lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 41 van 42]

601Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Hij wilde echt niet naar Marlons nieuwe huisje... hij wist hoe super slechte buurt het was en zeker voor een klein kind op komst.. Maar dit was nu belangrijker. Zelfsm et het heerlijke opkomende lente zonnetje droeg Gidae een grote dikke sjaal en een warme dikke sjaal. Hij ging met de motor en daar aangekomen belde hij niet aan.. de deurbel van het apartemenen complex was gewoon al smerige ne vol shimmel.. *ben der open de deur ik raak die bel niet aan!*

Lennie:
*hehe is oke.. EN ja dat heeft die kris zeker!* had ik terug gestuurd..

602Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:22 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik rolde mn ogen om zn volgende berichtje.. * wat niet goed genoeg voor rijke luis kindje? buitenkant is misschien beetje goor, maar binnen is er niks aan de hand hoor. dont judge a book by its cover* ja sorry klonk heel gemeen maar het was waar. de binnenkant was tot mijn verbazing ook erg schoon en onderhouden. anders was ik hier ook nooit gaan wonen, had heus wel wat standaarden. toch deed ik de deur voor hem open beneden met de knop.

Luhan:

* maar toch!! ik wil naar huis... gewoon relaxen en niks doen samen met jou... heb je verjaardag al gemist...en iemand moet je beschermen voor chanyeol Wink *

603Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
*nou sorry hoor dat ik niet van schimmel houd... Wil niet nog zieker worden. nou doe open dit is belangerijker dan jouw ego streling.* niet veel later ging de deur open en Gidae vloog naar Marlon toe hij gooide het contract neer.' Weet jij waarom ze je niet van het contract halen.. heb je alles al een eker door gelezen? heb je echt alles goed door gelezen!' Hij wees naar het ontract 'Je raakt Hana kwijt!.. ZE pakken haar af! En jij doet niks!'

604Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

* misschien als jij mn berichten niet negeerde... * hij kwam practisch naar binnen gerent met mijn contract in zn handen. hij gooide deze op de tafel en wees erna. ' ja heb hem doorgelezen.' zei ik. misschien niet alles regel voor regel.. maar het grootste gedeelte. ik verloor alle kleur in mn gezicht en vergat adem te halen toen ik het volgende uit zn mond hoorde komen. mn hand vloog naar mn buik toe en de andere naar mn mond. ' nee.. nee dat kunnen ze niet maken! gidae dit is niet het moment voor grappen.' zei ik trillend.

605Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 9:53 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
'MArlon... ik maak geen grappen!... waarom zou ik grappen maken over iets wat diep in me hart gegroeit is!. Marlon je raakt haar kwijt! en je hebt er niks aan gedaan.. over 9 weken ben je der kwijt!' Nu sloeg Gidae het contract open. 'hier!. lees...' Hij drukte het contact duidelijk in marlons gezicht.'Hier staat het... Bij ongeplant zwangerschap... is abortus veplicht, Word dit niet gehandhaafd zal de baby na zwangerschap afgestaan worden aan een adoptie familie!'

606Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 10:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik werd misselijk en duizelig van dit alles. Dit kunnen ze niet maken... ze kunnen Hana niet van me afpakken! ze was van mij en mij alleen! ik plofte op de bank neer en had zat met mn handen in mn haar ... letterlijk.. tranen sprongen in mn ogen. wat moest ik nou! ' ik haat die fucking school! laat me nou gewoon verdomme gaan! ik wil niet terug! noway dat ze Hana krijgen... echt niet!'

607Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 10:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'JE kan niks meer doen... Je bent te laat..' Gidae wilde nu echt inwrijven dat ze hem er meer bij had moeten betrekken of dat nu moest doen.. Hij had het geld.. De macht.. Hij kon misschein nog iets regelen...'Waarom had je het niet gelezen en ging er geen belletje rinkelen bij je!.... Ik dacht dat je het wist marlon... et moment dat jeje afvroeg waarom ze iemand wilde houden die zwanger was!.. dat moment ben ik je contract gaan lezen woord voor woord en er staat nog zo veel meer belachtelijke shit in.. Je weet dat je ze meer dan 2K verschuldig bent? En elk schandaal je meer dan 500 gaat kosten... Dat je dit terug moet betalen zodraze je aan werk gebracht hebben??? En ga zo maar door.. Waarom.. Marlon!'

608Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 08, 2016 10:12 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' you dont have to be such a jerk about it!' zei ik door mn tranen terug. ' ik heb hem niet serieus gelezen omdat het op dat moment mn uitweg was van Jaxon! het kon me niks schelen wat er in stond, het feit dat ik aangenomen was en weg kon bij hem was genoeg voor me om al mn spullen te pakken, mn leven daar achter te laten en hierheen te komen! maar dat maakt nu allemaal niks meer uit! doesnt matter where i go.. how great im doing for a change, live always screws me over! en nu het enige waar ik nog waarde voor heb gevonden om te leven word ook van mn afgepakt.. how crazy is that.. you are actually dying and dont want to.. and im leaning more towards it ever single time some shit happens...'

609Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 5:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'ja ik snap dat je het in het begin niet gelezen had... Mar toenze je niet lieten gaan. en jij aangaf met je kind dat je weg wilde... had het lampje moeten branden dat het niet ging!' Gidaes ademhaling ging hoger in zijn stem zitten. 'Dat dingen fout gaan moet je aanpakken en omdraaien.. Ik weet dat ik dood ga dat weet ik al voor jaren. Maar ik geef niet op.. Ik wil het beste er van maken.. EN had gehoopt dat je bij me zou blijven tot het laatste moment... En dit met hana.. Als je gevochten had en opgeled wat er allemaal rond gebeurd was.. had je het kunne nverkomen' Gidae ging nu zitten zonder te vragen met zjn handen in zijn haren. 'MArlon.. wees nu niet zo stervens stubborn en vraag me op hulp...'

610Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 5:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik zei niks meer op wat gidae allemaal zei.. ja het was mijn fout.. was dat wat hij wou horen? ik was die kloten school al helemaal weer vergeten.. en dat stomme contract.. ik was te druk bezig met Hana om daar over na te denken. en nu.. ja nu zit ik op de blaren... misschien moest ik gewoon weer weglopen.. terug naar nederland... daar konden ze me niks doen toch? 'im not being stubborn.. ' zei ik zacht terug. 'its allot to take in...' ik was over minder dan twee maanden uitgerekend... zou dat genoeg tijd zijn? 'hebben we genoeg aan twee maanden om het voor elkaar te krijgen? i cant let them take her..'

611Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 6:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'I dont know' zei hij zacht...en ging verzitten.. zijn ogen dicht.. HIj nam een paar keer flink adem maar marlon had hem nog niet letterlijk gevraagt dus hij stond op. hij keek haar aan. Ging ze het eht niet vragen? gewoon. Gidae help me.. niks er om heen draaien.

612Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 6:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ja dat wou ik dus niet horen.. ik wou horen. ja natuurlijk gaat dat lukken! Maak je maar geen zorgen, zal de beste advocaat inhuren en we verscheuren dat stomme contract van je! maar dat zei hij niet... hij was net zo fucking stubborn als mij..hij moest me letterlijk om hulp horen vragen..'fine you stupid jerk. Gidae.. wil you help me?'

613Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 6:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Net voor gidae naar de deur liep zei marlon het.. hij gaf haar een glimlach.. Dit was een van de weinge keren dat ze het deed.' I will do my best lady' zei hij en liep naar dedeur toe pakte het contract mee. 'Maar als ik je bel kom dan direct naar waar ik zeg.' Met dat ging Gidae weg en de week er na was hij zo hard bezig met alles regelen en mmet mensen praten dat hij niks vna zich lied horen.. Hij bestede er meer dan 18 uur perdag aan en sliep nog maar aper 4 uur per dag. Maar er was iets gelukt.. niet wat hij gehoopt had.. *marlon kom naar het restarant (naam) om 2 uur*

Hij zat er zelf om half 2 met zijn hoofd op tafel probeerde hij wakker te blijven

614Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 6:46 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Gidae liet dik een week niks van zich horen.. ik werd er zo gestressed van, en dat kon ik niet gebruiken... kon het me niet veroorloven om vroegtijdig te bevallen. Dus had vrij genomen van werk en probeerde zoveel mogelijk te relaxen.. en dan eindelijk na dik een week kreeg ik bericht vn gidae.

Ik stond voor het restaurant en nam een paar keer diep adem voordat ik naar binnen ging. Oh man hij zag er niet uit... ' jij kan vast koffie gebruiken' zei ik met een kleine lach maar ik was super nerveus

615Seoul school of art (new) - Pagina 41 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 6:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Hij keek langzaam op toen hij marlons stem hoorde. 'Oh god ja.. zo zwart mogelijk' hij tikte voorzich op de tafel zodat marlon kon gaan zitten. hij zei ik eht begin niks pas nadat ze drinken hadden en eht voorgerecht shraapte hij zijn keel. 'Marlon... ik wilde echt dat ik binnen 1 week mee berijkt had en met meer goed nieuws kon komen.. Ik heb echt rond de 10 verschillende advortaten gesproken.. De beste die er waren en maar eentej kon helpen.. En hij heeft langer nodig dan 7 weken.. Veel langer.. het contract is waterdicht geschreven.. Echt ik hoopte met beter neiwus te komen'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 41 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum