wonen zonder zo moeilijk te doen. het is niet dat als ik op mezelf woon hem niet meer nodig ben.. mn hoofdpijn werd alleen maar erger.. ik probeerde het te verlichten door mn slaap te masseren met mn vingers. niet dat het echt hielp.. maar moest toch wat.. want ging nu echt niet naar beneden voor pijnstillers..

589Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 02, 2016 10:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Net voor dei kde slaapkamer ging in liep riep Kris me nog. hij wees naar boven en ik knikte waarna ik met de jongen mee omhoog ging. Daar gingen we zitten en keken anarde sterren Kris praatte wat hij klonk vrij onzeker over het geen waar hij over praten.. En uitindelijk belande we liggen op onze ruggen tegen elkaar aan op de grond. Het was vanuit beide gewoon vriendschappelijk aangezien kris er altijd wel voor me geweest was


gidae:
De achohol fles rolde door zijn hand heen maar het ging niet open. hij bleef het beet houdend tegen zichzelf zeggen dat het niet moest... hij rookte al wat slecht was.. dan drinken er bij.. hij voelde zich steeds meer op Marlon lijken. Maar de fles ging ook neit weg en de dop ging er steeds vaker vanaf en de fles kwam ook steeds dichter bij zijn mond

590Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 02, 2016 10:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

finally! eindelijk waren we klaar! het was lastig zonder kris.. kon er nog steeds niet bij dat hij er niet meer met ons was... we moesten dus alles oppakken en extra bewijzen. ik lag op bed, zwaar uitgeput van alles en viel bijna in slaap toen mn mobiel opeens een alarm gaf. blind zocht ik naar mn telefoon en toen ik hem eindelijk had keek ik er na en schoot meteen om hoog ' FUCK!' hoe kon ik dat nou vergeten zijn!! shit shit shit... jap great job dit... * Sorry sorry sorry! je hebt het ondertussen vast wel van iemand gehoord dat we in china zitten.. promoten enzo... en het spijt me zo erg.. ookal ben ik wat te laat.. happy birthday hunny! we gaan het vieren als ik weer terug ben ok!! sorry srry Xx* stuurde ik snel naar dr toe.. ik voelde me zo kut nu..

591Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 02, 2016 10:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
We lagen best lang en kris begon steeds mer te vertellen over vanalles en nog wat zo ook waarom hij tijdenlijk niet met exo M mee ging.. En ik kon het best wel begrijpen. Maar ook weer niet dus ik begon tegen hem in te gaan. we kwamen in een zware discusse waarna we hard lacht om onze onzinnge woorden uitwisseling. het maakte de dag zeker een stuk luchtiger. rond een uur of 2 snachts ging ik pas naar me kamer toe. Daar aangekomen deed ik me mobiel aan de stroom en gign liggen met de knuffel die ik vna marlon gehad had. Het duurde weer een eeuwigheid tot me mobiel opgestrat was maar toen hij opgestart was kreeg ik meteen een berichtje van luhan. *ja hoorde het van chanyeol en thanks. zullen we doen~! succes daar* stuurde ik terug

592Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 02, 2016 10:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

.. van chanyeol.. fack.. waarom nou van alle mensen moest ze het van chanyeol horen!... wij als members hadden geen problemen of wat dan ook met chanyeol.. lennie daarin tegen.. die twee konden het gewoon niet met elkaar vinden op 1 of andere manier.. * auwch... dat was zeker een heel leuk gesprek of nie... echt jullie twee.. het spijt me echt heel erg.. was zo plotseling en hadden nergens tijd voor.. ik hoop over een week terug te zijn.. again sorryy >.<*

593Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) vr nov 04, 2016 5:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
*ja vrij normaal X'D, Maakt toch niet uit* stuurde ik terug.. mijn verjaardag is toch nooit belangrijk geweest... had het afgelopen jaren toch niet geviert. En daarnast had marlon me verrast met iets leuks en dat had me dag goed gemaakt.. heel die suprice party van shoolgenoten was ook goed dus helemaal tof!. *truste~! dont be sorry werk gaat voor heh~! <3* stuurde ik

594Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) vr nov 04, 2016 5:25 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

heb uiteindelijk toch nog wat slaap kunnen pakken ondanks die knallende koppijn. het was niet veel.. bedoel het was iets van 5 uur sochtends en ik was alweer wakker. gidae's woorden van gisteren ging door mn hoofd.. oh jah.. ik zuchtte en begon mn koffer maar te pakken. niet dat ik veel had.. wat kleren.. voor de rest was niks van mij hier. er waren genoeg hotels hier in de buurt.. zal meteen de verhuurder een bericht sturen dat ik graag het apartement wil bekijken vanmiddag. met beetje geluk kon ik dan eind van de week erin als het beviel. toen ik klaar was ging ik naar beneden toe.

595Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) vr nov 04, 2016 5:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Gidae had uiteindelijk toch gedronken en daarna zwaar spijt gekregen en er alles weer uit gegooit in de wc.. om vervolgens opnieuw te drinken van ellende. Hij wist niet goed wat hij met zijn lichaam aan moest en met marlon.. vooral dat laatste gedeelte. Dus toen Marlon de kamer in kwam met al haar spullen vloog Gidae omhoog viel half omdat zijn lichaam gewoon slap aanvoelde door al het geforceerd overgeven.

596Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) vr nov 04, 2016 5:34 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

gidae zag er niet uit.. en wou hem eerst helpen tot ik de beruchte zwarte fles op de grond lag liggen. ' heb al mn spullen gepakt en heb een hotel gevonden. zal je niet langer tot last zijn..' zei ik tegen hem en liep richting de deur. ' je blijft zeggen dat je het niet opgeeft.. maar zo komt het wel op mij over. waarom kun je me dit ene ding niet alleen laten doen. alleen maar omdat ik zelf een apartement wil betalen, betekent niet dat ik je hulp niet meer nodig ben..'

597Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) vr nov 04, 2016 6:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
hij zakte op zijn knieen ne keek marlon niet meer aan. zijn ahnde ngingen naar zijn mond. Trillen hield hij het voor zijn mond.. Maar iets zeggen deed hij niet.. Hij stond op liep naar zijn stoel toe en wenkte lucky maar die wilde niet komen. De puppy sprinte met grote sprongen naar marlon toe.

598Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) vr nov 04, 2016 6:50 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Toen ik niks meer van hem hoorde nam ik dat maar als que om om weg te gaan. Ook al kwam ik niet heel ver met lucky die voor mn voeten begon te springen. 'Spijt me lucky.. zal je vandaag niet uitlaten' zei ik en probeerde hem weg bij de deur weg te krijgen. 'Zal je wel laten weten als het apartememt door gaat of niet.'

599Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Hij knikte e nging terug in zijn eigen rus.. weken gingen voorbij en Marlon en Gidae hadden duidelijk hun eigen weggevonden.. Maar Giade had het er niet bij gelaten hij was het ontract door aan het lezen en vond iets at hij niet wilde.. Hij twijfelde zo erg.. maar de geboort zat er aan te komen.. *marlon... waar ben je,. ik moet je iets laten zien!*

Lennie:
uren werden dagen en dagen werden weken en nog steds was Exo M niet terug gekeerd.. Ik miste luhan vreselijk en Chanyeol maakte het niet beter. Ik ontliep hem nu gewoon.. Maar dan kwam ik weer in aanraking met fans waar ik leif bij meost doen en zo was ik altijd bek af.. Ik hoopte gewoon dat ze terug zouden komen

600Seoul school of art (new) - Pagina 40 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:13 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

na uitgerekend te hebben hoeveel ik precies per maand verdien, en voor hoeveel ik maximaal kan huren om nog boodschappen en spullen voor hana te kunnen betalen, had ik dan een appartement gevonden. het was niks bijzonders. 1 officele slaapkamer, een badkamertje, kleine keuken / woonkamer combi, en dan nog een klein extra kamertje wat hana haar kamer zou worden. ik had Gidae wel het nieuwe adres geappt.. maar hij had nog niks van zich laten horen. er gingen redelijk wat weken voorbij. ikzelf had nog maar iets van 8 weken te gaan tot ik uitgerekend was. ik was net weer terug van boodschappen doen toen mn mobiel af ging. na weken niks gehoord te hebben.. was het gidae.. * ben net thuis.. je hebt mn adres* stuurde ik terug.

Luhan:

* ugh this sucks so muchh!!! wij worden gestraft doordat kris niet mee is.. ik geef hem niet te schuld... hij zal vast zn redenen hebben,... maar ik wil gewoon terug... I miss you hunny...*

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 40 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum