lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 13]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
josh zeurde dat ik weer schoonmaakte 'je hond laat te veel haren achter.'' zei ik rustig waarna i kde stopzuiger opborg. ik ging achter me piano zitten waar ik ook uitzicht had op de tv. ''geen idee.. nog nooit echt aandacht aan besteet. me zussen vinden het geweldig dus herken sommige nummers maar vind het niet echt interstant'' zei ik rustig en keek naar de groep ''meiden groepn zou het neit weten'' ik glimlachte even en keerde toen weer naar me piano

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'laat ik het zo vragen wie vind je het sexist?' vroeg ik en keek van de tv over de rugleining van de bank heen naar leo die aan de piano zat. 'kom op er moet vast wel een kond of boob tussen zitten die je aandacht trekt, of heupen? huh! huh! toch?!' vroeg ik en trok me wenkbrouwen op. 'naah, ik ben ook meer van de westerse meisjes hoor. vind asian maar niks. en dan nog die somme regeltjes dat ze willen dat een asian met een asian trouwt. bah.' vertelde ik en gaf me hond nog een knuffel

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
me vingers gleden over de toetsen heen. Josh bleef vragen naar de meiden ik keek even op. Maar bleef voor de rest gewoon stil. Toen begon hij over de trouwerij en zo dat meetse aziaten met aziaten trouwen. ik haalde me schouders op. '' Wist niet dat er zun regel was'' zei ik rustig. Ik spelede wat verder en keek niet op of om. ''Weet eigneljik niet wat ik aantrekkelijk vind'' bekende ik. Iklied me vingers op een te hoge noot vallen. HEt klonk gewoon echt vals. daarna stond ik op om naast josh te gaan zitten op de bank. ''HEt is gewoon het gevoel dat je bij iemand krijgt.''

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Maar? Je kijkt toch wel eens naar meiden om je heen? Hun kond, borsten, heupen of het koppie.' Vertelde ik en draaide me meer naar Leo toe. 'Wat vind je aantrekkelijk aan die meid die bruinharige dochter van de baas? Bedoel... Zoon goed viguur heeft ze niet. Die joyce is iets beter kwa figuur en praatje.' Gaf ik toe en had nu best wel zin in een bj..... 'Aah! Waarom begonnen we over meiden? Hoe los jij je mannelijke gevoel op? Dat gekriebel enzo...'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
hij bleef vragen om die kpop meidne. Ik draaide weer met me mond en begon te kijken. na even zette ik hem stil en wees naar een meid met korte vlotte haren. Daarna schudde ik me hoofd nee toch niet. ik zette de tv weer aan en bleef kijken.

Hij vroeg naar Lina toe waarom ik haar aantrekkelijk vond haalde ik me schouders op. 'het is het gevoel dat ze me geeft. Dat maakt haar zo aantrekkelijk.'' zei ik zachtjes. Me gedachte ging naar haar toe. terwijl ik zat te dromen hoorde ik Josh vragen naar kriebel gevoelens. 'heh?' ik keek hem aan en dacht na. 'oh dat heb ik alleen sochtends vroeg. En dan werk een koude douche heel goed' vertelde ik toen door had waar hij naar vroeg. Meteeen begon ik me te schaemn dat we hat daar over hadden.. waaro mzou ik hem vertelle ndat ik alleen sochtends vroeg boners had!

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik luisterde naar zijn raad over de koude douche. 'Ahh jij hebt zoon massel... Alleen als ik teveel aan me meisje denk krijg ik al een lichte verhoging laat staan waneer ze aan of op me zit. Haar gewicht is gewoon zo perfect zo mooi slank net alsof ze precies tegen mijn lichaam aan past ken je zoon gevoel? Net alsof je een puzzel stukje bent en maar een puzzeltje aan je past.' Legde ik uit met een gijle blik naar mijn eigen meiske in gedachte. Leo jij hebt toch wel eens het gedaan he?' Vroeg ik met nadruk op het. 'Ik niet... Wil wachten tot dat me meiske er echt klaar voor is ben echt bang dat ik haar pijn doe ze is nog maagt en ik heb geen idee wat ik presies moet vogelen bij haar. En vaak jammert ze dat ze het wild doen maar ik durft niet... Ze is jonger dan ik...' Zei ik voorzichtig tegen Leo, ik wilde niet zeggen dat ze nog geen 16 was. 'En een boner helpt op dat moment dat niet bepaalt in de goede richting....' Bekende ik nog zachter en plukte aan me wijde jogingbroek.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik luisterde in stilte en knikte af en toe dat ik ehm wel begreep. De eerste keer met Lina in me armen tijdens het slapen ik had in heel me leven nog nooit zo geod geslapen. En toen we wakker werden en zij in me arme gewikkeld lag zo perfect. Josh bleef maar door praten. over zijn meisje en dat hij geen sex met haar wilde. 'leeftijd moet toch niet uit maken? ik was 15 en de meid was 24.' Ik keek naar zijn broek toen hij begon dat de boner nu niet mee werkte. Ik schudde me hoofd. 'Ik vond het knap dat je kan wachten' bekende ik .'straks raak je haar kwijt of gebeurd er iets en krijg je spijt dat je haar niet gegeven hebt wat ze wilde' zei ik zachtjes. Ik had ze wel gezien op de bank die ene keer. Atansn iet preveies gezien maar meer geroken enzo.

Ik stond op. 'Liam heeft nog boekjes in de kamer liggen. Derde plank kan je optillen.' Ik stopte me handne in me zakken en wilde naar me slaapkamer lopen. HAd vandaag veel getraind.

Bij de deur bleef ik staan. 'Die mv? was die niet voor een wedstrijd?'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Verbaast deed ik me mond open. '24!! En jij 15 Damn.....' Bracht ik uit en wreef met een hand over me gezicht heen. 'Als het andersom is word het eerder gezien als pedo enzo... En haar ouders mogen me niet... Omdat ik een asian ben, gok ik.' Vertelde ik en dronk het restje van me drankje leeg. Me hond klom van de bank af en kwispelde bij de deur. Leo zei dat hij het knap vond. 'Dadelijk doe ik haar juist pijn omdat ik het doe.' Bedoelde ik letterlijk zoals ik het zei. 'als je echt van elkaar houd dan moet dat toch wel goed gaan? Bedoel alleen hoertjes gaan er vandoor als ze het niet meteen krijgen lijkt me.' Vertelde ik en ging wat rechter zitten.

Leo stond moe op en liep naar de deur daar bleef hij staan en draaide zich weer terug. Hij had het over de mv die we gemaakt hadden. Ik knikte. 'Jap was een idee van het schoolhoofd. Fame voor hem en zijn school en meer fans voor mij. Oh en ook voor jouw natuurlijk. Ik wilde laten zien dat je ook zonder school en papiertje beroemt kunt worden.' Legde ik uit en stond al sloffend op. Me hond lied een blaf horen. 'Ja ja ik ga met je naar buiten.' Zei ik terug en pakte een sigaret. 'Rook je even mee?' Vroeg ik en hield een sjekje op.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
"Yeah 24... Meeste smerige moment in mr leven ooit!." hij vertelde daar haar houders het niet wilde. Je daar had ik niks over te zeggen hij moest doen wat hij zelf het beste vond "Pijn tijdens de sex?" vroeg ik omdat ik hem niet goed begreep.

Josh vertelde dat het voor een wedstrijd was. "Fame" herhaalde ik hem zachtjes!.

Ik elfde verder naar binnen stappen maar toen hij voor stelde om te gaan trokken draaide ik mee meteen om. "Is goed" we liepen door de gangen naar buiten toe. Er mochten eigenlijk niet met naar buiten toe daarom nam ik Josh mee het dak op. Daar ging ik op mijn favo plek zitten. " denk dat dat gehaat worden door ouders van vrienden en Aziaten ding is.. "Zei ik zachtjes. Ik dacht terug aan hoe de PS van Lina altijd tegen mee deed.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Vertel meer!! Hoe was het, hoe voelde het en kwam je snel of?!' Vroeg ik nieuwsgierig met een oudere vrouw doen als een guppie zou echt vreemt geweest zijn.

'Ja fame beroemtheid, meiden, populairitijd en acceptatie.' Legde ik uit alsof ik de boss was die er wat van af wist

Ik lied me hond naar buiten zodat hij zijn rondje over het grasveld kon lopen ondertussen klommen wij op het dak. Met een van mijn favoriete aanstekers stak ik de sjack aan en gaf het door aan Leo zodat hij een trekje kon nemen. 'Denk dat dat gehaat worden door.... Een asiaten ding is' Vertelde Leo ik knikte. 'Klopt, vooral door rijken enzo. Buiten op de straat zijn mensen die niet zo zijn ze helpen jongen asians met moet toe brengen. Ze leren hem terug vechten tegen het mogelijk gevaar. Dakloze asian jongeren krijgen een nieuwe thuis. Je vind ze af en toe in clubs dansend met elkaar als een soort van wedstrijd dansen voor eer, respect en plezier.' Vertelde ik daar heb ik deels leren freestylen maar het is niet echt mijn favo ding laat mij maar rappen.' Ik begon zachtjes te gniffelen en nam een trekje van me sjack. 'Heb vroeger aan rap wedstrijden mee gedaan. Af en toe gewonnen was best Ved het geeft je echt een geweldige kick.' Zei ik met een glimlach en gaf de sjack door aan Leo.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik schudde me hoofd en ging dus echt nog niet vertellen hoe het was. Dat kwam later wel. ooit..

We zaten boven en weer lusiterde ik in rust naar wat hij vertelde over de zwervers en zo. Niet da tik een zwerver was want ik had een huis met de meest leive ouders en zussen. Hj vertelde over dans battles en andere battles. Ik pakte de peuk aan en rook met Josh mee.'ja je rapt goed' merkte ik op. Ik lied me na achter vallen. 'zwerf jongens?' merkte ik op. 'Heb je geen huis dan?'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Jawel, maar ben soms weg gelopen uit soort Van woede en jaloezie. Iedereen werd op gehaald door zijn vader of moeder en ik liep alleen naar huis of me opa kwam me halen. Heb enkel een opa geen ouders en nooit gekent ook. Me opa is veelste lief voor zoon wilde asian. Hehehe. En hii is heef took veelste veel gedult. Ben tijdens schooltijd altijd gepest totdat ik die stoere gozers tegen kwam. Zij waren ook asians en maakte die pesters een kop kleiner! Sinds dien trek ik met ze op en ze een soort van tweede familie voor me. Ben nu wel wat rustiger dan dat jongen broekie van vroeger. woon bij me opa in huis. Maar ben vaak bij de boys te vinden buiten lekker dolle, stoeien en vrij zijn.' Vertelde ik met een glimlach en lied me ook ik de dak pannen neer zakken. Ik keek naar de sterren en kantelde me hoofd naar Leo toe. 'Maar zoon school als deze is ook niet verkeert. Nummers schrijven met fuuking veel rust om je heen, geen aflijding enzo.' Zei ik met een glimlach en keek weer naar de sterren boven me.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
hij vertlede dat hij soms jaloers wa dat andere wel opgehaald werden door hun ouders en hij moest alleen lopen. I kglimlachte toen hij vertelde dat hij een tweede familie had gevondenen dat hij daar zich helemaal tegek voelde. Ik knikte begrijpend. Toen hij begon over de school knikte ik weer. 'ja das best fijn' zei ik. maar hij moest niet weten hoe mensen om gingen met aziaten hier. Ik legde me hand op me buik en lied staarde naar boven toe. 'Ze leren je ook best wel' als je niet aziatisch bent... dat laatste zei ik niet hard op mar het was wel waar.. Docenten gaven mij veel minder uit leg of beantwoorde mijn vragen niet. Maar dat was ik gewent vroeg toch niet veel en werkte graag in stilte. 'Zaterdag heb ik weer een optreden kom je kijken?' vroeg ik uiteindelijk toen we hier heel lang lagen,

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Ja tuurlijk kom ik kijken! Als
Jij me zegt waar het is.' Zei ik en gaf hem een schouder beuk met me vlakken hand. 'Misschien kunnen we daarna met zijn tweeën ons liedje doen! Dat vinden de mensen vast leuk!' Moedigde ik aan. 'En en en~ dan kunnen we meer fans trekken om later op ons te gaan stemmen voor de wedstrijd.' Stelde ik voor en doofde het laatste restje van de sjack. Me hond begon zacht te blaffen. 'Ah ze is klaar.' Zei ik en ging op het randje van de dakgoot zitten. 'Kom we gaan weer naar binnen en slapen.' Ik haalde me hond op en bracht het naar binnen. Daarna slofte ik de kamer binnen en begon mezelf uit te kleden de kleding gooide ik op de vloer en dook in enkele me ondergoed het bed in.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
josh stelde voor o m dan ook het nummer op te voerne ik stak me duim op bne liep mar hem naar benede toen. Ik liep niet door degangen maar schoot me raam in. We konden niet bepaald betrapt worden had geen zin in nog meer corvee. Josh lied al zijn kleding achter zich vallen. Ik schudde me hoofd en pakte op wat ik op kon pakken vouwde het op en legde het op een stoel naar daarna ging ik naar me eigen bed.

*lina het is koud zonder jouw. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad, Love you <3 and sleep wel!* stuurde ik naar lina toe waarna ik in probeerde in slaap te komen. Maar goed wat was het bed koud..

De volgende dag slofte ik weer door het huisje heen en klopt op Josh zijn kamer. 'eten?' vroeg ik en liep door naar de keuken om te beginnen aan het ontbijtje. Ik stond een beetje te dromen tijdens het koken en lied me ei bijna aan branden. Op het moment dat ik het rook werd ik uit me droom gehaald. Snel haalde ik het van het fornous af en keek naar me eitje. 'wauw..' zei ik langzaam, 'lijkt net op die van lina..' ik lachte zachtjes toen ik dat zei.
Ik dekte de tafel en zete wat eten naar voor josh. Ik had niet echt door of hij er nou al was of niet. dus zonder iets te zeggen slofte ik door het huisje heen. bij me piano bleef ik staan. Ik drukte een paar toontjes in en begon zachtjes mee te zingen op de toon. Ook daarme stopte ik. Ik voelde me niet zo geod eigenlijk.. Ik droomde wel veel maar nu was het echt extreem erg.. Ik trapte eve nzacht tegen de piano aan. kom op leo je moet naar school.. les volgen. Morge kan je uitslapen en daarna trainen met je band en dan optreden. misscehin nog ff wandelen met Lina. Lina! ik pakte me mobiel.
*good morning honey <3 zie ik je vandaag in de pauze?*

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum